כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אטרקציות לחופש הגדול

כל ההמלצות מאת רואי פרסול

אטרקציות לחופש הגדול-כל ההמלצות מאת רואי פרסול

הורים יקרים: זה הולך להיות קיץ ארוך, דביק וחם. כי ככה זה לעבור את החופש הגדול עם ילדים קטנים. קייטנה זה לא. אז אחרי שמיציתם את הים, הבריכה ואת כל הקניונים ברדיוס נסיעה סביר (ברור שתתקעו בפקקים), תרשו לנו להמליץ לכם על חמש אטרקציות מיוחדות, מקוריות ומפתיעות על אמת. זה בשביל הילדים. בשבילכם מספיק שנגיד: ממוזגות.

הדינוזאורים באים תערוכת הדינוזאורים המדוברת בעולם מגיעה להיכל הטוטו חולון. עשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד לגובה של 12 מטרים) מתפרסים על שטח של כ 2000 מטרים. התקופות השונות והסיפורים שמאחורי הדינוזאורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות, אשר יכניס המשפחות לעולם הפרה היסטורי, יחד עם סימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים .

בנוסף, ילדכם יהנו ממתחם מציאות מדומה VR בו ייכנסו הילדים לעולם הפרה היסטורי ויוכלו ממש להרגיש שהם חלק ממנו .דגמי הדינוזאורים ייפרשו בשטח באווירת היערות והמדבריות – הסביבה בה הם חיו, כך שניתן יהיה להתרשם מעוצמתה של החיה החזקה והמרתקת. עוד בתערוכה: מתחם XBOX עם משחקי דינוזאורים לכל הגילאים, ברכות לגו גדולות לילדים שאוהבים לשחק בקוביות האהובות ולהרכיב דינוזארים מלגו, מתחם יצירה שהילדים לא ירצו לעזוב, מתחם חפירות ארכיאולוגיות בחול בו הילדים יצטרכו למצוא פריטים מתקופת הפרה היסטוריה ועוד המון הפתעות.

בתערוכה תהנו ממסע בזמן, שיחזיר אתכם 65 מיליון שנה אחורה, תחזו בחיים ובסביבה הטבעית שבה נתגלו הדינוזאורים לראשונה, עד להכחדתם מעל פני כדור הארץ לפני 60 מיליון שנה ותקבלו הסברים על מגוון סוגי הדינוזאורים וההבדלים ביניהם.


התערוכה מתאימה לכל הגילאים. מחיר: 119 שקלים, מוקדמת 99 שקלים. הטבה מיוחדת ללקוחות פאוור קארד – כרטיס רק ב 35 ₪. לקוחות אמריקן אקספרס – 45 ₪. לקוחות ישראכרט – 39 ₪. לקוחות MAX – 45 ₪. אשמורת מבית הסתדרות המורים – 39 ₪. תושבי חולון נהנים מכרטיס רק ב-35 ₪ בסבסוד העירייה. החל מ 20.07 ועד 02.09

לרכישת כרטיסים-לחצו כאן

Balloon Story

תערוכה נוספת, שמתקיימת בהאנגר 11 בנמל תל אביב, היא תערוכת בלונים ומייצגי אוויר שטרם נראתה בישראל. בהשראת מוזיאון הבלונים בפריז תושק לראשונה בישראל תערוכת "בלון סטורי". מדובר בחווית בלונים, מייצגי אוויר ומתנפחים מהגדולות בעולם, המשלבת חצי מיליון בלונים בשטח של 3000 מ"ר. הבלון סטורי תכלול כ-500,000 בלונים מחומרים מתכלים, שיבטיחו חוויה מדהימה לכל המשפחה תוך מחשבה על כדור הארץ ושמירה על הסביבה.

בתערוכה תוכלו לחוות עולמות שונים ומגוונים הבנויים מבלונים. ממתחם הג'ונגל הטרופי, הטיול למרגלות פסל החירות מניו-יורק ומגדל אייפל מפריז, הגיחה לגלקסיה לצד מעבורת חלל באורך 12 מטר,

צלילה במנהרת עולם הים ומפגש מרהיב עם תמנון המצולות. הקהל מוזמן ללכת לאיבוד במבוך הענקי ועוד שלל הפתעות – בהן מייצגים מתנפחים ואזורים אינטראקטיביים שיאפשרו למבקרים לקחת חלק פעיל בחוויה. בבלון סטורי מעל 100 אמנים מקומיים ובינלאומיים מתכננים להפוך את הסטורי שלכם לדבר הכי צבעוני שיש. התערוכה שתיערך במהלך החופש הגדול מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד ומבטיחה לכלל המשתתפים אירוע ייחודי שלא רואים כל יום בישראל.

האנגר 11 נמל תל אביב. 21.07-31.8.2023. ימי ראשון עד חמישי – 09:00-21:00. ימי שישי- 09:00-16:00

מחיר כניסה: מחיר מלא – 129₪. הנחות: 65 ₪ אקסטרה ממברס, 69 ₪ אשמורת, 39 ₪ בהצדעה, 59 ₪ רמי לוי.

קיץ במוזיאון אגם

מוזיאון אגם ראשון לציון פותח את עונת הקיץ ומציע בילוי משפחתי איכותי עם חוויות מוזיקה, מחול, תיאטרון ואמנות שמעוררת ומפעילה את כל החושים. תערוכות חדשות של האמן הבינלאומי יעקב אגם לצד אמנים ישראלים עכשוויים, סיורי אמנות מודרכים לכל הגילאים כולל הדרכה תיאטרלית לפעוטות, סדנאות יצירה קינטיות מרהיבות לילדים, מופעי מוזיקה, תיאטרון ומחול מקוריים המתרחשים בין חללי המוזיאון עם להקת שקטק במופע קצבי למשפחה, הצגות של תיאטרון הקרון במוזיאון, מופע מחול אינטימי של הרקדן סהר עזימי, ביודנסה סדנת ריקוד משחררת לכל המשפחה ועוד חוויות אמנות מעוררות ומפעילות מחשבות, גוף ונפש.

29.7 | שבת | 12:00 מוזיאון אגם מארח את תיאטרון הקרון הייחודי מירושלים בהצגה – "רכבת המתנות של סבא וסבתא": מי לא אוהב לקבל מתנות? סבתא נחמקה' וסבא אלברט אוהבים לתת מתנות. לכל אחד מהנכדים הם הכינו מתנה מיוחדת, ארוזה בקופסה צבעונית עם שיר והפתעה. הם מגיעים לתחנת הרכבת כדי לצאת למסע בין הנכדים המפוזרים ברחבי הארץ. מה מסתתר בתוך הקופסאות? עלות כרטיס למופע בלבד: 35 ₪. עלות כרטיס משותף לסיור מודרך למשפחות, סדנאות יצירה לילדים ומופע: 60 ₪ לינק להרשמה – לחצו כאן

19.8 | שבת | 12:00 ביודנסה – מסיבה חגיגית בתנועה לכל המשפחה. ריקוד חיים שמשלב מוזיקה תנועה וקבוצה חברתית. עלות כרטיס לסדנה בלבד: 35 ₪. עלות כרטיס משותף לסיור מודרך למשפחות, סדנאות יצירה לילדים וסדנה: 60 ₪ לינק להרשמה –לחצו כאן

26.8 | שבת | 12:00 הצגת ילדים של תיאטרון הקרון. מוזיאון אגם מארח את תיאטרון הקרון הייחודי מירושלים בהצגה – "משלוש יוצא ארבע". בבית קטן על גבעה גבוהה, חיה לה משפחה מאושרת ושמחה עד שיום אחד קורה משהו משונה – הבטן של האמא מתנפחת, ומי יודע מה יצא ממנה? מופע רב תחומי מסחרר, המשלב קרקס, לוליינות, ליצנות ותיאטרון בובות. תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש

יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. התיאטרון ייחודי בנוף תיאטרוני הילדים בארץ ומוביל בתחומו.

עלות כרטיס למופע בלבד: 35 ₪. עלות כרטיס משותף לסיור מודרך למשפחות, סדנאות יצירה לילדים ומופע: 60 ₪ לינק להרשמה – לחצו כאן

שעות פתיחה מוזיאון אגם בקיץ: שני – רביעי – 16:00-10:00 חמישי – 20:00-16:00 שישי ושבת – 14:30-10:00

מוזיאון אגם | רחוב מיש"ר 1, ראשון לציון.

VIP פלאנט

PLANET, רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, תקיים ביום חמישי ה-20 ביולי אירוע קיץ חגיגי בארבעת מתחמי ה-VIP עם הקרנת סרט באולם מפנק, מזנון קולנוע חופשי ללא הגבלה, שתי עמדות ספיישל חגיגיות וכמובן צפייה בלהיטים החמים באולמות הכי מפנקים: "ברבי", "אופנהיימר", "הילולה" "ומשימה בלתי אפשרית: נקמת מוות חלק 1". מלבד תפריט הקיץ הקבוע של מתחם ה-VIP, במהלך אירוע הקיץ ייהנו המבקרים ממנות הספיישל: עמדת בורגר פורטבליו המציעה בורגר פורטובלו מפנק, ממרח כמהין, ריבת בצל סגול, צ'יפס וטבעות בצל פריכות ועמדת קוקילידה, בה ייבחרו המבקרים עוגיות וניל עם שוקולד צ'יפס או עוגיות שוקולד עם שוקולד צ'יפס לבן, רוטב שוקולד חם ורוטב אגוזי לוז, מוגש עם גלידת וניל. כלל קינוחי ה-VIP יוגשו כרגיל יחד, עם כל אלו ייהנו האורחים ממזנון קולנוע חופשי הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, קאווה ושתייה קרה וחמה ללא הגבלה לאורך הערב.

מיקום הפעילות: מתחמי ה-VIP של רשת פלאנט (חיפה, זכרון יעקב, ראשון לציון, באר שבע). מחיר כרטיס: 175 ₪ בקופות הקולנוע, 179.5 ₪ באינטרנט. הכניסה למתחמי ה-VIP מגיל 18 ומעלה. מכירת הכרטיסים בעיצומה, פרטים נוספים באתר פלאנט –לחצו כאן

מוזיאון בת ים

בקיץ הקרוב יהפוך מוזיאון בת ים לאמנות לספארי מלא בחיות רובוטיות. חללי מוזיאון בת ים מזמינים את הקהל, ילדים, נוער ומבוגרים, להרפתקאה חדשה ומסעירה דרך סיור מודרך מסתורי ומלהיב. מוזיאון בת ים לאמנות מציג תערוכה חווייתית המשלבת ההתרחשות תיאטרונית, רובוטיקה ופנטזיה. חללי המוזיאון יהפכו לסוואנה מלאכותית מרתקת, בהם יסיירו המבקרים בעזרת מדריך. הסיור בשבילי הספארי מסתורי ומלהיב, משולב בליווי מוזיקלי של כלי נגינה רובוטים ותאורה תיאטרלית. בסוף הסיור תערך סדנה פעילה למשתתפים. "ספארי", יצירתו של הבימאי והמעצב עטור הפרסים עמית דרורי, הוא מופע חי ואינטנסיבי בו משתלבים יחד טכנולוגיה, רובוטיקה, בובנאות, הנדסה ומלאכת בנייה מסורתית.

הספארי של דרורי מלא בחיות פראיות, כלי הנגינה ותאורה מיוחדת שנבנו לפרטי פרטים בעבודת יד ייחודית ומפעימה. כל אלה יוצרים מציאות מדומיינת אך לא לגמרי בדויה, בה יצורים רובוטים מתקשרים עם הקהל ובינם לבין עצמם. החיות של דרורי, נוצרו עבור מופעי תיאטרון שהוצגו במעל ל 15 מדינות בעולם, וזכו לאהדת הקהל בזכות המשחקיות, הרגש והחמלה שהם מעבירים. זו הפעם הראשונה שהחיות יפגשו, כולן יחד, בתערוכה שנוצרה במיוחד עבור מוזיאון בת ים.

מוזאוני בת ים לאמנות / סטרומה, בת ים. לינק להרשמה לסיורים:לחצו כאן

קרדיטים לתמונות:איל תגר,דור קדמי,יאיר מיוחס

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem