כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גן הזוועות בחולון

מקרה שני של התעללות בילדי גן-לאחר פרשת גן סיגל נחשפו 300 מקרי התעללות בגן נוסף

חשיפה:300 מקרי מקרי התעללות בפעוטות בגן בחולון.

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד מלכה מלול (60) מתל אביב, אליזה כהן צמח (45) ונור שילוח (36) מחולון לאחר שתקפו והתעללו בילדי הגן שבו עבדו בחולון.

מכתב האישום שהגיש עו"ד יהונתן טל, לאחר קיום הליך שימוע, עולה כי במהלך שנת 2022 עבדו השלוש בגן הפרטי "בימבה" בחולון, בו היו כשלושים פעוטות. מלול שימשה כמנהלת הגן וכמטפלת בגן. כהן צמח עבדה בגן כמטפלת, ושילוח עבדה בגן כסייעת. בהזדמנויות רבות במהלך עבודתן בגן, בתדירות יומיומית, תקפו הנאשמות פעוטות, לעתים תוך שגרמו להם למכאוב. בין היתר אחזו בהם בחוזקה, משכו אותם בידיהם וברגליהם וגררו אותם, הרימו את הפעוטות והטיחו אותם בחוזקה על מזרנים או על כיסאות, הרימו את הפעוטות תוך אחיזה ביד אחת והשליכו את הפעוטות ובעטו בהם. בנוסף, השליטו הנאשמות אווירה של פחד בגן, ונהגו בפעוטות כאילו חפצים הם. כל נאשמת היכתה את הפעוטות, על דעתן ובהסכמתן של הנאשמות האחרות, לעיתים אף ביחד. על רקע מעשיהן של הנאשמות, סבלו חלק מהפעוטות מהפרעות שינה, מהפרעות אכילה, מהתקפי זעם ומהתפרצויות אלימות.

כתב האישום מגולל מסכת של כ-300 מקרי תקיפה והתעללות בילדי הגן. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לאיסור עיסוק עד תום ההליך, במסגרתה ביקש עו"ד טל לאסור על הנאשמות לעסוק בטיפול והשגחה על ילדים וציין "המשיבות, באופן עקבי ושיטתי, היכו פעוטות בגן, על בסיס יום יומי תוך ניצול יחסי התלות של הפעוטות בהן, והעובדה כי הפעוטות חסרי הגנה."

כתב האישום מייחס לנאשמות עבירות של התעללות בקטין או בחסר ישע, תקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה .


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem