כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תמיכה נוספת לתנועת יחד מצד כוח חזק בעיר חולון

הפעיל החברתי והמועמד לשעבר לראשות העיר חולון, מייקאל בוזגלו, הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות ויתמוך במועמד עו"ד ניסן זכריה ובתנועת יחד למועצה

תמיכה נוספת לתנועת יחד מצד כוח חזק בעיר חולון:
הפעיל החברתי והמועמד לשעבר לראשות העיר חולון, מייקאל בוזגלו, הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות ויתמוך במועמד עו"ד ניסן זכריה ובתנועת יחד למועצה

מייקאל בוזגלו: "אחרי מחשבה עמוקה ובחינת כלל המועמדים החלטתי להתגייס ולגייס את תומכיי לבחור בעו"ד ניסן זכריה ובתנועת יחד, מדובר בבחירה אחראית, מקצועית ונכונה לעיר חולון".

הפעיל החברתי והמועמד לשעבר לראשות העיר חולון, מייקאל בוזגלו, מסר הבוקר (שלישי) כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר חולון וכי יתמוך בעו"ד ניסן זכריה לראשות העיר חולון ובתנועת יחד למועצת העיר. החלטה זו התקבלה לאחר מחשבה רבה מצדו של בוזגלו, אשר עליו הופעלו לחצים רבים מתושבים להתמודד שנית במערכת הבחירות הנוכחית.

כזכור, גם לאחר פרישתו של בוזגלו מחברותו במועצת העיר המשיך לפעול למען תיקון עוולות בעיר והפעיל לחצים על העירייה להשקיע מיליוני ₪ בתשתיות מוזנחות ברחבי העיר, זאת באמצעות פניות ופעילות רשת של בוזגלו.

כזכור בוזגלו מתגורר בשכונת ח' 300 בעיר, בעלים ומנכ"ל של חברה לניהול ושיווק טכנולוגי, מתנדב במשטרת ישראל מרחב אילון מזה שני עשורים ובולט בזכות עשייה חברתית למען שכבות חלשות, בנות ובני הגיל השלישי ותיקון עוולות בעיר.


לדבריו: "אחרי מחשבה עמוקה החלטתי להתגייס ולגייס את תומכיי לבחור בעו"ד ניסן זכריה ובתנועת יחד, מדובר בבחירה אחראית, מקצועית ונכונה לעיר חולון. בכוונתי לעודד את כל תומכיי בעברה ובהווה לתמוך בניסן ולמנוע בזבוז וזליגת קולות. העיר חולון יקרה לכולנו וכולנו צריכים להתגייס למען עתידה".

קרדיט צילום מאושר לפרסום:
מטה תנועת יחד – בונים עיר בטוחה וחכמה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן