כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הסנדלר לא הולך יחף-הקיץ בעיצומו ומבחר הסנדלים הכפכפים גדול

טור הצרכנות של מיכל ברוטפלד

הסנדלר לא הולך יחף

הקיץ בעיצומו ומבחר הסנדלים הכפכפים גדול

קולקציות שלמות מעוצבות מחומרים טבעים וממוחזרים

לא צריך לחכות ליום איכות הסביבה הבינלאומי, הדאגה אליו והמודעות במיחזור הפכו כבר לאורח חיים ולא רק טרנד ומתחילים להשפיע גם על בשנים האחרונות האופן בו אנו מחליטים מה לקנות גם בצד האופנתי. ייה, ובכללם הולכת ותופסת תאוצה המגמה הירוקה בכל תחומי התעשבתעשיית הביגוד וההנעלה. חברות רבות לקחו מגמה זו ברצינות שלה לידידותי. ומתכוונת להפוך את כל היצור

כפכפי באמפרס – הכפכפים עם הבליטות , יוצאים בליין חדש של כפכפים טבעוניים. אלו מיוצרים מגומי טבעי וחומרים ממוחזרים שאינם רעילים וידידותיים לסביבה. כל שאריות הייצור נשלחות למחזור ומוחזרות לשימוש חוזר, ליצירת כפכפים חדשים ומוצרים נוספים. הכפכפים מיוצרים תחת פיקוח אירופאי במפעל ירוק אשר ממחזר את כל שאריות הייצור והמעסיק עובדים בתנאי העסקה הוגנים ומכבדים. עשויים גומי טבעי שהינו פולימר אלסטי המורכב מתת יחידות של איזופרן ומכיל גם כמות קטנה של חלבונים, שומנים סוכרים ומינרלים. גומי זה מיוצר משרף של עצים טרופיים. השימוש בגומי כאלסטומר החל בסביבות שנת 1840 ועד ימי מלחמת העולם ה-1 היה הגומי היחיד אשר עשו בו שימוש בתעשייה.


מתכונותיו הבולטות : בליעת אנרגיה נמוכה תכונה החשובה גם בצמיגים, חומר גמיש חזק, עמיד בשחיקה ,לחצים ומאמצים. הכפכפים הינם ארגונומיים, מונעי זיעה, משפרים את זרימת הדם ובעלי סוליה המונעת החלקה, גם על רצפה רטובה.

בזמן ההליכה , כפכפי באמפרס מגרים נקודות רפלקסולוגיות בכף הרגל, אשר מחוברות לכל רקמות ואיברי הגוף, בכל צעד. גירוי זה עוזר בהפחתת מתחים ועייפות , הגברת זרימת דם והגברת האנרגיה בכף הרגל.

לאחר הנעילה הכפכפים רוכשים את טביעת כף הרגל ומספקים תמיכה מלאה לקשת הרגל ויציבה מלאה לכף הרגל. בנוסף מבנה הסוליה מספק אחיזה טובה בקרקע. הכפכפים קלים מאוד, בעלי רצועה חזקה .

להשיג באתר החברה www.bumpersisrael.com ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

חברת "שורש" השיקה לעונת 2023 סנדל מנומר בדגם קלאסי נשי בעיצוב חכם ופשוט לצד עמידות בלתי מתפשרת במראה אופנתי . כל הסנדלים של שורש, טבעוניים. סנדלי הסולו של שורש- 30% מחומרים ממוחזרים במדרך של הסנדל. חברת שורש פועלת כאי אנרגטי מאנרגיית השמש, בעזרת פאנלים סולארים וסוללת אגירה וממחזרת כל מה שאפשר בהליך הייצור ובכל הקמפוס של שורש בטירת כרמל. מה שלא מתמחזר נגרס וישמש כאנרגיה בפרויקט החלוץ החדש של מתקן הגזיפיקציה של המפעל.

מאז שנות ה 90 הפכו סנדלי שורש הישראלית לפריט פופולארי המעטר את רגליהם של צעירות וצעירים שיצאו לטיול אחרי הצבא. בשנים האחרונות נצפתה מגמה של חזרה לנוחות אצל מעצבי האופנה המובילים בעולם כאשר פתחו את התצוגות שלהם עם סנדלים בסגנון "שורש". להשיג – באתר שורש.

חנות המפעל של שורש בטירת כרמל ובחנויות ההנעלה והספורט המובחרות.

בנוסף לטרנד הנעלים הממוחזרות, הולכת וגוברת המודעות לאופנה מוסרית המייצרת נעליים טבעוניות, כלומר בלי עור.

רשת ההנעלה הישראלית B.unique, המתמחה בנעלי נשים נוחות ואיכותיות ליום ולערב תוך התחשבות בטרנדים ובמגמות האופנה הנוכחיות , השיקה לאחרונה השיקה ליין הנעלה טבעית , איכותית העושה שימוש 100% בחומרים שאינם מהחי, תוך דאגה לכדור הארץ. הליין

החדש קיבל את תו התקן ויגן פרינדלי הניתן על ידי העמותה ומוכיח כי החברה נבדקה על ידי פעילי העמותה והינה והינה ידידותית לטבעוניים על פי כל הקריטריונים. כמו כן, לצד דגמיה המקוריים של החברה המיוצרים בישראל, ניתן למצוא מותגי יבוא בינלאומיים מובילים, כדוגמת המותג הברזילאי Ipanema והמותג הספרדי- ictoriaV.

לרגל הקיץ השיקה החברה קולקצייה צבעונית במיוחד המתאימה לעונת הרחצה, הנעלה קז'ואלית יומיומית למשרד, נעלים אלגנטיות לארועים ונעלי כלה.

להשיג בסניפי הרשת ובאתר WWW.B-UNIQUE.CO.IL

גם מותג נעלי הנוחות והאופנה טבע נאות קיבל לאחרונה את תו עמותת ויגן פרנדלי , עמותה הפועלת לקידום ולשיפור אורח חיים טבעוני בישראל. תו הויגן פרנדלי מסייע לצרכן לזהות מוצרים טבעונים ובכך מזרז ומקל על ההחלטה בעת הקנייה.

מיום היווסדה, פועלת טבע נאות מתוך אחריות לסביבה, לטבע ולאדם. בייצור הנעליים משתמשת החברה בחומרי גלם טבעיים כגון שעם טבעי המופק מקליפות עץ אלון ומלטקס טבעי, המופק מעץ הגומי. מדובר בחומרים עמידים, שתורמים לעמידות מוצרי החברה. בנוסף, נעלי טבע נאות מיוצרות בשילוב עבודת יד, וכך פוחת השימוש במכונות הצורכות אנרגיה בכמויות גבוהות ונמנעת פליטה של גזים מזהמים.

לעונת הקיץ 2023 השיקה החברה קולקציות חדשות ועדכניות ביניהן קולקציית נעלי הכלה במהדורה מוגבלת, שנוצרה בשיתוף עם מעצב העל אלון ליבנה שהושקה עם פתיחת עונת החתונות .

להשיג באתר החברה https://www.tevanaot.co.il/

ובחנויות ברחבי הארץ

רשת Trek Market – "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות המובילה המעניקה חוויית קניה בחו"ל במחירי חו"ל, מציגה את סנדל הדגל של ליזרד Lizard, סנדל טיולים מפנק מאד, בעל אחיזה מעולה, סוליית Vibram ונוחות מירבית לתנאי שטח ולשימוש יום יומי, בעלי אחיזה מעולה הודות לסוליית Vibram המתקדמת. הסנדל קל משקל באופן מיוחד (כ-262 גרם בלבד לסנדל בודד) וכולל את המדרך המהפכני, העשוי מחומרים עמידים במיוחד ורצועות מבד רך, נעים ועמיד שיחזיקו את הרגל היטב ובנוחות.

סנדלי ליזרד מיוצרים בהרי הדולומיטים שבצפון איטליה משנת 1992. בליזרד שמים דגש על עיצוב קל משקל בעל אחיזה חזקה תוך שמירה על מקסימום נוחות, קומפקטיות וכבוד לכף הרגל. סוליית ויברם Vibram שבה משתמשת ליזרד עבור הסנדלים שלה, היא מותג שהפך זה מכבר לשם נרדף לאיכות, עמידות וביצועים מעולים. מדרך הסנדל משתמש בבולם זעזועים מסוג PU ויחד עם אזור תמיכה לקשת כף הרגל ורפידה נעימה הם הופכים את סנדלי ליזרד לנוחים במיוחד.

לצד תמיכה לקשת כף הרגל לנוחות מיטבית מצוידים סנדלי ליזרד בשולי מדרך בולטים לשמירה על כף הרגל במיקום נכון ומפני החלקה. הסנדלים ידידותיים למים ומיוצרים ללא חומרים מהחי.

להשיג בסניפי Trek Market – "טרק מרקט" ברחבי הארץ ובאתר https://trekmarket.co.il

צילומים: יח"צ, ישראל פורלנד, עמירם בן ישי, עידן מלכה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן