כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מועמד הציונות הדתית בת ים בכנס פעילים ראשון לקראת הבחירות

"הערב הזה הוא מפגן כוח. זה לא רק קולות בודדים, זו ציונות דתית חזקה"

מועמד הציונות הדתית בת ים בכנס פעילים ראשון לקראת הבחירות: "הערב הזה הוא מפגן כוח. זה לא רק קולות בודדים, זו ציונות דתית חזקה"

הערב, יום ב', התקיים כנס פעילים גדול בהשתתפות מו"ר הרב דוד חי הכהן שליט"א, אורית סטרוק – שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, ח"כ צבי סוכות ובנוכחות עשרות פעילים מרכזיים באולם צור בבית הכנסת "אורות התורה". ראש רשימת הציונות הדתית בבבת ים, אברהם חקק, הציג לראשונה את סיסמת הבחירות למועצת העיר "משהו חזק מתחיל" והתקיים שיח עם קהל הפעילים לטובת חידוש הכוח של הציונות הדתית בעיר.
חקק חשף תוכנית כוללת המתמקדת בשיפור העיר בת ים במגוון תחומים מגוונים הנוגעים לחיי התושבים והתחייב להמשיך ולשפר את הגנים והנוף, להגביר את הפעילות בתחום החינוכי-חברתי, לדאוג לצעירים ותנועות הנוער, לחפש פתרונות בתחומי התחבורה והתנועה, לקדם פעילות לגיל השלישי, ולהגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר ושיפור חיי היום-יום תוך שמירה על מרקם החיים והשילוב של המסורת היהודית בעיר.

ראש רשימת הציונות הדתית בבבת ים, אברהם חקק: "המשימה שלנו כעת היא השפעה על כל העיר, להיות ממקבלי ההחלטות בעיר שלנו. להשפיע על הצביון של כל העיר. ב"ה העיר מתפתחת וגדלה – פרויקטים רבים של בניה, אלפי יחידות דיור חדשות. צריך לדאוג ולשמור על צביון העיר, לא רק שלא יפגע אלא שיתקדש. שיוסיף בנין. הגיע הזמן לדאוג גם לצרכים החשובים של הקהילה הציונית דתית בעיר".

אורית סטרוק, שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות: "הנציג שלנו, רבי אברהם, אנחנו כולנו מאחורייך. אנחנו כולנו שרשרת אחת גדולה של ציונות דתית שפרוסה בהרבה מאוד מקומות בארץ. אנחנו רואים ברבי אברהם חקק חלק מהשרשרת הזו ולכן צריך לדעת שיש כח גדול ועצום מאחורי האיש הזה שדיבר עכשיו בצורה ברורה, חזקה וערכית ומקדשת שם שמיים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן