כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סתלבט על הכינרת

טור התיירות של רואי פרסול

סתלבט על הכינרת

"מתי כבר תרד לעם", צוחקים עלי החברים שלי כשהם קוראים את מדור התיירות הזה. "מה אתה חושב", הם אומרים, "שאנחנו – במרוץ החיים עם ילדים קטנים ומלא מטלות וסידורים – יכולים ככה לנסוע לבתי מלון במדינה היקרה הזאת?!" כן, הרבה מהחברים שלי רוצים לטייל בארץ היפה שלנו ולהנות מכל האטרקציות, אבל יקר פה לאללה, הם מתלוננים. אז חלק סגרו חופשת הכל כלול בטורקיה, כזאת שעולה חצי מהמחירים אצלנו, ובזה מסתכמת חופשת הקיץ שלהם.

אבל המלצות על מדינות איסלמיות לא תקבלו ממני בחיים, וגם אם יזמינו אותי לטורקיה בחינם אני לא נוסע. מה שכן, המדור הזה הוא לטובת כל אלו שיקר להם לבלות בבתי המלון בישראל, ובכל זאת מחפשים להישאר כאן ולהנות ממה שיש לאריץ היפה שלנו להציע.

זוכרים את טבריה? פעם, כשהיינו ילדים, היא היתה יעד חובה בכל קיץ. מי מאיתנו לא נסע עם ההורים לעיר החמה כדי לטבול בכינרת, לאכול דגים באחת המסעדות ולהסתובב בטיילת בערב? מבחינתנו זה היה כמו חופשה בחו"ל. גם אז, מי בכלל טס לחו"ל? ברי המזל קיבלו מתנה טיול לחו"ל לבר מצווה, אבל רובנו הרחקנו מקסימום עד אילת.

משהו עצוב קרה לטבריה. בזמן שהמדינה התקדמה, היא נשארה תקועה. זה לא המקום להסביר מי אשם במצב ולמה העיר לא מתפתחת, אבל לכך שהעיר פחות אטרקטיבית יש גם יתרונות. למשל, מחירי המלונות. בטבריה תמצאו דילים זולים משמעותית מאשר אילת או תל אביב, ונכון שהעיר לא מציעה את מה שמקומות אחרים מציעים, אבל לפעמים לא צריך יותר מים, בריכה ואוכל טוב. הרי אלפי ישראלים עוברים את הגבול לסיני כל שבוע, כדי לקבל שם הרבה פחות.


החלטנו לסגור חופשה בקלאב הוטל טבריה, פשוט כי אנחנו אוהבים את הרשת. היינו מספר פעמים בקלאב הוטל אילת ונהנינו מאוד. עקרון היסוד המנחה את פעילות הרשת הוא מתן אפשרות לכל אורח לקבוע את אווירת הנופש בה הוא חפץ, בילוי תוסס במשך כל שעות היום ולתוך הלילה מצד אחד, או שהייה שלווה ומפנקת באווירה אינטימית ברמה גבוהה מצד שני, והכל במסגרת אותו מלון. וכמו באילת, גם קלאב הוטל טבריה הוא מלון סוויטות. רוב הסוויטות הן בנות חדר שינה וטרקלין מגורים מרווחים (קיימות גם סוויטות מלכותיות בנות שלושה חדרים, או דירות סטודיו קטנות יותר, במספר קטן לפי דרישות מיוחדות). עובדה שהופכת את קלאב הוטל לפתרון אידיאלי לחופשה משפחתית, כאשר גם ההורים וגם הילדים יכולים לבלות בחדרם הנפרד, בכל עת שיחפצו בכך, בלי להפריע לתכניות הנופש של האחרים.

הגענו למלון שממוקם בפאתי העיר טבריה, מרחק נסיעה קצר מאתרי תיירות היסטוריים פופולאריים ומחופי הכנרת היפים ביותר. מרכז טבריה נמצא מרחק של חמש דקות נסיעה. לאחרונה עבר המלון שיפוץ יסודי. קלאב הוטל טבריה המחודש, הממוקם על צלע הר ככה שכל חדרי המלון משקיפים לנוף עוצר נשימה של הכנרת והרי הגולן, מכיל 300 סוויטות משפחתיות. בכל חדרי המלון יש אינטרנט אלחוטי, מסעדת המלון מציעה ארוחות בוקר וערב בסגנון בופה עם תפריט ישראלי מגוון וטעים. מתחם הבריכה כולל בריכה מרכזית גדולה, בריכת פעוטות מוצלת, מפלי נוי, משטחי צל, מיטות שיזוף וריהוט גן.

קיבלנו את החדר וישר עלינו על בגדי ים. האוויר החם והיבש שמזכיר גם את אילת מחייב קפיצה למים, וגם איזה פלח אבטיח קר. נשארנו בבריכה עד שהמציל שרק לנו לצאת בשעה שש בערב, והזכיר לנו שתכף חדר האוכל נפתח לארוחת ערב. רעבים מהנסיעה ומהפעילות בבריכה הסתערנו על המזנון, ותאמינו לי שקל זה לא היה. אחרי שסידרנו צלחות של שניצלונים ופסטה לילדים, לא ידענו מה לאכול

קודם, כי כל מנה יותר טעימה מהקודמת: לשון עגל, תבשיל גולאש, אורז עם בשר וירקות, צוואר כבש שנמס בפה מרוב רכות, ירקות מוקפצים עם נתחי עוף, כרעיים של עוף בגריל ומה לא. העמסנו כל כך הרבה צלחות עד ששוטף הכלים יצא אלינו ואמר: "חבר'ה, רחמים…" אם אתם לא גרגרנים כמונו שאוכלים כל מה שזז, חדר האוכל מציע לכם תפריט ללא גלוטן. בארוחות בוקר ניתן לקבל מנות ללא גלוטן הכוללות: קורנפלקס, פנקייקס, בורקס, לחמניות ולחם. בנוסף, יש מבחר של ירקות, גבינות, מוקרמים, ביצים לבחירה אשר מוגשים על המזנון המרכזי וניתן לקבל פירוט במקום. בארוחות ערב קיימת תחנה ייעודית ללא גלוטן הכוללת 2 מנות עיקריות ו-2 תוספות חמות. בנוסף, קיימים מאכלים נוספים המוגשים על המזנון המרכזי וניתן לקבל פירוט במקום.

באוכל היה טעים לאללה, והתגלגלנו בקושי עד למעלית שתיקח אותנו לחדר.

לאחר שינה טובה התפנה לנו מקום בבטן לארוחת הבוקר המצוינת, עם חביתות לבחירתכם, פיצות שיוצאות היישר מהטאבון, גבינות, פסטות, ג'חנון, דגים וסלטים. לילדים מחכים קרואסונים, פנקייקים וקורנפלקס, וכמובן שיש גם אבטיח. החבר'ה בחדר האוכל נדיבים מאוד ונתנו למי שביקש לצאת עם קופסה מלאה באבטיח חתוך היישר לבריכה. זה לא מובן מאילו.

כשארוחת הבוקר הסתיימה אמר לי הקטנצ'יק שהוא רוצה לבקר במועדון המשחקים החדש של המלון. המועדון בנוי מחלל מרכזי המחולק במחיצות דקורטיביות, והחלל מאופיין בפינות עניין לילדים, כך שבכל אחת מהן מוצעת פעילות בעלת אופי שונה – משחק, יצירה, איפור, הפעלות מגוונות ותאטרון לילדים שיופעל בחופשות בית ספר והחגים. מועדון המשחקים מלהיב את הילדים, ועיצובו הייחודי מעודד את עולם הדמיון של הילד ומספק הנאה רבה. פתוח כל יום החל מהשעה 11 ועד שש בערב.

כשהקטנים סיימו לשחק קפצנו עם הרכב לאחד מחופי הכינרת הסמוכים כדי להתבשם מרעש אופנועי הים ולקבל מהם כמה שפריצים. כן, חופי הכינרת מלאים בפעילות ימית, אבל אם אתם מחפשים פינה שקטה לא תתקשו למצוא. חזרנו למלון אחרי הצהריים כדי לטבול קצת בבריכה לפני ארוחת הערב, בזמן שאשתי נחה במסעדת הלובי בר שמציעה תפריט חלבי, והתפנקה על קפה ועוגה.

למי שלא רוצה לחרוג מתקציב החופשה, נקודה חשובה: הסוויטות מאובזרות במטבחון עם מקרר, מיקרוגל וכלים. המטבחון מאפשר לאורחים את גמישות ההחלטה אם ברצונם ליהנות משרותי המזון והמשקאות במסעדות ובחדר האוכל, או ליהנות מארוחה אינטימית, זוגית או משפחתית, עם נעלי הבית, בסוויטה שלהם. ומי שהרגיש שאכל יותר מדי, תמיד יכול לעלות על בגדי ספורט ולתת עבודה בחדר הכושר. רק אל תשאלו אותי באיזה קומה הוא במלון, בכל פעם שעלה אצלי החשק להתאמן, שכבתי קצת עד שזה עבר לי.

 קרדיט לתמונות: באדיבות קלאב הוטל 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן