כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חברת כנסת אהודה ומוכרת החליטה לעבור לחולון

כל הפרטים בטור אישי אותו כתבה ברשתות החברתיות

חברת כנסת אהודה ומוכרת החליטה לעבור לחולון.

נעמה לזימי חברת הכנסת האהובה והאהודה על ציבורים מימין ומשמאל החליטה להעתיק את מגוריה מחיפה לחולון.

כך היא כתבה ברשתות החברתיות.

כבר כמה שבועות שכשאני מספרת על זה לאנשים התשובה מתחלקת לשניים, מי שמכירים אותי רק מהשנתיים של הכנסת אומרים לי שלא ברור איך זה לא קרה עד כה, כל היתר שמכירות אותי לפני כן, ויודעות מהי חיפה עבורי, נדהמות וישר מנחמות. כי חיפה היא חלק מהזהות שלי, לא משנה איפה אגור.

השנתיים האלו היו באמת סוערות וקשות, מצד אחד אין כבוד וזכות גדולים יותר מלשרת ציבור, להיבחר על ידו ולפעול למען חברה טובה יותר וישראל שאנחנו רוצות ורוצים לראות כאן. וכן, עם כל הקושי – דווקא בעת הזו ודווקא הדור שלי, שצריך להכנס אל הזירה הפוליטית ולקחת אחריות, לבנות, לרפא ולתקן.


מצד שני, כשהושבעתי לכנסת ישראל אראל ציון היה בן חצי שנה, ורונה אסתר היתה בת 3 וחצי, ילדים קטנים עם געגועים לאמא שנעדרה ימים רצופים בפילבסטרים שלא נגמרו ואמא שנקרעת מבפנים יום יום.

עכשיו כשהגדולה שלנו עולה לכיתה א' הבנו שזה חייב להיעשות זה חייב להיות בשנה הזו.

לאן נעבור? לחולון. למה? כי ההורים והאחים של אבי, האהוב שלי, גרים שם, תהיה לנו עזרה וזה מקרב אותי אל הכנסת חצי דרך לפחות, מה שאומר שאוכל לראות את הילדים כל בוקר, להכין אותם למסגרות ולא לצאת מהבית הרבה לפני שהם מתעוררים ולחזור הרבה אחרי שהם נרדמו.

במשך השנתיים הללו הרבה שאלו אותי איך זה להיות אמא צעירה וגם בקריירה אינטנסיבית כזו, אז נעזוב רגע את העובדה שגברים לא נשאלים את השאלה הזו (וחבל!), התשובה שלי תמיד היתה כנה, בלי לייפות – "קשה". כי זה קשה ואין מה לטשטש, ומותר לומר בכנות שיש גם הקרבה ושנוצרת הורות של פיצוי ומסורות שנבנות סביב צורת החיים החדשה, ולדבר את המציאות הזו כמו שהיא, אבל בסוף זו היתה ההכרה של אבי ושלי שאי אפשר באמת להחזיק הכל יחד וצריך להבין איפה להרפות ולבנות עוגנים נוספים שיסייעו לנו.

אז הסיבה שלי למעבר היא משפחה, געגוע מתמשך שהכריע, רצון להיות יותר נוכחת ככל שניתן ולהכניס יותר שפיות לאורח החיים שלנו.

אז רגע על חיפה שלי, יש משפט קבוע שאני אומרת "מגדל העמק אהבת נעורי וחיפה אהבתי הבוגרת", וזה באמת כך, אם במגדל העמק עוצבה הווייתי, בחיפה עוצבה זהותי הפוליטית ותפישת הביקורת והשינוי שלי, חיפה היא העיר המדהימה בישראל, יש בה הכל והיופי שלה עוצר נשימה למרות שרבים מידי הזניחו אותה בדרך.

עיר שהיא מגדלור של שפיות בתוך מציאות כאוטית, "חיפה האדומה" עיצבה את זהותי הסוציאל דמוקרטית (דני מורי ורבי) , דרך הדמויות בעיר הזו נכנסתי אל עולם זכויות העובדים (רפי ועמי ❤ ) והפכתי לפמיניסטית (סיון ושני האמהות החיפאיות שלי), בחיפה גיליתי את כל התשוקות שלי לראשונה ומחדש, למכלול הזהות שלי, לעשייה למען שינוי, לאמנות, לאורבניות, לאקטיביזם ולחיים משותפים.

לפני יותר משמונה שנים, כשאבי הגיע לדייט הראשון שלנו שהיה בבית קפה בכרמל, אמרתי לו כבר אז "חיפה זה דיל ברייקר, אז קח את זה בחשבון", הדייט השני שלנו היה כבר יום אחרי בעיר התחתית ומאז לא נפרדנו. היה לו קשה בהתחלה, הוא לא התחבר, אבל בסוף גם הוא נשבה בקסמה. בעיר הזאת הגשמתי, התאהבתי, התחתנתי והקמתי משפחה, קרו פה כל הניסים שייחלתי לעצמי ואין מילים שיתארו מהי חיפה עבורי.

אבל מעל להכל- חיפה היא עיר של תקווה.

ההיסטוריה והעבר המפואר שלה שזור בכל פינה בעיר, בכל מרחב, חיפה של מאבקי עובדים ושוויון, של פמיניזם חתרני, של מחאה ושלווה גם יחד, של תרבות, של ביקורת פוליטית, של חיים משותפים ורב תרבותיות, סולידריות והכלה היה לי כבוד גדול להיות חברת מועצת עיר בחיפה ולקחת את המטען והמסע שעברתי איתה אל הזירה הלאומית. את פוסט הפרידה הזה כתבתי בדמעות בבית מלא בארגזים מלאים בזכרונות.

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפות– לחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

10.קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

11.קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

12.פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

13.קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

14.קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

15.קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

16.להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

17.להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

18.להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

19.לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

20.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן