כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארוחת בוקר במשתלה

טור הקולינריה של רואי פרסול

ארוחת בוקר במשתלה

כשאתם מדמיינים לעצמכם ארוחת בוקר חלומית, אפשר לחשוב על כמה אופציות: באיזה צימר גלילי מרוחק, על גג של מלון מפואר, או ארוחת בוקר על חוף הים נניח. כל אחד והפנטזיה שלו. אבל תודו שעל דבר אחד לא חשבתם: ארוחת בוקר במשתלה. ברגע הראשון זה נשמע קצת הזוי, כאילו – מה הקשר בין חממות הצמחים לארוחת בוקר? אבל כשאתם כבר יושבים במקום, סביבכם צמחיה מגוונת ופרחים ללא סוף, הרעיון ההזוי נראה לפתע כמו קונספט גאוני.

במרחק של חצי שעה נסיעה מחולון / ראשל"צ / בת ים, מחכה לכם הפתעה נעימה: קפה פלורה. מדובר בעגלת קפה הממוקמת במשתלת מרמלשטיין היפהפייה ביישוב גני טל (ממש ליד גדרה). כשאנחנו שומעים את צמד המילים "עגלת קפה" ישר אנחנו חושבים על קפה ומאפה, ואולי איזה טוסט במקסימום. אבל כאן, בקפה פלורה, מצליחים אשכרה לייצר תפריט שלא מבייש אף בית קפה חלבי, עם מגוון של מנות שעד עכשיו לא הצלחתי להבין איך מכינים אותן במטבח קטנטן בתוך העגלה. פלורה מציעה תפריט מהודק הכולל כריכים ייחודיים (נסו את "פלורה קראנץ'"), ברוסקטות מפתיעות, סלטים טריים ממגדלי הסביבה, מאפים ופינוקים, לרבות מנות טבעוניות וללא גלוטן. הקפה המיוחד, בטעמי ליצ'י, סמבוק או קרמל, שהפך לסימן ההיכר שלהם, מעוטר בפרח אכיל שמוסיף לחוויית הטעם גם ניחוחות וצבע.

והחבר'ה בפלורה לא עוצרים בארוחת הבוקר: תוכלו להגיע לשם במהלך כל היום ולאכול לפי הרעב שלכם. יש פיצות מעולות שיוצאות מהתנור טריות ומבעבעות, כולל פיצה עם גבינות וסלמון מעושן שתוציא מכם קולות של עונג. יש סלט סלק שמונח על מצע של גבינת לבנה – המתיקות של הסלק מתערבבת עם החמיצות של הלבנה ויוצרת חגיגה של טעמים בפה. יש מאפים שמכינים במקום, מלוחים או מתוקים, ואם אתם כבר אחרי הקפה שלכם, תוכלו לשתות שייק פירות מרענן, אייס קפה אייס וניל, ועוד כמה הפתעות קרירות.

אני בכלל הזדמנתי למקום לפגישה שהיתה לי, ונהניתי מאוד מהשקט השורר סביב. אין רעש של מכוניות, אין שום מנוע שעובד באופק. רק ציוץ ציפורים ואינספור עציצים שמשרים אווירה של גן בוטני. הישיבה אמנם חיצונית, אבל מזגני חוץ עוצמתיים מצליחים לצנן את המתחם המוצל, ככה שהחום פחות מעיק.


כאן, אפילו הליכה לשירותים היא פינוק: כדי להתפנות, עוברים בין חממות המשתלה וזוכים לסיור בוטני מקסים. שולחן לידי ישב זוג שהגיע עם ילדים קטנים. הם אכלו ארוחת בוקר בזמן שהקטנטנים שוטטו בין שורות העצים, ושיחקו מחבואים ותופסת. "רק כאן אנחנו יכולים ליהנות מהאוכל", סיפרו בחיוך, "המשתלה הזאת היא בייביסיטר מצוין".

העגלה פעילה במשך כל ימות השבוע ובימי שישי קפה פלורה תוסס במיוחד עם מוזיקה ואווירה לקראת שבת. לרגל חודשי הקיץ, קפה פלורה השיקה קונספט חדש של "לילות פלורה", בו העגלה פתוחה בכל ימות השבוע עד 23:00 בלילה וכוללת הופעות אורח חיות ואווירה קייצית מדהימה תחת כיפת השמיים.

העגלה כשרה עם תעודת כשרות של הרבנות המקומית. שעות פתיחה: ימים א -ה 09:00-23:00. יום ו' 08:00 – 16:00.

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן