כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בילוי בחי כייף בראשון לציון

טור התיירות של רואי פרסול

בילוי בחי כייף בראשון לציון

זה היה בשנת 1988. הייתי בן תשע. ההורים הגיעו הביתה עם ידיעה מרעישה: פותחים גן חיות בעיר שלנו, ראשון לציון, והוא יקרא חי-כיף. אני זוכר את ההתרגשות, את הגאווה – אנחנו על המפה – ואיך שיגעתי את ההורים שנלך כל שבת, כי זה כ"כ קרוב שזה פשע לא ללכת.

לוותיקים מבינינו וודאי זכורה פינת החי בגן העיר בראשל"צ, ליד בניין העירייה, ומסתבר שהפינה הקטנה ההיא הייתה הבסיס לגן החיות בתצורתו הנוכחית. כיום יש בחי-כיף כ- 600 בעלי חיים ממינים שונים והוא נמנה על גני החיות המובילים בארץ.

מודה, עזבתי אותו לכמה שנים טובות, כי בכל זאת, בגילאי הרווקות שלי העדפתי כלובים במועדוני לילה על פני כלובים של גני חיות, אבל בשנים האחרונות חזרתי לשם שוב ושוב עם ילדי הקטנים, ותמיד יש משהו חדש. לאחרונה, למשל, נפתחה תצוגה חדשה ללמורים, כאשר המבקרים יכולים להיכנס פנימה לחצר הלמורים.

בתצוגה החדשה הושקעה מחשבה רבה בתכנון תנאי המחייה והעשרה ללמורים. היא בנויה כך שהמבקרים יוכלו להיכנס פנימה לחצר וללכת בשביל המבקרים. במידה והלמורים ירגישו ביטחון הם ייגשו עד למבקרים, חוויה מדהימה בהחלט.


ועכשיו, לכבוד חופשת הקיץ ולמי שחם לו להסתובב במהלך היום, מתקיימים אירועי ה – ZOO NIGHT, מידי יום רביעי בין השעות 18:00-21:00 בחודשים יולי אוגוסט. ילדכם יוכלו להיכנס לחצרות בעלי החיים, להאכיל ועוד.

עלות לתושב (בהצגת ת.ז. וספח) -3 כרטיסים ב- 100 ₪. תושב חוץ – 2 כרטיסים ב- 100 ₪.

קרדיטים לתמונות: נועה בר,גיא כספי,אלכס טרוכמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן