כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארגוני הקהילה הטרנסית והקהילה הגאה בחולון מוחים על אמירתו של שי קינן, מועמד לרשות העיר חולון

כל הפרטים ב goitem חדשות חולון

ארגוני הקהילה הטרנסית מוחים על אמירתו של שי קינן, מועמד לרשות העיר חולון .

לדברי מירב לבני קייש, מנכ"לית ברית הלביאות, ארגון משפחות לילדים.ות ומתבגרים טרנס
"אין מקום להשוואה בין בעילת קטינה בהסכמה, לבין זהות מגדרית, וכל יצירת סימטריה ביניהן היא מסוכנת, ומפיצה פחד מיותר.
הציוץ מבטא תפיסה שאינה רואה בילדה טרנסג'נדרית כאוטונומית על גופה.

יש לקינן דרך ארוכה ללמוד על הקהילה הטרנסית, על התאמות מגדריות ועל זכויות להט"ב.

כאיש ציבור מוטב לו שילמד על הנושאים עליהם הוא מדבר, ולא יתבטא כנגד הקיום של ילדים טרנסים או נגד הבחירה המושכלת של הוריהם לתמוך בהם בהתאם לקונצנזוס המקצועי בתחומי הרפואה, הטיפול והחינוך".

מטעם הקהילה הגאה בחולון נמסר:


הקהילה הגאה בחולון, בדומה לאוכלוסיית העיר, היא קבוצה מגוונת המונה משפחות ויחידים, צעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים. איננו פועלים מטעם מועמד.ת או סיעה מסוימת ונתמוך רק במועמדים.ות שיקדמו שיח מכיל כלפי הקהילה הגאה ויפעלו לשיפור המענים לה בעיר, בדגש על מניעת להט"בופוביה בבתי הספר, הקמת מרכז גאה והנפקת תעודת משפחה עירונית. במסגרת פעילותנו למיפוי עמדות המתמודדים לראשות העיר ביחס לקהילת הלהט"ב, נחשפנו לציוצים של שי קינן ונפגענו מהם עמוקות.

מילותיו מבטאות בורות ודעות קדומות כלפי ילדים.ות ונוער טרנסי שסובלים.ות מאפליה חברתית חמורה במערכת החינוך בארץ ובחולון בפרט.

מחקרים עדכניים מראים כי תהליכי התאמה מגדרית בישראל מבוצעים בליווי אנשי מקצוע ותוך קשב לפרט, לרצונותיו ולצרכיו. לעג פומבי לתהליכים מורכבים ורגישים אלה, כפי שביטא קינן, פוגע בא.נשים בשר ודם, חלקם חיים כאן בעיר.

אנו רוצים ורוצות שהאדם האמון על חינוך ילדנו יהיה בעל יכולת קבלה של האחר, תוך מתן יחס מכבד לכל הקהילות המגוונות בעיר.

אנו מזמינים.ות את כל המועמדים.ות לראשות העיר להירשם לפעילויות ההסברה של ארגוני הקהילה הגאה, דוגמת 'חוש"ן', 'מעברים' ו'פרויקט גילה להעצמה טרנסית', להיפגש עם נציגי ונציגות הקהילה הגאה בעיר, להכיר את חוויות החיים שלנו ולפעול יחד איתנו ליצירת שיח מכיל ומקבל לכולן ולכולם.

שי קינן מסר לנו בתגובה לנאמר כאן:

בימים האחרונים אנו רואים ניסיון להפוך את קמפיין הבחירות לראשות העיר חולון לקמפיין של הסתה ושיסוי. זהו חוסר אחריות ולא אתן לכך יד.

לחבריי בקהילה הגאה אני רוצה לומר – אל תתנו לאף אחד להטעות אתכם. אני מאמין בחירות הפרט ובחופש של כל אחת ואחד לאהוב באופן חופשי. היחסים שלי עם קהילת הלהט"ב הם יחסים של כבוד הדדי, כך היה וכך יהיה. הלב שלי פתוח לכולם ואני לא רוצה לדבר בקלישאות אבל לא מעט מהסביבה המקצועית והחברתית שלי הינה מקרב קהילת הלהט"ב והשיח שלנו הוא תמיד שיח של כבוד ולא של פילוג.

הציוצים שפרסמתי בעבר בחשבון הטוויטר שלי, היו הבעת דעה על אירועים נקודתיים, אבל מעולם לא היה בהם שנאה. אנו נמצאים בימים מאתגרים מאוד, הפילוג הפך לאחד האיומים הקשים עלינו כעם והתפקיד שלנו בעת הזו הוא למצוא את המאחד, להגיע להסכמות בתוכנו ולהתפנות לטיפול באתגרים החשובים. ברמה המקומית שלנו בחולון – להחזיר את העיר לגדולתה ולטפל בבעיות התחבורה, החינוך והביטחון האישי הנוגעים בחיים של כולנו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן