כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

זוועה בתל אביב: איך תושב בת ים קשור לזה?

כל הפרטים בחדשות goitem

דלת הזוועות בתל אביב: איך תושב בת ים קשור אליה?-פוענח אירוע הנחת ראש פרה בפתח דירה בת"א- החשד: איומים על איש עסקים

חקירה מורכבת של היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ירקון הובילה לפענוח אירוע חמור של איומים על איש עסקים, באמצעות הנחת ראש כרות של פרה בפתח ביתו בת"א.

ביום שישי הוגשה הצהרת תובע בהמשך לחקירה שנפתחה ב-14.6.23 עם גילוי הפגר בפתח הבית.

שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון הגיעו למקום גילו כי בנוסף לראש הכרות של הפרה רוססו על הקירות הסמוכים בחדר המדרגות בצבע אדום כתובות איום ונאצה בערבית בנוסח: "דיר בלאק שמור על עצמך".

בשבוע שעבר לאחר חקירה מורכבת שכללה אמצעים פורנזיים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו בלשי וחוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון, שני חשודים בחשד למעורבות באירוע, תושב אשקלון בן 34 ותושב בת ים בן 49.


על פי החשד ניסו השניים להטיל מורא על הקרבן על רקע עיסוקו בתחום המטבעות הדיגיטליים.
מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט השלום בת"א יפו מעת לעת לצרכי החקירה, וביום שישי 7.7.23 הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א הצהרת תובע כנגד החשוד, תושב אשקלון בן 34, בדבר הכוונה להגיש כתב אישום כנגדו ומעצרו הוארך לשם כך בביהמ"ש עד יום 11.7.23.

קרדיט: דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן