כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אייל מושיוב הכריז על מועמדותו למועצת ראשון לציון

"זהו יום מאוד מרגש עבורי, שמעתי את קריאת התושבים הנפלאים שלנו שפנו אלי בהמוניהם לחזור אל הבמה המוניציפלית בראשון לציון.

אייל מושיוב הכריז על מועמדותו למועצת ראשון לציון

היום, יום ד'  19.7, הכריז אייל מושיוב, יו"ר סיעת 'ראשון בכיוון הנכון' על מועמדותו למועצת עיריית ראשון לציון. מושיוב, חבר מועצת העיר מזה 13 שנים, בין תפקידיו השונים: משנה לראש העיר, יו"ר וועדת הנחות בארנונה, מחזיק תיק בנייה ציבורית ומחזיק תיק שפ"ע- שם בין היתר תפקד בתור כוח חלוץ בשיפוץ מוסדות החינוך בעיר, הקמת פארקים וגינות לילדים, הקמת חניונים ועוד. אייל נענה לקריאות תושבי העיר אשר הפצירו בו להתמודד למועצת העיר בכדי להמשיך ולתפקד בתור בולדוזר עשייה.

אייל מושיוב, בן 56,  נשוי למלי, אבא לשלושה, 2 בנים ובת וסבא לנכדה אחת, ליה. נולד בתל אביב, עבר לראשון לציון לפני מעל מ-30 שנה ובחר להקים את ביתו ומשפחתו בעיר. מושיוב, בין היתר, ניהל את שפ"ע ותפקד בתור משנה לראש העיר, שם יצר שינוי אמיתי ושיפר את תשתיות העיר. זאת תוך כדי קשר ישיר ואישי עם תושבי העיר על מנת להבין מה חסר להם בעיר.

מושיוב, בעל תואר ראשון בחינוך ולקראת סיום תואר שני במשפטים. עובד בחברת החשמל כ-35 שנה וחבר מזכירות ארצית בוועד עובדי חברת החשמל.

סיעת 'ראשון בכיוון הנכון' רצה מתוך תחושת שליחות לסייע ולשפר את פני העיר. אייל, חבר מועצה בעבר חוזר כעת לפוליטיקה המוניציפלית לאחר שנתיים עם רשימה חדשה מתוך הבנה שהעיר צריכה בולדוזר של עשייה. התחושה היא שבזינוק קדימה וההתפתחות הגדולה חסר איש עשייה אשר יכול לסייע בעשייה הרבה אשר ישנה בעיר. תושבים אשר זוכרים את מושיוב לטובה מהכהונות הקודמות שלו שוחחו איתו, והפצירו בו לחזור למועצת העיר כדי לסייע בהתפתחות הענפה, לשמש בולדוזר עשייה ולתפקד כפי שתפקד בעבר.


אייל מושיוב : "זהו יום מאוד מרגש עבורי, שמעתי את קריאת התושבים הנפלאים שלנו שפנו אלי בהמוניהם לחזור אל הבמה המוניציפלית בראשון לציון. אני גאה ונרגש לעמוד בראש 'סיעת ראשון בכיוון הנכון' ובטוח שנוכל להיות הבולדוזרים שהעיר כה זקוקה להם. העיר אומנם התפתחה רבות בחמש שנים האחרונות אך יש עוד לאן לשאוף בצורה ההתפתחות בעיר. אני ארתום את כל הניסיון שלי לטובת הנושא. "

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem