כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מסעדת פריים בקניון עזריאלי ראשונים

טור הקולינאריה של רואי פרסול

אם יש דבר קשה בנוף המסעדנות המקומי הוא להישאר רלוונטי משך הרבה שנים. הקהל הישראלי נוהר אחרי טרנדים חדשים ואופנות משתנות, ואינו נאמן למוסד קולינרי לאורך שנים. נפתחת מסעדה חדשה ומפונפנת? קחו בחשבון שתאלצו לעמוד בתור כדי לתפוס שולחן. אז כן, זו לא חוכמה למלא מסעדה חדשה ומדוברת, וזה הרבה יותר קשה להישאר רלוונטיים משך שנים ארוכות.

אני זוכר שלפני כ 25 שנה נכנס לישראל מאכל חדש אלגנטי ומסעיר – סושי. רוב הישראלים לא ידעו בכלל מה זה החייזר הזה שהגיע אלינו מיפן, ואחרי שטעמו פעם אחת התאהבו. התאהבו בטעמים המפתיעים, במראה המצודד של המנות, בצורת האכילה האלגנטית עם המקלות. טרנד חדש פרץ, עם מסעדות שהקהל נהר אליהם בהמוניו. אחת מהמסעדות האלה היא מסעדת פריים (FRAME) שחגגה יום הולדת 20 לא מזמן באותו המקום ברמת החייל. סושי בר מקצועי שהפך למסעדה מדוברת, מעוז הסלבס, המקום שכולם רצו להיות בו. ונכון, הרבה השתנה במהלך השנים גם בנוף הקולנרי וגם בטרנדים בתחום האוכל, אבל הפריים עדיין כאן ועדיין שומרת על איכות חומרי הגלם, שזה אחד הדברים החשובים ביותר בסושי.

רשת המסעדות פריים שף וסושי בר הינה רשת מסעדות פיוז'ן אסיאתית, המציעה תפריט סושי ברמה גבוהה לצד מנות מגוונות ועשירות. הרשת מאפשרת לכל אחד למצוא את הטעמים שלו שכן היא מציעה סושי זוכה פרסים, בשרים עסיסיים, שפע דגים טריים, פירות ים וסלטים עשירים. בנוסף, היא מייצרת חוויה ייחודיות בזכות השילוב בין חדשנות וסטייל לבין פשטות, משפחתית ונינוחות.

לפני כחמש שנים פתחה פריים סניף נוסף בקניון עזריאלי ראשונים, כדי שיהיה גם לנו סושי מעולה קרוב לבית. בשבוע שעבר קפצתי לסניף הראשלצ"י כדי להבין אם הרמה הגבוהה נשמרת גם כאן, ואיך מצליחים להפתיע ולחדש אחרי כל כך הרבה שנים.

ובגלל שהפעם המדור קצת נוסטלגי, אז נספר שפעם, מסעדה בקניון היתה נחשבת למשהו נחות. כי מה אוכלים בקניון? פיצה, גלידה או ארוחת ילדים במקדונלדס. והנה, הפריים הראשלצ"י נמצא בתוך קניון, מצליח לשדר יוקרה וניתוק מהקניון ההומה. כבר נקודה לזכותו. ולא מדובר רק בסושי: כאן אתם מוזמנים לצאת אל מסע חוצה גבולות המחבר בין המטבח האסייתי לזה המערבי, כאשר הכל עטוף בשיא הסטייל והחדשנות. בפריים תוכלו ליהנות מבשרים עסיסיים הצלויים במידה מדויקת, דגים ופירות ים טריים לצד סלטים מרהיבים וטריים. מוזמנים לגלות טעמים כמו מניפת פילה בקר, קדירת פירות ים, צלופח עם שרימפס טמפורה במעטפת סלמון, ריזוטו פירות ים, סביצ'ה המשדך בין דניס, סלמון וטונה על מצע סלק ועוד הרשימה ארוכה. אתם יכולים להרכיב לעצמכם ארוחה יפנית, ארוחה תאילנדית או ארוחה סינית, ואם אתם חובבי סושי אז במקום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי סושי שונים, ככה שמחכה לכם חגיגה של ממש.


בין המנות ששווה לבדוק:

• קריספי רייס דואט: קריספי רייס עם גוואקמולי, דואט סלמון וטונה, רוטב ויניגרט יפיני, כדורי אורז ומיקרו בזיליקום. מוגש בליווי רוטב פונזו, צ'ילי חריף וכוסברה.

• גיוזה לוקוס כמהין: כיסוני בצק יפניים עבודת יד במילוי דג פילה לוקוס ברוטב פונזו, בלווי כרוב בשמן שומשום.

• שרימפס פופקורן: שרימפס בציפוי טמפורה יפנית, רוטב יוזו, ספייסי מיונז

• טום יאם נודלס לברק: פילה לברק, אטריות ביצים טום יאםפיקנטי, שום, פטריות שימאג'י ופורטובלו, בצל ירוק, כוסברה, עלי בקצ'וי ומנגולד.

• אנטרקוט הטחנה 350 גרם: נתח בשר אנטרקוט משויש ושומני 350 גרם. מוגש עם תוספת לבחירה.

• באן אסאדו בקר: לחמניות מאודות עם נתח אסאדו בקר, איולישום, אורולוגה.

• כדורי סרטן: כדורי סרטן מטוגנים בפנקו בליווי סלט מלפפונים, מנגו, פפאייה, צ'ילי חריף וכוסברה.

• טראפל סלמון: IO ספייסי סלמון, אספרגוס ומלפפון בעיטור כדורי שומשום וואסבי ושומשום סויה במילוי סלמון, ספייסי מיונז ומיני בזיליקום.

• רולדת טונה: רולדת טונה אדומה ממולאת בטונה מתובלת, מיונז, יוזו, שמן בזיליקום וטוביקו אדום.

Frame

קניון עזריאלי ראשונים א-ש 11:30-00:00 הראשונים 2 ראשון לציון

קרדיט לתמונות: אנטולי מיכאלו.

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן