כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בהשקעת ענק של כ- 37 מיליון ₪: עיריית בת-ים מבצעת שיפוצי קיץ במוסדות החינוך בעיר על מנת להיערך לפתיחת שנת הלימודים בצורה מתקדמת, מוצלחת ובטוחה

שיפוץ מוסדות החינוך יכללו: 35 בתי ספר ו- 35 גנים אשר בוצעו בהם עבודות שדרוג בכלל המרחב ו- 9 גני ילדים ששופצו שיפוץ עומק מהיסוד.

בהשקעת ענק של כ- 37 מיליון ₪: עיריית בת-ים מבצעת שיפוצי קיץ במוסדות החינוך בעיר על מנת להיערך לפתיחת שנת הלימודים בצורה מתקדמת, מוצלחת ובטוחה

עיריית בת-ים מבצעת בחודשי הקיץ עבודות שיפוץ, חידוש ושדרוג של מוסדות החינוך בעיר בהשקעת ענק של כ- 37 מיליון ₪ המושקעים בשיפור איכות החיים של תלמידי העיר. כל זאת, על מנת להבטיח ששנת הלימודים תחל ברגל ימין ובצורה נעימה ובטוחה לכלל התלמידים.

שיפוץ מוסדות החינוך יכללו: 35 בתי ספר ו- 35 גנים אשר בוצעו בהם עבודות שדרוג בכלל המרחב ו- 9 גני ילדים ששופצו שיפוץ עומק מהיסוד. כל המבנים החדשים טופלו בצורה יסודית וקפדנית לצד שמירה על נהלי הבטיחות הדרושים.

שיפוצי הקיץ הם תכנית עבודה שגובשה ע"י מנהל החינוך ואגף תחזוקת מוסדות חינוך וציבור, לאחר ביצוע סקר צרכים וסיורים בשטח בכל מוסדות החינוך. התוכנית גובשה במטרה לספק את כל הכלים והתשתיות הדרושות לפתיחת שנת הלימודים בדגש על שיפור סביבת הלמידה, שיפור המרחב הציבורי והקפדה יתרה על בטיחות התלמידים בכל המוסדות. כל זאת בשיתוף פעולה הדוק עם וועד ההורים העירוני במטרה לפתוח את שנת הלימודים בצורה טובה.

ב-9 מוסדות בעיר מבוצעים שיפוצים גדולים, שיפוצי עומק בהם מוחלפות תשתיות המבנה ומשודרגים חללים מרכזיים משלב התשתית, משודרגים המתקנים, הגינות וכל זאת בהקפדה על דגשי הבטיחות. המוסדות בהם יבוצעו השיפוצים: גן ריף, סוף הים, שחיינים, חובלים, תכלת, סנפיר, שייטת, קברניט ותמנון.


בצורה פרטנית ע"פ צרכי המקום, בוצעו עבודות שדרוג נוספות הכוללות: עבודות תשתית (חשמל, מים וביוב), שיפוץ וחידוש חדרי לימוד ומעבדות, חידוש גינות, אולמות ושטחי פנאי, תיקון מפגעים בטיחותיים, בוצעה עבודת גידור להקלה על בטחון התלמידים, עבודות ריצוף נרחבות, התקנת תאורה חכמה, הסדרת חדרי שירותים נוספים, עבודות גינון והצללות בשטחי פנאי וספורט ושדרוג מגרשי הספורט.

מוסדות החינוך: רמות, חשמונאים, תיכון שז"ר, חט"ב שז"ר, הנשיא, תחכמוני, ציפורי, המר, יצחק שדה, נחשונים, ירושלים, סוקולוב, מסילות, שרת, עקיבא, יעד, ראשונים, יד מרדכי, טבנקין, בן גוריון, דוד אלעזר, תיכון חדש דרכא, נתיבות רבקה, גורדון, יגאל אלון, שחר, אשכול הפיס,  שובו, אולפנת צביה.

בנוסף, במספר מוסדות בעיר בוצעו עבודות התאמה לתלמידי החינוך המיוחד, על מנת להבטיח השתלבות איכותית ובטוחה מהיום הראשון; גן שייטת, גן קברניט וגן תמנון.

צביקה ברוט, ראש העיר: "תלמידי בת-ים תתחדשו! כמו בכל שנה, גם הפעם השקענו סכום ענק עבור שיפוץ מוסדות החינוך כי אין ספק שמגיע לכם את הטוב ביותר. עבודות אלו נעשות כדי להבטיח סביבת למידה בטוחה ונעימה שתספק לכם את הכלים והמשאבים הדרושים להצלחה. אנחנו בעיר, פועלים ללא לאות עבור התלמידים שלנו ושמים את החינוך בראש סדר העדיפויות וכך יימשך. תודה גדולה לאנשי המקצוע המסורים שעושים לילות כימים כדי להפוך את החזון הזה למציאות ולעמוד בלוחות הזמנים המאתגרים. מחכים לבואכם, עלו והצליחו".

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "שמים את החינוך בראש סדר העדיפות העירונית! השנה השקענו תקציב נרחב של כ- 37 מיליון ₪, אשר השקעה זאת מתבטאת בשדרוג ושיפוץ מוסדות החינוך בעיר. כמו גם בתוכניות פדגוגיות, השאיפה שלנו היא שהתלמידים וצוותי ההוראה יבלו את זמנם במוסדות חינוך ראויים, מזמינים ומכבדים. בהצלחה לכולם".

יודפת אפק ארזי מנכ"לית העירייה: "עיריית בת-ים נערכת במלוא המרץ לפתיחת שנת הלימודים עם תקציב ענק. תכנית שיפוצי הקיץ גובשה לאחר עבודה מעמיקה, ביצוע סקרים וסיורים בשטח כדי ששנת הלימודים תפתח בצורה הבטיחותית והנעימה ביותר. אני מודה לכל העוסקים במלאכה, ומאחלת לכולם שנת לימודים פרודוקטיבית ומהנה".

קרדיט צילום: עיריית בת-ים

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem