כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ח״כ אוריאל בוסו, סגן יו״ר הכנסת ויו״ר ועדת הבריאות:״התרשמתי מאוד מרמת המקצועיות הניהולית והרפואית בביה״ח וולפסון״

על הפרטים ב goitem חדשות בת ים

״התרשמתי מאוד מרמת המקצועיות הניהולית והרפואית בביה״ח וולפסון״

כך אמר ח״כ אוריאל בוסו, סגן יו״ר הכנסת ויו״ר ועדת הבריאות, אשר ביקר היום במרכז הרפואי וולפסון בנוכחות דודו דגן, ראש חטיבת בתיה״ח הממשלתיים.

במהלך הביקור, ח״כ בוסו נחשף לפעילותו הענפה של המרכז הרפואי וולפסון המשרת אוכלוסייה מגוונת בת כמיליון איש הן בשגרה והן בחירום, ושוחח עם ד״ר ענת אנגל, מנכל״ית וולפסון אודות חשיבות חיזוק הרפואה הציבורית.

בהמשך, ח״כ בוסו ביקר במחלקת היולדות החדשה והמצויינת בהובלת פרופ׳ ויינר, המאופיינת בחדרי יולדות חדשים ומרווחים עבור כל יולדת.

כמו כן ביקר במחלקת עיניים, בהנהלת פרופ׳ קליינמן, אשר שובץ יחד עם ארבעה רופאים בכירים נוספים ממחלקתו לדירוג 100 הרופאים היוקרתי של DUNES.


בהמשך סייר יחד עם ד״ר דיאנה טשר, מנהלת היחידה ליחידות זיהומיות בילדים, בבית-החולים החדש לילדים ע״ש סילבן אדמס, ובמחלקת טיפול נמרץ ילדים אשר מטפלת במאות ילדים מכל רחבי העולם מידי שנה, ומאופיינת במכשור הרפואי המתקדם והמוביל בעולם, בהובלתה של ד״ר שריד.

יו״ר ועדת הבריאות בוסו :״התרשמתי מאוד מרמת המקצועיות הניהולית והרפואית בביה״ח וולפסון. מאוד בולטת המסירות, האנושיות והלב הגדול של הצוות בביה״ח אשר מעניק טיפולים מצילי חיים לאוכלוסייה בת כמיליון תושבי האזור וביניהם גם אזרחים חסרי מעמד. אמשיך לפעול למען הרפואה הציבורית בישראל ותחת זאת אפעל כדי לחזק את המרכז הרפואי וולפסון, כדי שימשיך להעניק את שירותי הרפואה הטובים והמתקדמים באזור״.

קרדיט:בית החולים וולפסון

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן