כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מסעדת ריבר האסיאתית מציעה קולינריה עשירה עם מגוון מנות מפתיעות לצד חווית בילוי עם בר אלכוהול עשיר וקוקטיילים משובחים

טור הקולינריה של מיכל ברוטפלד

מסעדת ריבר האסיאתית מציעה קולינריה עשירה עם מגוון מנות מפתיעות לצד חווית בילוי עם בר אלכוהול עשיר וקוקטיילים משובחים

בתחילת שנות ה-80 (של המאה הקודמת) הגיעו לישראל המסעדות הסיניות שהיו נציגות של המטבח האסייתי, ואלו כללו מגוון רחב של טעמים מהמטבח היפני, תאילנדי, ויאטנאמי, הודי ועוד. בהמשך התוודא הקהל הישראלי למנות מארצות אחרות שקיבלו פרשנות מקומית בהתאמה לטעם של החייך הישראלי.

הגענו בערב חם במיוחד לטעום את תפריט הקיץ החדש באחד מסניפי רשת המסעדות הוותיקה "ריבר" הפועלת בארץ כבר למעלה מ- 20 שנה עם מטבח אסייתי על שלל גווניו.

לדברי ירון אלטיט הבעלים אשר אמון על מטבחי הרשת, בעונה זו אפשר לטעום מהמנות החדשות אשר פיתח בתוספת למגוון הקולינרי העשיר הקיים בתפריט הנוכחי. התפריט מבוסס כולו על חומרי גלם טריים המסופקים מידי בוקר לסניפים ומציעים חוויה קולינרית המאפשרת בביס אחד לחוות את הארצות הרחקות.

פתחנו ב-2 קוקטיילים מתפריט הבר החדש, טעמנו:


JASMIN קמפרי, בולדוג ג'ין, לימון ופסיפלורה,

FLAMINGO רום לבן, טקילה 1800 קוקוס, אפרול, אננס, לימון וליצ'י. המשקאות היו מרעננים וצוננים.

המשכנו את הארוחה בטעימות ממנות הדגל המוכרות וידועות: סום טאם, קימצ'ה, פאד תאי עם עוף, אש ולהבה וכמובן סושי.

בין המנות החדשות ניתן למצוא: בראשונות: סביצ׳ה דג לבן דג לבן, מלפפון, כוסברה, נענע בקארי פלפלים ושבבי טמפורה , בווק: פאד סיו אטריות אורז רחבות, רצועות סינטה, תרד, פטריות שמפניון ושימאגי, בסושי: השמש העולה טונה, דניס ואבוקדו במעטפת אננס ונענע, רייס קייק טונה קצוצה, בצל ירוק, נענע, צ׳ילי חריף בפונזו הדרים על סטיקי רייס צרוב באררה, טונה בנג בנג טונה, אבוקדו, צ'ילי חריף, קריספי שאלוט, קרם בוטנים, שומשום לבן שחור ועוד.. למנה אחרונה טעמנו "רוטונדו"- שכבה קראנצית של לואקר ונוגט,פחזנית במילוי קרם פטיסייר עטופה בקרם נוטלה וקרמל מלוח בציפוי נוצ'לו ושקדים קלופים.

לסיכום: השירות היה מהיר, מלצרים אדיבים ונעימים , האוכל היה טרי וטעים, מנות גדולות ומפנקות מוגשות בכלים דקורטיביים יפים. המקום מתאים לבילוי של ערב על הבר עם תפריט אלכוהול עשיר באווירה נעימה וכמובן מנות משובחות. ממליצה בחום.

רשת ריבר מונה 11 סניפים ברחבי הארץ:

פתח תקווה, רחובות, רמת השרון וכפר סבא.

סניפים כשרים: חולון, ראשון לציון, הרצליה, יבנה, אור יהודה, רמת גן בורסה, ירושלים מלחה, באר שבע, וסניף סושי בר במרכז וייצמן בתל אביב וכן סניף tiny river ראשון בתל אביב.

RIVER

טלפון להזמנות : *6969

בפייסבוק ובאינסטגרם : RIVER-ריבר

קרדיט תמונות:אסף קרלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן