כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הבחירות בחולון: מתמודדת חדשה בחולון?

כל הפרטים על המתמודדת שעשויה לטרוף את הקלפים מחדש?

הבחירות בחולון: מתמודדת חדשה בחולון?

ביממה האחרונה מופצות שמועות ברשתות החברתיות על הכוונה של חברת ה כנסת יוליה מלינובסקי לרוץ לראשות עיריית חולון.

הפננו את השאלה לדובר שלה וכך נמסר לנו:

בשבועות האחרונים נעשו סקרים מטעם ישראל ביתנו שבחנו את האפשרות שיוליה תרוץ לראשות עיריית חולון והתוצאות היו טובות.

החלטה סופית בנושא תהיה בקרוב.


אודות יוליה מלינוסקי מתוך האתר של ישראל ביתנו

יו"ר ועדת מיזמי תשתית לאומיים ושירותי דת יהודיים, חה"כ יוליה מלינובסקי, ילידת 1975, עלתה ארצה בשנת 1998 מאוקראינה. מתגוררת בעיר חולון עם בעלה ושני ילדיה.

בעלת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה הממלכתית באוקראינה וכן בעלת רשיון לעריכת דין מלשכת עורכי הדין הישראלית.

שימשה כחברת מועצת העיר חולון וראש סיעת ישראל ביתנו בעיר. חברת מפלגת ישראל ביתנו משנת 1999 ועד היום. כמו כן, שימשה כגזברית איגוד ערים לכבאות חולון-בת ים-אזור.

ב-10 השנים אחרונות פעלה רבות בעיר חולון בנושאי חינוך, דיור ורווחה, כמו גם במגוון רחב של נושאים עירוניים. בין הישגיה הבולטים ניתן למנות את העתירה לבג"צ לביטול אגרת השמירה, הנחות בארנונה לאזרחים קשישים נכים, הנחות בכניסה למרכזי הנופש, הספורט והתרבות העירוניים, אגרות שילוט, ביטול אגרת פינוי אשפה לבתי עסק ומוסדות, הפסקת השימוש במפוחים בגנים הציבוריים.

לצד אלה, פעלה רבות למען ילדים ובני הנוער בעיר חולון והביאה להפעלת קווי לילה בסופי השבוע במשך כל השנה עבור בני הנוער, בניית אולם הספורט של בי"ס שרת, הקמת מבנה לתנועת הנוער הלאומי, והוזלת מחירי הקייטנות העירוניות והצהרונים.

מאז כניסתה בחודש יוני 2016 לכנסת הספיקה ח"כ יוליה מלינובסקי לקדם מספר נושאים חברתיים חשובים:

הגישה הצעת חוק מהפכנית המסדירה לראשונה את תחום החינוך הבלתי פורמלי- קייטנות, צהרונים וחוגים עירוניים.

הגישה הצעת חוק תקדימית המבקשת לתת נקודת זיכוי במס הכנסה בשווי של כ-2600 ש"ח בשנה לשוכרי דירות שעובדים ואין בבעלותם דירה.

בכנסת העשרים היא הצליחה להעביר שמונה חוקים בינהם: 

– לראשונה יוסדרו התנאים הפיזיים של המאבטחים והשומרים בחקיקה. למאבטחים רבים מידי ברחבי הארץ אין תנאים מינימליים והם חשופים לפגעי מזג האוויר. חוק זה נועד להסדיר את התנאים הבסיסיים המגיעים לכל עובד.

– בשורה לחיילים: לראשונה תוקם קרן תמיכה לחיילים בודדים שנה לאחר שחרורם. המדינה תסייע לאלו המשרתים אותה על בסיס העיקרון של סיעת ישראל ביתנו שמי שתורם יותר מקבל יותר. לפי הצעת החוק חיילים בודדים משוחררים יקבלו סיוע של עד 1000 ש"ח בחודש במשך השנה הראשונה לשחרורם.

– חוק הספאם והפליירים: חוק זה נועד למנוע את הפרסום הכפוי על גבי רכבים הגורם למטרד ומפגע סביבתי. כמו כן, חוק זה נועד להילחם בתופעה של כרטיסי מין הפוזרים על גבי רכבים ברחבי הארץ כאשר על כל פלייר יושת קנס בסך של 1500 ₪.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן