כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המתנה האולטימטיבית לגופך לראש השנה

ערכת וולנס שלMy Shemen

המתנה האולטימטיבית לגופך לראש השנה: ערכת וולנס שלMy Shemen

המותג הישראלי הייחודי עם ליין של מוצרים לטיפוח הגוף והנפש המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים משיק מארז מיוחד לחגים, הכולל שמן בוסטר, שמן פלז'ר וסרום גוף מבוססים שמן זרעי קנאביס. הנחה מיוחדת לתקופת החג

מותג הוולנס הישראלי My Shemen משיק בימים אלו את המארז המושלם לרגל החגים. המארז כולל את את שמן הפלז'ר MY SHEMEN PLEASURE, שמן בוסטר וסרום גוף הגוף המועשרים במיצוי שמן זרעי קנאביס, ובמחיר חבילה מיוחד

סרום הגוף של My Shemen בעל מרקם קטיפתי ועשיר המעניק בוסט של לחות מוגברת. הסרום מכיל שמן קנאביס, ויטמינים וחומצות אמינו, המסייעים בהגנה מפני נזקים סביבתיים להאטת הזדקנות העור. הוא מכיל גם גליצרין, ויטמין E וחומצה לקטית המותירים את העור  גמיש, רך וחלק כמשי.

שמן פלז'ר הינו פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין הנשי, לשדרוג החוויה הסקסואלית. השמן הייחודי גורם להעצמה של תחושת המגע, מרגיע ומעורר תשוקה מינית.


שמן הבוסטר בעל קונספט חדשני של שמן עשיר המעניק רעננות ו-"בוסט" למוצרי טיפוח אחרים, וכן עומד בפני עצמו כמוצר טיפוח אידיאלי לעור. מכיל חמישה שמנים טבעיים לריכוך, הזנה ופינוק העור כולל ויטמינים וחומצות אמינו, המגנים מפני נזקים סביבתיים ומסייעים להאטת הזדקנות העור.

מחיר מבצע לחג: 499 ש"ח (מחיר רגיל 597 ש"ח)

להשיג ברשת סופר פארם באתר האונליין ובאתר המותג

https://www.myshemen.co.il/

My Shemen הינו מותג ישראלי המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים שנלקטו מהטבע. מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך. כלל המוצרים בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות והאיחוד האירופי.

קרדיט צילום other planet

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן