כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב ראשון לציון נעצר בחשד להצתה של חנות גלשנים מוכרת באשדוד

כל הפרטים בחדשות goitem

פרטים חדשים מחקירת ניסיון ההצתה של חנות הגלשנים המוכרת באשדוד בבעלות צחי קינן.

משטרת אשדוד עצרה לחקירה 2 חשודים, כבני 20 תושבי ראשל״צ וחדרה, שלפי החשד מעורבים בניסיון הצתה וההצתה של בית העסק, שנשרף כליל, ואף גרמו לסכנה לחיי אדם.

חוקרי משטרת אשדוד פועלים בשבועות האחרונים לחקירה יסודית של 2 המקרים, שלפי החשד קשורים זה בזה, ועצרו כאמור 2 חשודים, שמעצרם הוארך בבית המשפט.

החקירה ממשיכה להתנהל במטרה להגיע לחקר האמת והרקע להצתת בית העסק.

כפי שפורסם בחדשות 08, כוחות גדולים של רפואה, הצלה וכבאות האש הגיעו בליל שבת שהיה אל רחוב רוגוזין, לאחר דיווח על חנות שעולה באש.


מדובר בחנות הגלשנים הגדולה על רחוב ראשי מתחת לבניין בן שבע קומות, כאשר השריפה פרצה כשכלל הבניין מאוכלס.

לוחמי האש החלו בכיבוי השריפה במקביל התקבלו הודעות על אנשים בדירות מעל שנחנקים מעשן הרב שעלה מעלה.

מפקד המשמרת רב רשף מיכאל סנסורה מסר: “מדובר באירוע מורכב מאוד מאחר ומטען האש נמצא מתחת לבניין וכל דרי הבניין היו בבית…. דבר זה יצר לנו לכודים בדירות ואנשים שנפגעו משאיפת עשן.

לוחמי האש חולקו לגזרות עבודה של כיבוי מוקד האש, סריקה ופינוי נפגעים, מיפוי דיירי הבניין ושחרור עשן עד לזיכוי מלא. במקום פעלו שישה צוותי כיבוי.

עיריית אשדוד שלחה נציג רווחה לטובת טיפול באזרחים שדירתם נפגעה. מד”א סייע רבות במיון ראשוני לשלול נפגעים.

משטרת ישראל עם נציג כבאות והצלה ביצעו רשימה ויצירת קשר עם כלל דיירי הבניין עד לסגירת הרשימה ושלילה של לכודים בדירות.

לאחר כיבוי השריפה לוחמי האש בדקו בית בית עד למצב של מיפוי כלל הבניין. בסיום האירוע פונו שלושה אנשים במצב קל לבית חולים אסותא.

חוקר דליקות מטעם כבאות והצלה הגיע למקום. כבאות והצלה לישראל ממליצה להתקין גלאי עשן מציל חיים”.

צחי קינן הבעלים של החנות שנשרפה/הוצתה העלה רשומה בפייסבוק ובה כתב לאחר ההצתה:

"מעולם לא חשבתי או דמיינתי שארשום את המילים הללו.. אחרי לילה קשה מאוד, בעצב גדול אני מודיע לכל חבריי וקהל הלקוחות שלנו שהגורילה סרף & סקייט שלנו, החנות הכי יפה והכי מקצועית בארץ עם המותגים הכי נחשקים בעולם הגלישה והסקייטבורד נשרפה אתמול בלילה ונשרפה כליל עם כל הגלשנים, הסופטים, הסרפסקייט וציוד הסקייטבורד.. 

בתור גולש ומדריך לחיי גלישה שטיפח את מיטב הגולשים בארץ ודאג להם לציוד גלישה הכי מקצועי תמיד באהבה, לא תיארתי לעצמי שכזה רוע וחוסר אנושיות קיים באנשים ושאפשר לרדת נמוך כל כך ולסכן חיי אדם (החנות ממוקמת מתחת לבניין מגורים) ללא כל סיבה או מטרה.

כולי תקווה שאמשיך את הדרך בה הלכתי בעולם הגלישה והסקייט, זה חלק בלתי נפרד מעולמי ומחיי. מכאן אפשר רק לעלות.. רק אהבה תנצח כי אין לנו כלים אחרים”.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן