כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא עוד מסעדת חוף

טור התיירות של רואי פרסול

לא עוד מסעדת חוף

במקומות מרוחקים מכאן נשבעים שחום הקיץ המעיק מתחיל להתפוגג, ושאוויר קריר מתחיל להיכנס למרחב ולהדוף את הסחונייה ושמה יוליאוגוסט. אבל כאן במידלאיסט אנו יודעים היטב: עד אוקטובר נזיע וניצרב בשמש, כשגם בנובמבר יהיו ימים שאפשר לבקר בהם בים.

בקיצור, אולי תחילת שנת הלימודים הבאה עלינו בעייפה בלבלה אותנו וחשבנו שהקיץ מאחורינו, אבל לא, עוד חזון למועד. ואם עדיין קיץ, אז ים. כי עוד כמה חודשים נתגעגע.

לרוב אנחנו דרווישים שמגיעים לים עם מחלצת וצידנית פירות, אבל הפעם התחשק לנו להתפנק. הבאז על המסעדה החדשה שנפתחה בחוף פרישמן הגיע לאוזנינו והחלטנו להתחיל את היום בים, ואז, כשהבטן תתחיל לקרקר – במקרה שלנו 20 דקות גג, כן? – נצא מהמים ונתיישב במסעדה, משחקים עם החול באצבעות הרגליים.

מצד אחד, מדובר בבר-מסעדת חוף בטיילת תל אביב שראיתם כבר כמוה. מצד שני – התפריט. כי תפריט כזה לא רואים כמעט במסעדות חוף. השף דותן שלום בנה תפריט לבילוי של ממש, מארוחות בוקר לצד עיקריות אהובות והכל באווירת בילוי מזמינה. תפריט קיצי ומרענן עם סביצ'ה, פילה דג על הפלנצ'ה, המבורגר עם קציצת עוף שמגיעים אליו במיוחד ומנות שוות נוספות הופכות את החוף לחוויה קולינרית, ואולי יותר חשוב: יש כאן חווית בילוי כזו שאפשר להרגיש בה טוב. לא משנה אם אתם צעירים שבאים לשתות כמה בירות או משפחה עם ילדים, המוזיקה השמחה והצוות השירותי יוציאו אתכם עם חיוך.


השף דותן שלום החל את דרכו המקצועית בתחום הקולינריה כבר בגיל 21, למד והתמקצע במסעדת צ׳אקרה הירושלמית ומחנה יהודה. בשנים האחרונות דותן בעיקר שף לאירועים פרטיים בארץ ובחו"ל כמו קפריסין, צרפת ומונטנגרו, ועבד והתמקצע במסעדות נבחרות כמו זאזו, מחניודה, צ'אקרה, שלום קדוש ועוד. היסודות הירושלמיים יוצרים חווית אירוח של יחס אישי, ביתי ומחבק מצד אחד, כאילו הוא מארח אותם בביתו, ומצד שני חווה של ארוחת שף מתחכמת ומדויקת. דותן יוצר מנות מוקפדות ומרעננות שמשקפות מטבח אישי ואותנטי שמתמקד בחומרי גלם איכותיים, טריים ועונתיים אשר מביא את החוויה התל אביבית המדויקת לתפריט של חוף פרישמן.

ולא חייבים להסתפק בבירות: תפריט האלכוהול מגוון וכולל מגוון יינות, בירות מהחבית, וויסקי ומגוון קוקטיילים ייחודים שילוו גם ארוחה קלילה לצד מנות ראשונות וגם ארוחה מלאה ועשירה.

תוכלו לבחור אם לשבת בכיסאות, מיטות ואף ספות מרווחות המעניקים תחושה של רוגע ונוחות, עם שולחנות פתוחים ומוזיקה, המזמינים אתכם לחוויה קולינרית, קייצית ונעימה בקרבת החוף.

בין המנות ב-"בחוף פרישמן":

סלט קיסר (רבעי חסה קיסר, פרמז'ן, קרוטונים,עוף)

סלט ברזאולה (סלקים, גבינת טולום ו60 גר' נקניק)

ארטישוק אלה רומנה (לאבנה, ארטישוק על הפלנצ'ה, נענע ופלפל צ'ילי אדום)

קרפצ'יו דג לבן (בצל סגול, בצל ירוק, מלפפון, כוסברה, שבבי פנקו וזרעי עגבנייה)

סאשימי טונה (טונה אדומה בשמן ירוק, צ'ילי אדום ועירית)

בין הקינוחים:

עוגת גבינה, קרם בורלה, קוקוס רול, פלטת פירות.

חוף פרישמן

טיילת שלמה להט 17, תל אביב-יפו

להזמנות: https://instagram.com/frishman.beach.tlv?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

שעות פעילות: א-ש 08:00-00:00

קרדיט:חוף פרישמן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק-פורום חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

10.לקבלת עדכונים מהישוב אזור-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem