כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חכם בשמש-כל הדרכים לשמירה וטיפול לקראת היציאה לשמש

כל הפרטים בטור הצרכנות של מיכל ברוטפלד

חכם בשמש- הקיץ כבר כאן, השמש קופחת על העור וזה הזמן לשמור על עצמנו. לא משנה מה סוג העור שלכם, בהיר או כהה, כולם צריכים לטפל בעורם כראוי לקראת היציאה לשמש, כך תעשו את זה נכון.

ההמלצה הכללית של רופאי העור היא להשתמש במסנן קרינה עם SPF30 לפחות והכמות הנדרשת למריחה כדי להגיע לרמת ההגנה הנקובה על האריזה היא 10 כפיות לכל הגוף למבוגר. שימוש נכון במסנני קרינה עשוי להפחית את הנזקים הנגרמים בעקבות חשיפה בלתי מבוקרת לקרינת השמש, ובמיוחד את הסכנות לפתח כוויות, סרטן עור והזדקנות מוקדמת של העור. תכשירי ההגנה מפני השמש, המכילים מסנני קרינה על-סגולה, מיועדים לשימוש חיצוני על העור והם נמכרים במרקמים שונים כגון: קרם, ספריי, ג'ל ועוד. בכתבה זו בחרתי עבורכם מתוך ההצעה הרחב שיש בשוק מקדמי הגנה למיניהם:

חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT PARIS מציעה 6 מוצרי הגנה מפני השמש לעור הפנים והגוף וקרם גוף לאחר השיזוף. מוצרי ההגנה מפני קרני UVA ו-UVB, עם מרקם קליל ולא שומני, הנספג במהירות בטכנולוגיית The invisible sunscreen מבלי להותיר סימנים ושאריות על גבי העור.

מוצרי הסדרה מכילים פורמולה ייחודית בעלת רכיבים פעילים ויעילים לעור ולהגנה מפני השמש כמו תמצית של שזיף קקדו העשירה בויטמין C ונלחמת בנזקי העור הנגרמים מרדיקלים חופשיים ומקרני השמש, קוקטייל אנטי אוקסידנטי (נוגדי חמצון) של ויטמינים ותמציות צמחיות לחיזוק ההגנה, הכולל תמציות שמן קוקוס, אובליפיחיה ותמציות ורד, המרככות את העור ומכינות אותו לחשיפה לשמש. שילוב של 5 מסננים מעניקים הגנה רחבה לכיסוי מיטבי נגד קרינת UVA ו-UVB.

סרום הגנה מינרלי אנטי אייג’ינג של דוקטור עור- SPF50 להגנה גבוהה מקרינת השמש UVA/UVB. מכיל 100% מסנני קרינה מינרליים ומתאים במיוחד לעור רגיש. עשיר ברכיבי אנטי אייג'ינג לצמצום והפחתת קמטים ומכיל רכיבים פעילים המשפרים את מחסום ההגנה בעורי, מעשירים את העור בלחות מיידית, מרגיעים את העור ואנטי אוקסידנטים המסייעים בהגנה על העור מנזקי רדיקלים חופשיים וסימני הזדקנות העור. פותח במיוחד עבור עור הפנים ומתאים לכל סוגי העור. אינו מכיל אלכוהול, ללא רכיבי ננו, ללא אוקסיבנזון, ללא אוקטוקרילן.


קרם לחות והגנה עם SPF 25 מסדרת Hydro Boost של ניוטרוג'ינה-

מכיל חומצה היאלורונית אשר מחדשת את העור הזנה מיידית של לחות ואנטיאוקסידנטים. מסייע בהגנה על העור מפני גורמים סביבתיים וכן מספק הגנה גבוהה מפני קרני השמש. מספק הגנה מפני קרני UVB אשר עלולים לגרום להזדקנות מוקדמת של העור.

מותג הטיפוח Shiseido מוצרים להגנה מהשמש בטכנולוגיית SynchroShield כל מוצרי ההגנה משלבים גישת טיפוח 3 ב-1: מלחמה בקרינה ובזיהום סביבתי, מניעה הופעת קמטים וכתמים, מניעת התייבשות העור.

סטיק הגנה שקוף SPF 50+ רַב תָכלִיתִי –לעור הפנים והגוף בלתי נראה וקל לשיאה לכל מקום המגן על העור בכל הנסיבות. עם עמידות אופטימלית לזיעה והגנה גבוהה מאוד, המרקם הנעים והשקוף שלו מתמזג עם העור לסינון קרני UV (A ו-B)

תחליב מגן על הפנים והגוף FACE SUN CREAM SPF 50 הגנה גבוהה עם פורמולה נוחה וקלה במיוחד ליישום, המוצר האידיאלי תחת קרינה עזה. מגן על עור הפנים והגוף מקרני UVA ו UVBאבל גם מהזדקנות מוקדמת.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי מעבדותGIGI בסדרת מוצרי SUN CARE להגנה מפני השמש המכילה דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים ליצירת מערך הגנה אפקטיבי מנזקי השמש

סדרת מוצרי ההגנה המתקדמים לעור הפנים מכילים מסנני קרינה חדשים ( 30SPF , ( SPF50 , PF40למניעת נזקי קרינת UVA ו UVB המשלבים הגנה יעילה מפני קרינה, מניעת תהליכי הזדקנות מוקדמים והזנה בלחות לשמירה על גמישות ותפקוד יעיל של העור. כל מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי ואינם מותירים מעטה לבן. הקרם נעים למריחה ומעניק תחושה קלילה ונעימה על העור.

אולטרסול MAX: הסדרה היחידה שמעניקה הגנה מפני ארבעה סוגי קרינה. סדרת הגנה משמש מתקדמת וחדשנית המשלבת טכנולוגיה ייחודית הנקראת (Broad Spectrum Tech (BST, המסייעת להגנה גם מקרינת IR וקרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה HEVהסדרה מעניקה הגנה מקסימלית מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים במים וללא פראבנים.

חוה זינגבוים תאגיד הקוסמטיקה עם שלושה חסמי שמש להגנה מקסימלית על עור הפנים מפני נזקי השמש והסביבה:

Sun perfect defence קרם הגנה SPF 50 בשילוב לחות- מכיל את טכנולוגיית הפנינים מוצע בשתי אופציות , מקדם הגנה – טכנולוגיית פטנט ייחודית, המבודדת את חומר ההגנה מפני מגע ישיר עם העור ומספקת הגנה מלאה לעור מפני קרינת השמש ומקנה לו גוון אחיד. הפורמולה עשירה, בעלת פעילות משולשת המציעה מגוון רחב של רכיבי הגנה, לחות והרגעה השומרים על בריאות העור ומונעים נזקי עור שמקורם בחשיפה לקרינת UVB/UVA.

Sun perfect defence, קרם הגנה 50 SPF עם דמי מייקאפ

SILKY FILTER CLEAR, תכשיר בעל פעילות משולבת

קטרינה טיפוח אורגני – מקדם הגנה אורגני לפנים בעל מסנן קרינה SPF 30. מבוסס על מסנני קרינה מינרלים המהווים הגנה טבעית מקרני VA+UVB . מכיל אבץ וטיטניום (לא "ננו") אסתקסנטין, תה ירוק, וויטמין E. מתאים לכל סוגי העור, נספג בקלות, היפואלרגני אינו משאיר כיסוי לבן ללא אוקסיבנזון, ללא כימיקלים. להשיג באתר:

לרשת ביוטיקייר מוצרי ההגנה לקיץ לפנים ולגוף.

קרם לחות והגנה היפואלרגני לעור פנים רגיש – SUN BLOCK– SPF 50תכשיר הגנה מהשמש לעור הפנים מהווה, בנוסף להגנה מפני קרני השמש , טיפוח העור והעשרתו בלחות גבוהה וזאת באמצעות ויטמין E אשר בולם את הזדקנות העור כתוצאה מחמצון, פרו-ויטמין 5B אשר סופח את הלחות ומוליך אותה לעור ועל ידי כך מטשטש קמטים. ספריי מקדם ההגנה עם 50 SPF לגוף – ללא שימוש ברכיב הכימיקלי אוקסיבנזון וללא פראבנים! תכשיר הגנה שקוף לגוף ולפנים , במכל התזה בעל פורמולה קלילה ולא דביקה. מועשר ברכיב האנטי אייג'ינג, ויטמין E, הנלחם בהזדקנות העור.

מותג מוצרי ההגנה מהשמש מספרד ISDIN עם מוצרים בעלי הגנה גבוהה בטקסטורות חדשניות המותאמים לכל סוגי העור.

FACIAL SUNSCREEN – FOTOPROTECTOR ISDIN FUSION WATER – NEW FURMULA

קרם הגנה לפנים על בסיס מים במרקם קליל במיוחד המאפשר ספיגה מיידית ואינו מותיר סימנים לבנים. הנוסחה המשופרת מכילה

כמות כפולה של חומצה היאלורונית, המספקת עד 12 שעות של לחות ופועלת להפחתה של איבוד מים (טרנספידרמיס) בעור עד 8 שעות. הקרם משלב גם טכנולוגיה חדשנית WET SKIN המאפשרת מריחה על עור רטוב מבלי להפחית מרמת ההגנה הגבוהה מהשמש. ללא שמן, מה שהופך אותו למקדם הגנה אוניברסלי לפנים. מיועד לכל סוגי העור, כולל עור מעורב או שמן ועוד עדין במיוחד.

דוקטור עור – קרם הגנה מינרלי אנטי אייג'ינג מסדרת GLOW&SUN +50SPF להגנה גבוהה מאוד מהשמש. מכיל 100% מסנני קרינה מינרליים יציבים ויעילים, המספקים את ההגנה הטובה ביותר כנגד קרני UVA/UVB . מרקם קליל ולא שומני הנספג במהירות ושאינו מותיר מעטה לבן. הקרם עמיד במים, בעל ניחוח עדין המבוסס על רכיבי בישום מהטבע. עשיר ברכיב פטנט אנטי אייג'ינג להפחתה מוכחת במספר הקמטים ועומקם, למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ולקבלת מראה עור חלק. פותח במיוחד עבור עור הפנים, מתאים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש וכן מתאים לשימוש באזור העיניים. ללא רכיבי ננו, ללא פילטרים כימיקליים, ללא אקוסיבנזון.

קרם הגנה לתינוקות ולילדים

משרד הבריאות ממליץ לא לחשוף כלל תינוקות לשמש עד גיל חצי שנה ולאחר מכן להקפיד על שהייה בצל, בגד ים שמגן על כל הגוף, כובע וכמובן- קרם הגנה מתאים לעור עדין ורגיש.

קרם ההגנה של אוֹ אייט מינרלי המבוסס על הרכיב הפעיל- ZINC OXIDE (תחמוצת אבץ ממקור טבעי, נקי מחלקי ננו) שמגן על העור על ידי יצירת מחסום עורי לקרני ה- UV. האבץ מהווה 25% מהמוצר ובשילוב עם אצת הדונליאלה (שילוב עליו התקבל פטנט!) המוצר מספק הגנה על העור מפני קרני השמש. מכיל רכיבים טבעיים נוספים: שמן חוחובה, שמן אבוקדו, שמן רימונים, תרכובת מינרלים- אבץ, מגנזיום ונחושת שיחד הם

עוזרים בהתחדשות העור ומגנים מפני נזקי הסביבה. להשיג באתר החברה.

תחליב להגנה גבוהה מאוד מהשמש SPF 50+ של מוסטלה לגוף ולפנים- אינו מותיר סימנים לבנים לאחר המריחה. פורמולה המתאימה במיוחד לעורם העדין והרגיש לשמש של תינוקות וילדים. מחזקת את שכבת ההגנה של העור וגם שומרת על המשאבים הטבעיים שלו לאורך זמן. מעניק הגנה מקרני UVA/UVB. יעילות מוכחת.

אולטרסול קידס: סדרת תכשירי הגנה המותאמת במיוחד לעורם העדין של ילדים. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש.

אולטרסול BabyNatural: סדרת תכשירי הגנה משמש מתקדמת שפותחה במיוחד על מנת לשמור על עור העדין של התינוק. תכשירי הסדרה מכילים 100% מסנני קרינה מינרליים ומעניקים הגנה גבוהה מאוד, רחבה ומוגברת מקרינת SPF50+) UVB) ומקרינת UVA. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ללא פראבנים, עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש.

הדרכים הנכונות להגנה מהשמש- המלצות של ד"ר פישר

1. יש למרוח על העור כמות מספקת של תכשיר ההגנה ליצירת שכבה נדיבה לקבלת כיסוי אחיד ויעיל. במיוחד יש לתת דגש לאזורים החשופים ביותר לשמש כמו פנים, צוואר, חזה, זרועות ורגליים.

2. את פעולת המריחה בתכשיר ההגנה יש לבצע כ- 30-15 דקות לפני החשיפה לשמש, באופן אחיד, בשכבה מספקת עד לכיסוי מלא.

3. חשוב מאוד לחדש את המריחה בכל שעתיים בעת החשיפה על מנת שההגנה תהיה אפקטיבית.

4. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב.

פרט למקדמי הגנה חשוב להקפיד על דרכי התמגנות נוספים מהשמש: שהייה בצל, הרכבת משקפי שמש, שעות "חכמות" בהן הקרינה נמוכה יותר, לבישת ביגוד חוסם קרינה וחבישת כובע.

כובעים

בשנים האחרונות הולכת ומתחזקת המגמה בעולם וגם בישראל של שימוש בבגדים העשויים בדים חוסמי קרינה. בישראל, אושר ע"י מכון התקנים הישראלי, תקן ישראלי ת"י 5299 כתקן לקביעת שיעור מקדם ההגנה מקרינה על-סגולה של בדים, בגדים ופריטי לבוש אישיים אחרים הנלבשים קרוב לגוף ומגנים מהשמש.

רשת הטיולים והמחנאות Trek Market – טרק מרקט, מציעה מבחר כובעים לקיץ ביניהם -כובע לגיונר עם כיסוי עורף מסנן קרינה בתקן UPF 50+ להגנה מקסימלית מהשמש, כובע מצחייה לגיונר של ICE BRIDGE , כובע לגיונר קל משקל מבית icebridge מסנן קרינה ובעל שרוול לשמירה על הצוואר מספק הגנה מעולה מפני השמש הישראלית .להשיג בסניפי "טרק מרקט" ובאתר החברה.

לחברת SUNEAY קולקציית קיץ חדשה העשויה מבדים החוסמים 98% מקרני השמש המסוכנות.

בקולקציית הקפדה המאפיינת את החברה בשימוש בלתי מתפשר בבדים בעלי דרגת ההגנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם להגנה מפני נזקי השמש, הקולקציה מאופיינת בשלל דגמים בעלי עיצובים מקורי וססגוני. לכל הגילאים. קולקציית הכובעים הכוללת למעלה מ-100 סוגים: כובעי ליגיונר, כובעים רחבי שוליים, כובעים דו צדדיים ועוד, שרוולים להגנה מהשמש, נעלי ים ועוד ועוד /com.uvsunway://https

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי המתמחה בהלבשה תחתונה , הלבשת פנאי, בגדי ים ואקססוריז, מציגה קולקציית כובעי קש במבחר עשיר של

דגמים אופנתיים במגוון צבעים. בין פריטי הקולקציה החדשה – כובעי קש מעוטרים בסרטים, שרשראות, פנינים, רצועות עור, כובעים רחבי שוליים עם סיומת פרומה ועוד. להשיג בחנויות בוניטה דה מאס ובאתר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן