כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לשחות עם כרישים בים, לטייל בחלל ולצאת למסע בפולין מבלי לטוס

בראשון לציון מכינים את התלמידות והתלמידים לעולם המחר ומשיקים מעבדת דמיון מיוחדת

לשחות עם כרישים בים, לטייל בחלל ולצאת למסע בפולין מבלי לטוס: בראשון לציון מכינים את התלמידות והתלמידים לעולם המחר ומשיקים מעבדת דמיון מיוחדת

המעבדה, שהוקמה במבנה ייחודי בחצר בית הספר "נגבה", מצטרפת למעבדת הדמיון שכבר הוצבה במרכז פסג"ה בעיר. מעבדת הדמיון מאפשרת למידה חווייתית מבוססת טכנולוגיה הכוללת חקר של מעל ל-700 סביבות לימוד אינטראקטיביות דוגמת אסטרונומיה וחלל, עולם הים, גוף האדם, היסטוריה ועוד. ראש העירייה, רז קינסטליך: "בראש החזון החינוכי עומדת המטרה להכשיר את הילדים לעולם המחר באמצעות מיומנויות מגוונות ולהפוך את החינוך בעיר למתקדם, יצירתי ופורץ גבולות – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. מעבדות הדמיון הן קפיצה ללימודי העתיד".

"שייט" מודרך במחזור הדם, צלילה עם כרישים במצולות הים ומסע במחנות ההשמדה בפולין מבלי לצאת כלל מהכיתה. זאת המציאות החדשה שמחכה לתלמידות ותלמידי ראשון לציון בשנת הלימודים הקרובה.

עיריית ראשון לציון נערכת לשנת הלימודים תשפ"ד ומשיקה פרויקט ראשון מסוגו בישראל: מעבדת דמיון מיוחדת בבית הספר "נגבה". המעבדה, שהוקמה במבנה ייחודי בחצר בית הספר, מצטרפת למעבדת הדמיון שכבר הוצבה במרכז פסג"ה בעיר.

המעבדה המורכבת ממרחב חדשני ואינטראקטיבי, מאפשרת לתלמידות ולתלמידים למידה חווייתית מבוססת טכנולוגיה הכוללת חקר של מעל ל-700 סביבות לימוד אינטראקטיביות שונות דוגמת אסטרונומיה וחלל, יערות הגשם, ערים בעולם, עולם הים, גוף האדם, מוזיקה, מורשת והיסטוריה. זאת, בין היתר, באמצעות מקרן משולב טאץ' וסנסורים נוספים שמשלימים את החוויה הרב-חושית, שאלונים אינטראקטיביים ועוד.


בשלב הראשון, צפויה המעבדה, שהוקמה בשיתוף קרן אתנה, לשרת לא רק את תלמידות ותלמידי בית הספר "נגבה", אלא גם תלמידות ותלמידים מבתי ספר אחרים בעיר וכן גם את ילדות וילדי הגנים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "החינוך בראשון לציון הוא בראש סדר העדיפויות שלנו, כיאה לזוכת פרס החינוך הארצי לשנת תשפ"א-תשפ"ב. בראש החזון החינוכי עומדת המטרה להכשיר את הילדים לעולם המחר באמצעות מיומנויות מגוונות ולהפוך את החינוך בעיר למתקדם, יצירתי ופורץ גבולות – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. מעבדות הדמיון הן קפיצה ללימודי העתיד. ככל שהפיילוט יצליח נקים מעבדות דמיון בכל בתי הספר בעיר".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך – ליאל אבן זהר: "מעבדת הדמיון היא כלי למידה חדשני בסביבה חווייתית ווירטואלית שמאפשר להיחשף לעולמות ידע חדשים תוך טיול בטבע פראי, ביקור במדינות ואפילו בחלל – כשהתלמידות והתלמידים הם חלק מהחוויה. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה במינהל החינוך ולקרן אתנה, וכמובן שנמשיך להוביל את הפדגוגיה החדשנית בעיר עבור ילדינו".

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem