כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מפגן התמיכה בקהילה הגאה בשכונת אגרובנק בחולון

דגלי גאווה נתלו בבתים רבים בשכונה-צפו בתמונות

לפני כשבוע נערך ארוע הגאווה הראשון בחולון.

הפגנת תמיכה בקהילה הגאה בעיר התקיימה לאור אירועים להטבק"פוביים חוזרים ונשנים בחולון.

הארועים כללו אלימות ברשת, ברחובות ובבתי הספר כלפי חברי וחברות הקהילה, תלישת דגלים ומדבקות, השלכת חפצים, קושי בהשכרת דירות.

בסוף השבוע אלמונים חדרו לתוך שטח פרטי ותלשו דגל גאווה שהיה תלוי על הבית בשכונת אגרובנק.

ורד שגרה בבית פרסמה את הארוע ברשתות החברתיות סחפה אחריה שכונה שלמה ,טניה תושבת השכונה יזמה את כפעולת הזדהות עם הקהילה הגאה בשכונת אגרובנק בפרט ובחולון בכלל נתלו דגלי גאווה בבתים רבים בשכונה.


אדר בר אילן תושב השכונה כתב למערכת:

חודש יוני בעיצומו, והשנה, גם השנה , כמו בכל שנה הבית שלנו ממשיך להביע סולידריות, תמיכה ותפילה לשוויון וקבלת האחר. נמשיך תמיד להתגאות ולתמוך, לחבק ולאהוב.

אז מה מסמל דגל הגאווה בעצם ולמה אנחנו תולים אותו בחלון ביתנו שמשקיף היישר אל אחת הגינות הציבוריות המרכזיות בעיר?

הדגל מסמל :
רבגוניות וסובלנות – הפסים בצבעי הקשת המרכיבים את הדגל, מסמלים רבגוניות, ושוויון. היופי ביכולתם של אנשים שונים אחד מהשני, לחיות יחד, זה לצד זה, בצורה הרמונית.

גאווה – תחושת הערך שחשים אנשים בעלי נטיות מיניות ו/או זהות מגדרית שונות, למרות יחסה העוין לעיתים של החברה, ולנוכח ביטויים של הומופוביה וקשיים אחרים.

צבעי הקשת – צבעי הדגל תואמים לצבעים של הקשת הנראית בשמיים. על פי הסיפור התנ"כי, ניתנה הקשת הראשונה בשמיים לנח אחרי המבול, כאות לברית האלוהים שלא ישמיד שוב את האנושות בעבור השחתת הצדק והמוסר.

מאחלים חודש גאווה שמח לכולם, קבלת האחר, שוויון זכויות לכולם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן