כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כל מה שרציתם לדעת על על מלון המטיילים בשדה נחמיה

טור התיירות של רואי פרסול

כל מה שרציתם לדעת על על מלון המטיילים בשדה נחמיה

דמיינו את הבוקר שלכם מתחיל בלב עמק החולה, מול נוף מרהיב לרכס הרי נפתלי ולרמת הגולן. סביבכם מרחבים ירוקים של דשא ועצים, הר החרמון נשקף מרחוק ואתם שוטפים את העיניים במראות משגעים ונושמים עמוק את אוויר הצפון. ברוכים הבאים לכפר הנופש הווילג' – מלון מטיילים על הירדן.

רשת מלונות מטיילים מחזיקה שבעה בתי מלון מהגליל ועד הערבה, בהתאם לערכים המלווים את הרשת: משפחתיות, שמחה, יעילות, מעורבות, התפתחות, ואהבת הטיול והאירוח. בכל מלונות מטיילים ניתן ליהנות מאירוח מצוין עם חדרים מרווחים ונעימים לחופשה זוגית או משפחתית, וארוחות בוקר עשירות בחדרי אוכל המשקיפים לטבע עוצר נשימה. וכמובן – לטייל. כל מלון משמש כנקודת יציאה לטיולים וכמרכז מידע על החוויות שמחכות לכם באזור. צוות המלון ישמח להמליץ לכם על אטרקציות באזור, יתאים אותם לטעמכם האישי ולגילאי הילדים ויעזור לכם לשריין מקומות אם צריך.

אנחנו, למשל, נפשנו בשבוע שעבר בווילג' וקיבלנו הדרכה על כל מה שיש לאזור להציע בעזרת מסך מגע גדול שממוקם בלובי המלון ומהווה אטרקציה לילדים בפני עצמו. שם יכולנו לבחור בין קטיף פירות, האכלת חיות משק, נסיעה ברכבי שטח או רכיבה על סוסים. פקידי הקבלה במלון יעזרו לכם בכל מה שתרצו, עם שירות שהוא מעל ומעבר למצופה.

מלונות מטיילים נמצאים בלוקיישנים מלאים בטבע, שאשכרה עושים חשק לטייל. בגליל עליון יש את מלון מטיילים מלכיה, בקיבוץ מלכיה, הממוקם בגובה של 700 מטר מעל פני הים. במטולה מלון מטיילים ממוקם במבנה מיוחד בן 90 שנים. מלון מטיילים הווילג' ממוקם על גדות נהר הירדן בסמוך לקיבוץ שדה נחמיה, למקורות הירדן, הבניאס והחצבני. מלון מטיילים ארץ דפנה בקיבוץ דפנה ממוקם למרגלות החרמון, טובל בנופי עמק החולה ורמת הגולן, לצידו זורם נחל דן בין עצים עתיקים ומדשאות רחבות. קמפינג מטיילים דפנה ממוקם לצד פלג ליש של נחל דן, מציע לינת שטח איכותית ומהנה לכל המשפחה.


בגליל המערבי יש מלונות מטיילים בקיבוץ אילון ובגשר הזיו, ולאחרונה נפתח מלון ראשון לרשת בערבה הדרומית, מלון מטיילים מדברי לוטן, בקיבוץ לוטן.

כשתגיעו לאחד ממלונות מטיילים תקבלו את מפת האזור, יחד עם מגוון הנחות מפנקות למסעדות ולאטרקציות. בזמן שהמשפחה נהנית, מטיילת ומבלה, המלון ממשיך לעדכן באתר על המלצות לפעילויות בסביבה. בעלי חיים הם חלק מהמשפחה שלך? הם גם חלק ממשפחת המלון. צוות מלונות מטיילים ישמח לארח אתכם עם בני משפחתך ההולכים על ארבע, ובכל מלון תמצאו קערות מים לכלבים, גינות כלבים ומשחקים עבורם.

הרשת מאמינה במעורבות סביבתית, מחזקת יוזמות תיירותיות, ושותפה לפיתוח קהילתי ועסקי, מיתוג וצמיחה אזורית. לבעלי אתרי התיירות הסמוכים למלונות מציעים חשיפה משמעותית באתר האינטרנט של מלונות מטיילים הכוללת את פרסום הפעילויות באתר – וכל זאת ללא עלות נוספת.

נחזור לווילג'. אחרי שבשישי שעבר המשטרה חסמה את כל הכניסות לנמל תל אביב כי היה עומס מטורף של מכוניות, ונאלצנו לחפש חניה רחוקה מהנמל ואז ללכת עם שני קטנטנים 20 דקות בחום הזה כדי לראות את תערוכת הבלונים, החלטנו שחייבים לברוח הכי רחוק מהעיר הצפופה למקום עם טבע ואווירה כללית של קיבוץ. הווילג' הוא המלון הגדול ביותר של רשת מלונות מטיילים עם יותר מ-80 בקתות עץ משפחתיות שמפוזרות בכפר הנופש במרחק כמה דקות הליכה לנהר הירדן ולנחל שניר, והוא ממקם אתכם הכי קרוב לפעילויות, לאטרקציות ולטיולים של אזור הצפון ונהר הירדן.

בווילג' יש בריכת שחייה גדולה ובריכת פעוטות מוצלת, ועל מיטות השיזוף וכסאות הנוח מסביב תוכלו לתפוס צבע יפה. האווירה מזמינה ונעימה, מדשאות רחבות ידיים עוטפות את המלון והסביבה, ויחד עם מתקני שעשועים לילדים, מגרשי כדורגל וכדורעף זוהי ממש חופשה מושלמת.

המלון ממוקם בעמק החולה שבגליל העליון ובמרחק הליכה ממפגש הנחלים חרמון ושניר שמשתלבים ויוצרים יחד את נהר הירדן, אזור שופט טיולים ואתרי טבע מרהיבים במיוחד. לילה אחד לא יספיק לכם במקום הפסטורלי הזה. צוות המלון ימליץ לכם על חניון אקליפטוס- הבניאס התחתון, שמורת החולה, טיילת עמי, עין תינה, עין דבשה, וזה רק על קצה המזלג.

בקתות העץ הן כשלעצמן מצריכות ביקור, והקטנטנים שלנו התאהבו באווירת הכפר הקסום. הבקתות מסוגננות ומאובזרות היטב לזוג + שלושה ילדים, עם חלקת דשא וצמחייה מטופחת, מיטה זוגית, מיטות מתקפלות, מיקרוגל, מקלחון, מיני בר וערכת שתייה חמה.

במלון אין ארוחת ערב, ככה שאתם מוזמנים להביא אתכם מנגל וצידנית ולעשות על האש מחוץ לבקתה, ואפשר גם להסתפק בפיקניק של כריכים, פירות וקצת גבינות שתקנו בדרך ושתשמרו במקרר שבבקתה. ארוחת הבוקר היא עשירה ומושקעת, פרי פיתוחם של שף ותזונאית שרקחו יחד פינוקים מגוונים: סלטים מרעננים, מאפים בשלל טעמים, גבינות משובחות וקפה מצוין להתניע את היום גדוש הטיולים. זקוקים להשראה? בואו למרפסת המסעדה שמשקיפה לבריכה. זה בדיוק המקום להתחיל בו את הבוקר באנרגיות טובות. המלון הוא ויגן פרנדלי ובכל ארוחה תמצאו מספר מנות טבעוניות.

אם אתם רוצים לחגוג עם חברים ומשפחה חופשת יום הולדת, אתם מוזמנים לווילה הפרטית של הווילג' המשתרעת על פני 225 מ"ר, ממוקמת במתחם נפרד מיתר הבקתות, וכוללת אבזור מפנק לאירוח מושלם: 5 חדרי שינה, סלון ענק, ג'קוזי גדול, מרפסת דק עץ ופינות ישיבה, מטבח ופינת אוכל גדולה, שירותי אורחים ו-2 חדרי רחצה עם שירותים

לינק לאתר:https://www.travelhotels.co.il/

צילומים איה בן עזרי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן