כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הופעה של אברהם טל, פסטיבל גלישה ענק ועוד שלל דברים בסוף השבוע בבת ים

גל הפרטים ב goitem חדשות בת ים

הופעה של אברהם טל, פסטיבל גלישה ענק ועוד שלל דברים: עיריית בת-ים בשיתוף עם עמותת הגל שלי מציינים עשור של פעילות וכולם מוזמנים

עיריית בת-ים ועמותת הגל שלי מזמינים אתכם לחגוג עשור של פעילות עם מופע של האמן אברהם טל. הפסטיבל יתקיים ביום שישי, 8.9.23, החל מהשעה 12:00 בחוף הריביירה בת-ים. הכניסה חופשית.

המשתתפים יהנו ממגוון אטרקציות וסדנאות: הופעה של האמן אברהם טל והופעות חיות, פסטיבל גלישה, סדנאות גלישה, דוכני לייף סטייל, פעילויות חוף, טורניר כדורעף, מתחם ופעילויות ילדים, אמבטיות קרח דוכני מזון ושתייה, מתחמי צ'יל, עמדת די-ג'י ועוד שלל דברים.

עמותת הגל שלי הוקמה במטרה להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ולנערים במצבי סיכון לעלות על הגל ולהצליח דרך התמודדות מעצבת עם איתני הים, באמצעות גלישת גלים. העמותה מפעילה פעילויות מגוונות לנוער ומאמינים כי דרך ההתנסות עם הים והגלים, בתהליך ייחודי ומובנה, יזכו בני הנוער בחוויית הצלחה משמעותית אשר תהווה קרש קפיצה עבורם להצלחות נוספות בחיים.

בעיריית בת-ים בירכו ואמרו: ״שיתוף הפעולה עם עמותת הגל שלי הינו מבורך. אנו צועדים יחד עשור שלם עם פעילות אשר נותנת הזדמנות אמיתית לנוער באמצעות גלישת גלים – מדובר במאות קבוצות ואלפי בני נוער אשר לוקחים חלק ומצטרפים בכל שנה. אנו מזמינים את כולם להגיע ולהשתתף בפסטיבל בכניסה חופשית״.


לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן

קרדיט צילום: עמותת הגל שלי

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק-פורום חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

10.לקבלת עדכונים מהישוב אזור-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem