כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בחירות 2023 בחולון: המועמדת לראשות חולון ד"ר קרן גונן עונה לשאלות מערכת goitem

כל התשובות לשאלות שמעניינות את תושבי חולון

ספרי לנו על הסטטוס המשפחתי שלך ומה את עושה לפרנסתך?

אני בת 47, גרושה, אמא לימית (24). עוסקת בטיפול, גישור, ניהול עמותה של חולים עם סרטן מוח, מרצה באקדמיה, עוסקת בהשבחת ההון האנושי בארגונים, מלווה עסקים ויועצת במגוון רחב של תחומים.  נולדתי בחולון ומתגוררת כאן מאד ומתמיד.

3 דברים שאתה חושב שהבוחרים לא יודעים עליך

  1. אני מאד נהנית לטייל לבד בעולם – יש משהו מאד מאתגר, מחשל ומספק לעבור מסעות כשאתה עם עצמך, בהקשבה מלאה לנפש שלך. בקליניקה שלי אני שומעת כל הזמן כמה קשה ומפחיד לאנשים להיות לבד, כמה הם נאחזים במערכות יחסים לא מתאימות ואפילו אלימות ולו בכדי לא להישאר לבד. אני מוצאת בלבד המון חופש, עוצמה ושמחה.
  • התגרשתי בגיל מאד צעיר (27), לאחר שאימי נפטרה ומצאתי את עצמי בגפי עם ילדה בת 3 ושכר של עובדת סוציאלית. למזלי, מגיל קטן אני מאד מאמינה במשפט: "אין דבר העומד בפני הרצון" , כך חינכתי את הבת שלי, כך אני מלווה עסקים ומטופלים וכך אני גם חיה את חיי. באמצעות עבודה קשה, סיימתי מספר תארים באקדמיה, פתחתי עסקים, ניהלתי והובלתי ארגונים להצלחות ואני לא חוששת מקשיים ומעבודה קשה בדרך להגשמת כל המטרות.
  • אני מכורה לשוקולד, משתדלת לא להכניס לבית, אין לי גבולות בהקשר של מתוק.

מה מבדיל אותך משאר המתמודדים

בעיקר הניסיון התעסוקתי והניהולי המגוון, הן כאשת מקצוע, הן כמנהלת של מאה עובדים, אחראית על פרויקטים עירוניים ועל תקציבים של מיליוני שקלים. עבדתי ברווחה, ברשת קהילה ופנאי ובחברה לבילוי ובידור כ – 20 שנה במצטבר ועוד כחברת מועצה פעילה יותר מכל חבר מועצה אחר במשך 4 שנים מלאות.


להיות חבר מועצה זה לא כמו להכיר את המערכת מבפנים. ישיבה אחת לחודש אינה זהה כמו להתמודד בפועל עם דרישות התושבים, כאבם וצרכי המערכת באופן יומיומי במשך 20 שנה וכאן, לאף אחד מהמתמודדים האחרים אין את הניסיון והוותק שלי.  

מה את חושבת על מערכת ההכפשות בבחירות הנוכחיות

אני משתדלת להימנע מלשון הרע, לצערי, מערכת הבחירות הזאת רוויה בהמון הכפשות והתנהלות לא מכבדת וזה בהחלט מדאיג, עוד חודשיים יסתיימו הבחירות ונישאר כולנו שכנים – חשוב לזכור זאת.

מה השינוי המרכזי שאת תביאי לעיר חולון

למי שמכיר אותי בעיקר סביב משרות ניהוליות, יודע שאני וורקוהולית וסופת טורנדו. ברגע שאשב על כיסא ראש העיר יעשו שינויים רבים שלמיטב הבנתי נזקקים לשם שיפור המנגנון העירוני ותפעולו באופן טוב יותר כמעט בכל התחומים: חינוך, שירות לתושב, תשתיות, ניקיון, צרכים מיוחדים, נגישות וספורט.

לשמחתי, סיימתי עם המחויבויות שלי לילדים ומשפחה ואני יכולה להתמסר כל כולי לעיר האהובה שלי.  כל מי שמכיר אותי יודע שעבודה קשה לא מפחידה אותי, להיפך, אפילו מרתקת אותי ומעוררת בי מוטיבציה בלתי נלאית. בטוחה שתוך זמן קצר, תושבי העיר יחושו בשינוי באיכות החיים בעיר בכל התחומים, כפי שאני מייצרת בכל ארגון אליו אני מגיעה.

האם תלכי לקואליציה עם ש"ס או מוטי ששון

תראה, אני מכירה את מוטי הרבה מאד שנים, הוא מתנהל מפחד ומשתדל לא לבזר סמכויות לאף אחד, כך שגם לשבת איתו אולי ייתן לי איזה "טייטל" אך בפועל הוא יהיה ריק מתוכן ואצטרך להתנהל כמו בובה, ומי שמכיר אותי יודע שאני רחוקה מהתיאור הזה.

לגבי לשבת עם ש"ס או עם כל גורם אחר שהוא נציג אוכלוסייה מסוימת, אני משערת שלאחר הבחירות נוכל לראות את הכוחות בפועל ולגבש קואליציה איכותית המובילה ערכים דמוקרטיים וליברליים ומתייחסת בכבוד לאיכות החיים של כל מגזר ומגזר תוך רצון לשמור על סטטוס קוו בין חילונים לדתיים בתוך העיר ולא להקצין את השסע במסגרת העיר.

מדוע אינך מופיעה באירועי המחאה במדיאטק כנגד ברפורמה המשפטית ומה דעתך עליה באופן כללי

באופן אישי, אני נגד הרפורמה המשפטית כפי שהיא מוצגת כיום. כאחת שלמדה קצת משפטים, ברור לכולם שיש מקום לשינויים ושיפור המערכת, אך לא בצורה ולא בדרך זו.  לגבי המחאה, האמת היא שהוזמנתי להשתתף כנואמת על זכויות נשים בכמה וכמה ערים, אני עוסקת המון שנים בטיפול באלימות במשפחה ובפגיעות מיניות וכאשת מקצוע ביקשו שאנאם. עד כה, הרגשתי שזה לא נכון לי ואני מעדיפה לנקוט במתינות בזירה המקומית.

באם לא תבחרי לראשות העיר האם את מתחייבת להישאר במועצת העיר.

אכן, אשאר במועצת העיר, כפי שנשארתי במשך 4 שנים מלאות בקדנציה הקודמת.  הפעם אני מקווה ומאמינה שאוכל לנהל את העיר בעצמי.

באם תרצי להוסיף עוד מספר נושאים שלא שאלתי אני אשמח בתודה מראש יורם לוי עורך אתר goitem החדשות של חולון

אני מקווה שתושבי חולון לא ישכחו את נובמבר, אחרי שהכל יסתייים,  מישהו יצטרך להוביל את העיר, עם אלפי עובדים ותקציבי ענק ויצטרך לתת מענה ל 200 אלף תושבים. חשוב שלא יבחרו בדמות המחייכת על גבי שלטים רבים שעולים מיליונים ונתמכים על ידי מפלגות או בעלי אינטרסים, אלא במישהו או יותר נכון במישהי בעלת הניסיון הרב ביותר בתחומים רבים ומגוונים על מנת להטיב באמת עם הציבור. 

בהצלחה לחולון, בהצלחה לכולנו.

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפות– לחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

10.קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

11.קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

12.פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

13.קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

14.קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

15.קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

16.להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

17.להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

18.להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

19.לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן