כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לקראת החזרה לבית ספר- תיקים- חלק א'

טור הצרכנות של מיכל ברוטפלד

חזרה לבית ספר- תיקים- חלק א'

בעוד פחות מחודש ימים יסתיים החופש הגדול, ומאות אלפי תלמידים, ישובו אל ספסל הלימודים ויתחילו שנה נוספת ואולי גם מאתגרת בבתי הספר השונים. מטבע הדברים, חודש אוגוסט הוא בבחינת שעתן היפה של חנויות מוצרי הכתיבה וחנויות הצעצועים שמתחפשות לחנויות לכלי כתיבה, אליהן נוהרים בהמונים הורים נרגשים התוהים איך להתכונן לקראת החזרה אל בית הספר ומה בדיוק לקנות, במטרה להצטייד לקראת תחילת השנה. 

רשימת הקניות לא נגמרת ואיתה גם ההוצאות. אומנם לא כל הפריטים חייבים להיות חדשים, בטח אם לילד יש אח או אחות בוגרים שניתן להעביר מהם דברים. יחד עם זאת, על אף הרצון להתייעל ולחסוך, חשוב להבין שעבור הילדים, רכישת הציוד ללימודים היא חוויה בפני עצמה שמתפתחת ציפייה להתחיל את השנה החדשה. הפריטים אינם חייבים להיות ממותגים או יקרים וקיימים כאלו בחנויות השונות במגוון רחב של מחירים. אז איך עושים זאת נכון ומה בדיוק צריכים התלמידים בכדי להתחיל את השנה ברגל ימין? הכנו את מדריך  שיעזור להורים בקניות ובארגונים. 

ילקוטים 

הילקוט הוא אולי הפריט החשוב ביותר אותו לוקחים הילדים לבית הספר. הילדים נושאים את הילקוט על הגב ולכן חשוב שיהיו גם נוחים וגם פרקטיים. בשנים האחרונות ישנה מודעות רבה יותר לבריאות התלמידים והקלה על המשקל שנדרשים לסחוב על גבם. עם זאת התאמת הילקוט חייבת להיות קשורה לגיל הילד, כאשר לילדים בגילאי יסודי וחטיבה יש להעדיף ילקוטים אורתופדיים בעלי גב מרופד וקשיח שישמור על גבו ויחלק בצורה שווה את עומס המשקל. כמו כן חייב להתאים בגודלו לגובה הילד, להיות בעל רצועות מרופדות ומתכווננות כדי שיקלו על כתפיו מלחץ מיותר, בעל תאים שיאפשרו לארגן ולמצוא בקלות את הפריטים בו ועשוי מחומרים בטוחים, קלים ועמידים. לאחר שווידאנו שכל אלו מתקיימים, כמובן שרצוי לבחור בתיק שהילד יאהב מבחינה חיצונית עם הדפסים של דמויות שיגרמו לו לא לרצות להיפרד ממנו. לעומת זאת, בקרב תיכוניסטים עניין ההקפדה על הבריאות כמובן חשוב, אך ניתן להקל בו ולבחור תיק פרקטי לצרכים שלהם. כמובן שאם משתמשים בטאבלט או במחשב נייד, ניתן ורצוי לבחור תיק עם תא ייעודי. 


YOLO, מותג הילדים ובני הנוער, משיק את קולקציות החזרה לבית הספר 2023 עם דגש על השילוב בין חדשנות מוצרית, צבעוניות וכיף לבין מוצרי איכות במהדורות מוגבלות ובעיצוב הבלעדי למותג.  בפרונט השנה נמצאים ילקוטי הכיתות הנמוכות, אשר מיוצרים באופן מלא על ידי YOLO ועוד שלל מוצרים אשר YOLO יצרה ופיתחה מהתחלה ועד התוצר הסופי – כולם עם אלמנטים משחקיים, חדשניים, בצבעים והדפסים שעושים שמח ולמרות השינוי בשער הדולר . 

תיק של חברת יולו 

2 דגמים של ילקוטים שחברת-YOLO הגתה, פיתחה, עיצבה וייצרה עבור הכיתות הנמוכות: 
 
ילקוטי SOLO 
ילקוט בעל תו התקן הישראלי ומיועד לכיתות הנמוכות. קל משקל עם מערכת גב אורטופדית ורצועות גב נוחות הניתנות להתאמה. בעל 2 תאים מרכזיים, ועוד תא קטן לאחסון מזון ו-2 כיסים צדדים לאחסון בקבוקי שתייה. בעל הגנה מפני גשם וכולל כיסוי נשלף לכל ילקוט. בסיס הילקוט קשיח והחלק הכי חשוב שהוא מתחבר לעגלה במידת הצורך. 

ילקוטי PRO  
ילקוט בעל תו התקן הישראלי ומיועד לכיתות הנמוכות.  בעל מערכת גב אורטופדית, 2 תאים מרכזיים ועוד תא מבודד לאחסון מזון, 2 כיסים צדדים אשר מותאמים לבקבוקי מים מכל צעד וכיס קדמי קטן נוסף. בסיס התיק הינו חזק ויציב, התיק מגיע עם כיסוי גשם מובנה, רצועות מתכוונות לתמיכה בטוחה והינו קל משקל. החידוש העיקרי: 2 רצועות מותן עבות ויציבות עבור סגירה מותאמת על הגב התחתון של הילד כדי לאפשר עצמאות מלאה בנשיאה 

בנוסף – ילקוטי T- roll 
שילוב חדש ומרענן בין ילקוט חצי אורתופדי לטרולי עם ידית נשיאה וגרירה על גלגלים מובנים תוך שמירה על הכתפיות לצד אפשרות לנשיאה על הגב בקלות ובנוחות. תיק המכיל 4 תאים מתוכם תא מרכזי, 2 כיסים צדדים לבקבוקי השתייה, כיס רוכסן פנימי ולוק היסטרי.  

רשת קרביץ מציגה לקראת החזרה ללימודים את כל החידושים, הטרנדים, המותגים המובילים והבלעדיים, הטכנולוגיה המתקדמת, איכות ובטיחות בלתי מתפשרת במגוון רחב של מוצרים הנושאים תו תקן ישראלי.  

כרשת מקצועית המתמחה בתחום החזרה לבי"ס מציגה קרביץ סל ציוד מורחב, איכותי ובטוח בשלוש רמות מחיר לכל קטגוריה דבר המאפשר לכל אחד ואחת לקנות ציוד איכותי ובטוח בהתאם לצרכיו ויכולתו ללא פשרות. כך למשל:  

תיקים אורטופדיים וטרולי 

השנה שוק התיקים האורטופדיים עובר שינוי. רפורמת היבוא שנכנסה לתוקפה מצריכה מההורים להפוך למומחים בעיקר בתחום התיקים האורטופדיים. ולכן חשוב לשים לב שהתיק אותו רוכשים הינו תיק אמין, איכותי, ובטוח, עם אחריות טובה ומלאה.   

קרביץ מחזיקה את מותג קל גב ,היחיד עם תו תקן ישראלי של מכון התקנים. 

תיק של KALGAV  לרשת קרביץ  

תיקי KALGAV 

ה- TROLLEY X-BAG מוצג במארז משתלם במיוחד הכולל בתוכו את התיק, קלמר, בקבוק שתיה וקופסת אוכל תואמים.  

קולקציית תיקים אורטופדיים BAG-X עם מערכת הגב האורטופדית בעלת הפטנט הייחודי. 

ילקוט בית ספר עם מערכת גב אורטופדית בעלת מבנה ייחודי בולם זעזועים, המאפשר מעבר אוויר מרבי לנידוף זיעה מגב התלמיד/ה, בעל כתפיות מאווררות הניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד/ה. 

תיק מתרחב עם פטנט ייחודי המאפשר את הגדלת נפח התיק ב 25%, לתיק תא קדמי עשוי מחומר פנימי מבודד המתאים לאחסון מזון, שומר חום / קור וקל לניקוי. 

לילקוט תחתית קשיחה מרופדת בבד עמיד ורגליות פלסטיק להגנה מפני שחיקה ולחלוקת משקל נכונה וליציבות התיק. מחזירי אור בחזית התיק, בצידי התיק ועל הכתפיות. 

חלוקה לשלושה תאים מרכזיים, תא קדמי, ותא נוסף מתרחב, 2 תאי צד גדולים, מתאימים לבקבוקי שתייה. לילקוט מצורף כיסוי גשם לשם הגנה. 

התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה (עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד). 

כל תיקי קל-גב מיוצרים מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד, בד איכותי דוחה מים, רוכסנים עמידים בפני שחיקה, כל צבעי הדפוס במוצר זה הינם עומדים בתקנים המחמירים ביותר ובטוחים לשימוש לילדים. 

התיקים הזרוקים של המותג STREET ART  מבית קרביץ  מציג קולקציה רחבה הכוללת 16 דגמים חדשים של תיקים וקלמרים תואמים בעיצובים מגניבים, רווי צבע, אופנתיים ופונקציונליים. העיצובים מתאימים עצמם לילדים ובני הנוער של שנת 2023 כאשר תיקי הגב כוללים יציאת אוזניות ו USB מובנית בצד התיק, כבל הטענה ומטעןPOWER BANK   מתנה. זהו תיק גב בעל 10 תאים:  2 תאים גדולים ומרווחים, שרוול פנימי מיוחד למחשב נייד או טאבלט, תא אחסון לבקבוקי מים, תא עליון לארנק/ מפתחות/ משקפיים, תא פנימי מרושת, 3 תאים חיצוניים לשליפה מהירה, תא נסתר נגד גניבות, גב מרופד עם פתחי אוורור ומחזירי אור מובנים.   מחיר תיק – 279 ₪  . 

לצד הפן הטכנולוגי המוצג בתיקי STREET ART, השנה טרנדים של קיימות ואיכות הסביבה הם מהבולטים בתחום, ובקרביץ ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים, החל מהמותג האהוב JANSPORT המציג דגם קיימות, מותגי התיקים ריינס והרשל המיוצרים בכלכלה מעגלית מלאה, המותג האמריקאי Dickies המציג לראשונה בישראל תיקים המיוצרים מ 100% חומרים ממוחזרים ועוד. 

מותג גורין האהוב הידוע בכובעים עם רקמת החיות עליו, יוצא לראשונה בישראל עם תיקי בי"ס והמותג איסטפאק משלב השנה את משפחת סימסון, התוכנית האהובה ביותר, בקולקציית תיקי בי"ס. מחירים החל מ – 69 ₪ . בחנויות קרביץ ובאתר www.kravitz.co.il 

תיק STREET ART -להשיג ברשת קרביץ 

חברת פלפוט תייצר ותשווק תחת המותג פלפוט תיקים אורתופדיים לכיתה א-ב. בנוסף לסדרת התיקים האורתופדיים החדשה של החברה, יוצעו גם תיקים חצי-אורתופדיים המתאימים לכיתות גבוהות יותר ביסודי, וכן עגלות נשיאה על גלגלים המותאמות לכל סוגי התיקים.  מהפכנית בשוק התיקים האורתופדיים. 

הקולקציה החדשה – תיקי פלפוט אורתופדי – לכיתות א-ב: 

בעלי גב אורתופדי רך ונעים עם רשת לנידוף זיעה. קלים במיוחד לנשיאה על הגב- פחות מ 1 קילו. התיק מכיל 2 תאים גדולים לציוד בית ספר, תא אוכל מבודד ותא קטן לטלפון/מפתחות או רב קו. 

לתיקים מגוון עיצובים שמתאימים לכל קהל יעד – LOL, חדי קרן, צבי, פנדה, לבבות, גיימינג, כדורגל ועוד.  

תיקים של פלפוט 

קולקציית תיקי בוגרים תחת המותג drip’s  

"לראשונה השנה אנו משיקים קולקציית תיקי בוגרים תחת המותג drip’s, סלנג שמתאר סטייל בבגדים או דרך שמישהו מנהל את החיים ומתהלך בהם" מוסיפה ברוך "זוהי קולקציה אופנתית במיוחד, קלי משקל בעיצובים המתאימים לבוגרים". התיקים יוצעו במחיר החל מ-99 ₪ . 

בקולקציית תיקי גן מעוצבים ניתן למצוא את  סדרת מינימי – סדרת תיקי הגן משודרגים, איכותיים חדשניים וצבעונים במיוחד. העיצובים החדשים משלבים אלמנטים כגון נצנצים, פומפונים, אוזניים בולטות פרווה ועוד. העיצובים החדשים נשענים על דמויות וטרנדים שילדים אוהבים 

תיקים "זרוקים" לחטיבה, תיכון, ולסטודנטים – קולקציה שיקית במיוחד המתאימה לא רק לנוער ולסטודנטים אלא לכל אחד ואחת שרוצים להסתובב בנוחות ובשיק. בחלק מעיצובי התיקים כוללים ידיות גבוהות למראה אופנתי ולנוחות שימוש, כיס קדמי ועיצובים אופנתיים של רטרו, שילובי צבעים של שחור ירוק, או מעונייני סטיל  ומשלבים מותגים בוגרים, מחיר של החל מ-99  ₪.  

להשיג באתר www.palphot.com  בחנויות באתרים וברשתות נבחרות ברחבי הארץ. 

טרולי של חברת פלפוט 

חברת טויס אר אס נערכת לקראת החזרה לבית ספר עם בחירת פריטים בהתאמה אישית, לפי הסגנון האהוב לבית הספר. בהתאם לכך חולקו באתר הרשת מוצרי החזרה לבית הספר לקטגוריות  ובכל אחת ניתן למצוא את המוצרים האהובים שממותגים לפי דמות אהובה, בנוסף נמצאת בכל עמוד באתר גם רשימת הציוד הבסיסי לקראת החזרה לבית הספר מטעם משרד החינוך.  הרשת נערכת עם מבחר רחב של תיקי בית ספר וגן  (כ- 149 ₪ לתיק גן) משל כל המותגים המובילים ולצד התיקים ניתן להשיג  את כל שאר הציוד והפריטים הנוספים הדרושים.  השנה בולטות דמויות דיסני חדשות כמו דמות איילה חמודה, LOL, דמותו של כארמל ועוד. 

להשיג באתר :toysrus.co.il.www' 

תיקים של מודן ברשת טויס אר אס 

רשת תיק התיקים מציעה תיק גב לתלמידי הכיתות הגבוהות, תיק גב הכולל 3 תאים חיצוניים, האחד בקדמת התיק ושניים בצדדים המיועדים לנשיאת בקבוק מים או חפצים נוספים. בפנים התיק קיימים 2 כיסים. התיק נוח לנשיאה על הגב באמצעות רצועות מתכוונות ובעל רוכסן אחורי לשליפת חפצים מהירה ונוחה.  דגם: 200193   119 שח , התיק מוצע ברשת תיק התיקים במבחר צבעים . https://tikhatikim.co.il/ 

תיקים של "קל-גב" ברשת תיק התיקים 

תיק גב של רשת תיק התיקים 

ברשת הנעלת הנשים B.unique,  מחלקה חדשה של תיקים המציעה לקראת החזרה לבית ספר מבחר רב של תיקי גב מדליקים המתאימים לתלמידות תיכון וסטודנטיות,  בשלל דוגמאות וצבעים ובמחירים נוחים. 

בין הדגמים ניתן למצוא כאלו גדולים מרווחים, בעלי תאים המאפשרים חלוקה נוחה ונכונה של הספרים, מחברות וציוד הלימודים להתמצאות ושליפה מהירה ואף כאלו המתאימים באופן ייעודי לנשיאת מחשב נייד. התיקים זמינים בשלל דגמים וממגוון חומרים, החל מדמוי עור, דרך כאלו העשויים קנבס בשילוב עור ועד תיקי ניילון. מרביתם של הדגמים מוצע במספר צבעים לבחירה, קלאסיים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, אפור לבן וחום, צבעי פסטל:  תכלת, ורוד וטורקיז ועד צבעוניות בוהקת של צהוב ואדום. הנחות מיוחדות של עד 30% עד לתאריך 30.8.  

רשת בי יוניק- להשיג בחנויות הרשת ובאתר 

 WWW.B-UNIQUE.CO.IL 

תיק גב ללפטופ של רשת בי-יוניק 

תיק גב של רשת בי-יוניק 

רשת 'DAN דיל' מקבוצת שופרסל, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי סטוק לצרכן, מציעה שלל מוצרים במחירים אטרקטיביים בציוד לבית הספר. הכולל מגוון מוצרי מכשירי כתיבה, תיקי גב, קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה, לצד כל שאר הציוד לבית הספר. 

בקטגוריית התיקים  מגוון ענק של תיקי בית ספר ב-89 ₪ בלבד, תיקי גן ממותגים החל מ 15.90 ₪, תיקי בד שרוכים ב-10 ₪. הרשת מייבאת חלק גדול ממוצריה בעצמה ובכך מצליחה להציע לצרכן הסופי מוצרים אטרקטיביים הן במגוון והן במחירים. 

תיק של דן דיל 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן