כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הגיע הזמן לקחת את חולון בידיים!

הצטרפו לתוכנית ההכשרה שתשנה את העיר

הגיע הזמן לקחת את חולון בידיים!

הצטרפו לתוכנית ההכשרה שתשנה את העיר

קבוצת פעילים נקטה ביוזמה חשובה וכך נמסר לנו מהמארגנים:

בעוד ארבעה חודשים בלבד יתקיימו הבחירות שמשפיעות על הדברים הכי יומיומיים בחיים שלנו – על איכות החיים בעיר שלנו, איכות החינוך, איכות התשתיות והשירותים הציבוריים, התרבות שלנו. זה הזמן להשפיע ולעצב את סדר היום של הבחירות!

אנחנו מאמינים ומאמינות שהצעד הראשון שצריך לעשות כדי להוביל שינוי מדיניות בנושאים הבוערים לאזרחים, הוא ללמוד ולקבל כלים פרקטיים ורעיוניים לעשיית שינוי חברתי. במרכזים פיתחנו תוכניות הכשרה מקצועיות שפתוחות לקהל הרחב, בהן אנחנו מפגישים אזרחים ואזרחיות ומציידים אותן בכל הכלים שצריך כדי להוביל שינוי ברמה המקומית וגם הארצית.


המרכזים לצדק חברתי היא תנועת שטח ארצית שמארגנת את הציבור הישראלי ע”י הקמת קהילות מקומיות של פעילים ופעילות. בכל עיר אנחנו מקיימים תוכניות הכשרה שמכשירות את האזרחים והאזרחיות להובלת שינוי מדיניות, מציידים אותם ואותן בכלים, מחברים עם שותפים ושותפות, בונים ובונות יחד חזון משותף ומקימים קבוצות שפועלות למען הנושאים שחשובים לתושבים ולתושבות. ככה אנחנו בונים תנועה ארצית שמקדמת מדינה שאזרחיה גאים וגאות לחיות בה ושמתקיימת לאור ערכי השוויון, הדמוקרטיה, והצדק החברתי.

במהלך תוכניות ההכשרה שלנו המשתתפים והמשתתפות פוגשים את מיטב המומחים והמומחיות בישראל בתחומים רבים: כלכלה וחברה, דת ומדינה, תכנון, תקשורת, סביבה ועוד. בנוסף, בתוכניות מתקיימים מפגשים עם מומחים ומומחיות בעלי רקע של עשייה חברתית למען שינוי מדיניות, אנשי ונשות שטח ואקדמיה.

בואו להשפיע על קביעת הנושאים שהמועמדים והמועמדות ידברו עליהם, בואו להחליט מה צריך להתקדם ולהשתנות כאן בעיר, ובואו להוציא את כל התושבים והתושבות בעיר להצביע ולהשפיע!

להצטרפות:לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן