כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קרה ברחוב מעלות בחולון?

כל הפרטים על הדרמה שארעה בחדשות חולון goitem

היום (שישי) בשעה 12:40, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב מעלות בחולון.

עטרת מקסימוב, מוקדנית ידידים מפרויקט מעורבות חברתית, ענתה לשיחה והוציאה קריאת חירום למתנדבי המרחב. הדר גיאת ושי בן נון, מיחידת האופנועים של הארגון, יחד עם רן מועלם, מתנדב סניף חולון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

הדר מספר: ״הייתי באירוע סיוע פנצ׳ר יחד עם שי, כשלפתע התקבלה קריאה על ילד נעול ברכב, במרחק נסיעה קצרה מאיתנו. הפסקנו את החלפת הגלגל ומיהרנו למקום. מזג האויר היה חם, ומבעד לחלון ראינו כי הפעוטה החלה להזיע. מיד התחלנו בפעולות החילוץ, יחד עם רן שהספיק להגיע. בעבודת צוות זריזה הצלחנו לפתוח את דלת הרכב והשבנו את הפעוטה לזרועות האמא. היא הודתה לנו על התושיה והחילוץ המהיר. סיפוק גדול לסייע באירוע חירום ומציל חיים״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד – ידידים


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן