כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון:יש גב ללוחמים!

התקיים טקס סיום המחזור הראשון של תוכנית "גב ללוחם" בחולון

יש גב ללוחמים!

התקיים טקס סיום המחזור הראשון של תוכנית "גב ללוחם" בחולון

אמש התקיים במרכז הצעירים ג'סיקה בחולון טקס סיום המחזור הראשון בחולון של תוכנית "גב ללוחם". מדובר בתוכנית, שפעלה בשנה האחרונה בעיר בשיתוף מחלקת הצעירים של עיריית חולון ועמותת "גב ללוחם", שמטרתה לסייע לחיילים משוחררים תושבי חולון, ששירתו בשירות קרבי, להשתלב באופן מיטבי בחיים האזרחיים, עם ארגז כלים מעשי, תוך מתן מענה איכותי ומקצועי.

במהלך המפגשים השבועיים השתתפו הלוחמים המשוחררים בסדנאות, בהרצאות ובפעילויות והוכשרו בכמה תחומים: השכלה ותעסוקה, יישומי מחשב, התנהלות פיננסית, השקעות, יזמות חברתית ועוד. כמו כן, הם נטלו חלק במפגשים אישיים עם מנטורים מתנדבים שליוו אותם והעניקו להם סיוע מקצועי מתוך ניסיונם האישי במציאת הדרך הנכונה והמתאימה לכל אחד ואחת להשתלבות בחברה הישראלית, תוך קידום יעדיהם ושאיפותיהם של משתתפי התוכנית, באמצעות תהליך פיתוח אישי והצבת מטרות.

מחזור שני של התוכנית צפוי להיפתח בחודש אוקטובר 2023, לאחר החגים, ולוחמים ולוחמות משוחררים תושבי חולון מוזמנים להירשם אליו. ניתן למלא פרטים בקישור –


https://www.gavla.org.il/gav-lalochem-program/

מנטורים שמעוניינים ללוות לוחם משוחרר בתהליך מוזמנים למלא את פרטיהם בקישור – https://www.gavla.org.il/mentors/

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן