כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חנות שכולה מתוק

לא כדאי לכם לפספס את החנות החדשה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון -טור הצרכנות של מיכל ברוטפלד

Nutella Chocolate Experience שיתוף הפעולה הייחודי עם נוטלה®

ממשיכה את התרחבותה בישראל עם פתיחת חנות חדשה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון

נוטלה הינו מותג אהוב מאוד בישראל. הוא מוביל שוק בקטגוריית ממרחי שוקולד אגוזים ודורג במקום הראשון בישראל כמותג הבינלאומי בקטגוריית מזון ומשקאות על פי מדד המותגים של גלובס לשנת 2022. בפררו, בעלת המותג נוטלה, מאמינים שנוטלה מוסיפה נופך של מצב רוח טוב בבוקר. הצרכנים של נוטלה נהנים מטעם הנוטלה בבית, באפייה, או בשעות הפנאי מחוץ לבית, על בסיס יומי ובמהלך החגים. מוצרי פררו, לרבות נוטלה, נמכרים ברשתות השיווק ובמרכולים ברחבי ישראל ואוהבי נוטלה מעורבים בפעילויות השונות של נוטלה לאורך כל השנה.

נוטלה הושק לראשונה בשנת 1964. ממרח אגוזי הלוז הייחודי שמיליוני אנשים ברחבי העולם אוהבים, מיוצר עם בחירה מוקפדת של רכיבים איכותיים וייצור בהשראת אומנות. כיום, ממרח אגוזי הלוז הפופולרי זמין בלמעלה מ-160 מדינות ברחבי העולם. בישראל, הושק ממרח נוטלה בשנת 1975 ובמשך שנים הוא שומר על מעמדו כמוביל השוק ונהנה מנכסיות מותג גבוה לצד רמת מעורבות רגשית גבוהה של הצרכנים הישראלים.

שוקולד אקספיריאנס הינה חנות קמעונאית מעוצבת המגישה בין היתר מוצרים טריים שהוכנו עם נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות עשו זאת בעצמכם ומוצרים ייחודיים לצרכן.


נוטלה שוקולד אקספיריאנס ("Nutella by Chocolate experience") הוא שיתוף פעולה בין שוקולד אקספיריאנס (Chocolate Experience) למותג נוטלה, במטרה למנף את הפופולריות והחוזק של מותג נוטלה מעבר לקיים ולאפשר לצרכנים לחלוק את אהבתם למותג.

לאחר פתיחת החנות המוצלחת בקניון הגדול של פתח תקווה בספטמבר 2022, נפתחה ביוני 2023 חנות נוספת של נוטלה שוקולד Nutella Chocolate Experience ב"קריון" בקרית ביאליק. ועכשיו, חנות נוספת נפתחה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון (ילדי טהרן 3, ראשון לציון).

קרדיט: פררו

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן