כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראש השנה חג של התחדשות

כל הפריטים והמצרכים שיסדרו לכם את החג-טור הצרכנות של מיכל בורטפלד

ראש השנה חג של התחדשות

חגי תשרי מביאים איתם ניחוח של התחדשות וראש השנה מסמל עבורנו  תקופה של התחלות חדשות, תקווה והזדמנויות להגשמת חלומות. אלו באים לידי ביטוי בהכנות לחג, אם זה בניקיון הבית או קישוטו, בישולים ומטעמים. השיא הוא בהתכנסות משפחתית סביב שולחן החג הערוך והמעוצב, כמובן מבלי ששכחנו את המתנות לחג, שהרי מטרתם היא גילוי תשומת לב, הערכה או ברכה. 

בכתבה זו בחרתי להביא לכם מבחר אפשרויות שיקלו עליכם את האירוח הן במזון והן בשתייה, הוספתי כמה מתכונים מעניינים וגם מתנות קולינריות.  

קייטרינג מונייר- משיק את קולקציית המתוקים לראש השנה . כוכב הקולקציה הוא קינוח אישי בשם "מיני עקיצת הדבורה" (15 יחידות במגש). עשוי בריוש ממולא בשכבה עבה של קרם מסקרפונה וקרם וניל, בסגנון טארט טרופזיאן Tropezian. עוד מוצעת גם עוגת עקיצת הדבורה במהדורה מוגבלת. בנוסף עוגות וקינוחים המבוססים על דבש  (פרופיטרול רימונים קרם דבש ותפוחים, עוגת קוגלהוף גבוהה וחגיגית, עוגת דבש קלאסית ועוד) בגזרת המלוחים והסלטים: טאפאס לבנה וריקוטה, מגש תפוחי עץ גרעיני רימון דבש תמרים, סלט ירוקים תפו"ע ומנגו ועוד.  את כל העוגות ומגשי האירוח  אפשר להזמין דרך האתר www.munier.co.il בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ / חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון. הכשר בד"ץ מטעם בד"ץ בית יוסף. 

קייטרינג מונייר  צילום: אפיק גבאי 


רשת "מאפה נאמן, משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי  הכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש. בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות, לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף, טארט פירות העונה, פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה, דבש פיסטוק ועוד. להשיג בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. לאיתור הסניף הקרוב: https://neeman.co.il/ 

                           עוגה של מאפה נאמן.  צילום: גיל אבירם 

רשת קפה ביגה משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי עוגה בחושה ועשירה המשלבת את שני  סמלי החג הבולטים ביותר,  עוגת:  'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן. העוגה חגיגית, אוורירית, עשירה בטעמים, רכה, ונימוחה בפה, היא מיועדת לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן ולסובלים ממחלת הצליאק.  כשרות: חלבי למהדרין, בד"צ בית יוסף 

עוגה של רשת קפה ביגה. צילום: דוד מויאל 

רשת הגלידריות וניליה, ייצרה שילוב מתוק ומנצח לרגל ראש השנה: 

דבש ומרציפן היוצר פרופיל טעמים מאוזן ומפנק כאחד, המרקם החלק והקרמי של הגלידה יחד עם המתיקות הטבעית של הדבר והעושר של המרציפן הופכים אותה לפינוק ייחוד וטעים. הטעם המתוק של הדבש הישראלי( משק גורמן) שמקורו באקליפטוס ופרחי בר, משתלב היטב בטעם המרציפן העשוי  משקדים קלויים. שבבי השקדים הקלויים מוסיפים קראנ'ץ מענג ומשפרים את טעם הגלידה פינוק מושלם . 

להשיג בסניפי רשת וניליה ברחבי הארץ  במהלך החגים. 

https://www.vaniglia.co.il/

גלידה בטעם חדש לראש השנה  של רשת וניליה- צילום בועז לביא  

חברת שקדיה ממשיכה לחדש ולהביא אל השולחן פינוקים מן השוק ומן הטבע בינהם שני מוצרים חדשים:  אורז בסמטי שקדיה, ודבש שקדיה. דבש טהור, מפרחי השדה משובח וערב לחך ,מתאים לבישול ואפייה וכמובן גם לשולחן החג.  להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ. 

דבש טהור של שקדיה- צילום יח"צ 

חברת מרס, ענקית הממתקים הבינלאומית, מחזירה את מהדורת החג של בקבוק סלבריישן ((Celebrations Bottle, הבקבוק החגיגי המכיל את מגוון חטיפי השוקולד האהובים  של מרס בגרסת מיני: סניקרס, טוויקס, באונטי, מרס, מלטיזרס, מילקי ווי וגלקסי. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות. 

בקבוק סלבריישן- צילום יח"צ 

חברת שקד ממליצה להוסיף לשולחן החג בקבוק של שאטו טלמון לבן – בורדו לבן קלאסי, מאזור גידול בורדו, עם זני ענבים: סוביניון בלאן, סמיון ומרלו בלאן. בסדרת שאטו טלמון קיימים גם יין אדום ורוזה. להשיג בחנויות היין המובחרות. 

שאטו טלמון- צילום יח"צ 

יקב היוצר מהוותיקים והגדולים בישראל משיק  את יינות בציר 2022 וביניהם : וירטואוזו קברנה סוביניון 2022 – יין אדום יבש– בעל ניחוח אופייני של פירות יער כחולים עם רמזים של וניל וטבק. וירטואוזו מרלו 2022 -  יין אדום יבש– יין בעל צבע אדום בוהק, עם ניחוח של תותים ופטל אדום עם רמזים של תבלינים מתוקים ומוקה. וירטואוזו רונדו 2022 – יין אדום חצי יבש– יין בצבע ארגמן עז, בעל ריחות דובדבן, שזיף ושוקולד. להשיג ברשתות השיווק המובילות .כשרות בד"צ העדה החרדית ובד"צ בית יוסף. 

יינות של יקב היוצר. צילום: איל קרן 

יקב רקנאטי  ממליץ על  סדרת יונתן המהווה חלון לעולם היין האיכותי ומהווה שילוב אופטימלי של אזורי גידול נבחרים ועשיית יין רגישה, אלגנטית ומוקפדת.  היינות מיוצרים במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה על מנת לשמר רעננות ולבטא ארומות פרי טהורות. בסדרה אפשר למצוא את  יונתן לבן–  היין מבטא מאפיינים עדינים ורעננים של פרחים לבנים, תפוח ירוק ופירות טרופיים.  יונתן אדום- יין אלגנטי המביא לידי ביטוי מאפייני פרי טרי ורענן של שזיף ודובדבן עם נגיעת סיגליות ועשבי תיבול. 

  

  

                           יינות של יקב רקנאטי. צילום: איל קרן 

  

מבשלת הבירה ג'מס, משיקה מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת המאפשרת התנסות ממגוון הבירות של המבשלה. המארז כולל חמישה בקבוקים עם כמה  סוגי הבירה המובילים של המבשלה הישראלית: שני בקבוקי ג'מס PILS ושני בקבוקי ג'מס חיטה, אליהם יצורף בקבוק נוסף של בירה 8.8 שייכלל במארז במהדורה מיוחדת לחג-  במתנה. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות. 

                      מארז חגיגי של בירה ג'מס- צילום יח"צ 

בירה קרומבאכר– יוצאת במהלך שינוי מראה התוויות והאריזות ומשיקה מיתוג ועיצוב חדש לבירה הדגל של המבשלה, קרומבאכר פילס.  בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית, בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים וקריספיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות. 

בגזרת המשקאות הקלים המכילים אחוזי פרי גבוהים במיוחד, אפשר להתנסות בטעמים החדשים של אננס תפוז צ'ילי, תפוח אוכמניות ותפוז גזר מסידרת הפרימיום של המותג  fruit&veg  מבית יפאורה. המשקאות  ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. (כל הסוכר מגיע מהפירות והירקות). להשיג ברשתות השיווק. 

חברת יפאורה מרחיבה את מגוון הטעמים של תפוזינה ומשיקה לראשונה תפוזינה תות פירות יער ותפוזינה אננס אפרסק, אלו מצטרפים ל-11 הטעמים הקיימים כבר בשוק. המשקאות ללא מדבקה אדומה וללא חומרים משמרים. להשיג ברשתות השיווק. 

קרפור ישראל משיקה סדרת תרכיזים איכותית ב-7 טעמים המכילים עד 50% פרי טבעי, ביניהם: תות שדה, לימון, אפרסק ומנטה. בנוסף הסדרה כוללת טעמים ייחודיים כמו קסיס (דומדמניות), מוחיטו וגרנדין פירות יער, להם מומלץ להוסיף משקה אלכוהולי לאוהבי הקוקטיילים.   

מדובר בסדרה ייחודית להכנת משקאות טעימים לאור אחוזי הפרי הגבוהים בה. *כשרות: כשר – פרווה. בהשגחת ועד הכשרות TOP K ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג  רק בסניפי רשת קרפור ובאתר האונליין 

בתחום הכלים והאירוח המגוון הוא רחב וגדול, בחרתי להביא לכם מספר כלים חדשים ומעניינים שיוכלו לעזור בבישול והגשה. 

חברת סולתם  מעל- 75 שנים  נוכחת בכל מטבח או ארוחת חג בישראל, משיקה סדרת כלי בישול פלטינום – רוסטר מודרני ופונקציונלי עם רשת צלייה המתאים להכנת מגוון ארוחות חג ומאכלים כדוגמת נתחי בשר, עוף ודגים . הסדרה משלבת בין איכות חומרי גלם וייצור בלתי מתפשרים לעיצוב מדויק בצבעי שחור וזהב. בסידרה בולט בעיקר הרוסטר החדש המאובזר ברשת צלייה. בנפח 6.3 ליטרים עשוי אלומיניום שמיוצר בתהליך יציקה רב שכבתי, שהופך אותו לחזק ועמיד במיוחד ומאפשר חלוקת חום שווה בעת הבישול. חלקו הפנימי מצופה בציפוי Non Stick איכותי המונע הידבקות של שאריות מזון לניקוי מהיר וקל בשטיפה ידנית, תוך  בישול בריא בשימוש מופחת בשמן. כמו כן, מהונדס ליצירת חלוקת חום שווה ויעילה לקבלת תוצאת בישול מיטבית וחסכון בזמן ובאנרגיה.  

           להשיג  ברשת חנויות 'סולתם', בחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאתר: www.Soltam.co.il 

רוסטר של "סולתם" . צילום: אסף אמברם 

רשת הטיולים והמחנאות Trek Market, מציעה אביזרים איכותיים ממיטב המותגים הבינלאומיים, לבילוי בחיק הטבע ולמשתמשים בבית. 

קומקום ברזל-  מעוצב מברזל יצוק שמשמר חום לאורך זמן, מושלם לתה ולהרתחה של מים בתנאי שטח או בבית. מתאים מאוד לשימוש מתמשך לאירוח ובשל עיצובו הייחודי – מושלם לשמש גם כפריט נוי לבית.  

פוייקה  לחם עם ידית ארוכה- סיר בישול עשוי ברזל יצוק איכותי, מושלם לבישולי קדירה, בתנור, לשימוש על הגז או לאפיית לחם מחמצת. הברזל היצוק שומר על חום הכלי ומפזר אותו בצורה אחידה. הסיר בגודל ובמידות הקלאסיות לאפיית לחמי מחמצת בתנור; אפייה בסיר מאפשרת לאדי הלחם לשמור על חלל לח במהלך האפייה ובכך לקבל תוצאות מצוינות ונפח כיכר גבוה יותר . 

להשיג בסניפי Trek Market ובאתר–  https://trekmarket.co.il/  

רשת המולטי ברנד המשלבת את עולמות הבישול והאפייה COOK AND BAKE מציעה מוצרים חדשניים ואיכותיים. הרשת נותנת מענה של כלי מטבח ובית לטרנדים החמים ביותר בענף שהלך וגדל והפך כל אחד מאיתנו לשף ביתי.  במארזי החגים אפשר למצוא:  סט סכו"ם זהב וכסף ROSO Bistro, סדרת סכיני ארקוס החדשים Linea chef by ARCOS, סכין סנטוקו שף 18 ס"מ,. מארז סירים 20+24 ס"מ מסדרת SAFARI ROSO: ועוד. www.cook-bake.co.il 

כלי אירוח של COOK AND BAKE      צילום: טל טרי 

נעמן משיקה קולקציית סתיו-חורף 2023 חגיגית ומרעננת עם מבחר עשיר של כלי בישול והגשה, אביזרי מטבח ואקססוריז לעיצוב שולחן החג. 

בחברה פיתחו את סדרתהפרימיוםArmor – מחבתות וסירי יציקה במראה יוקרתי ואלגנטי, המצטיינים בפונקציונליות, נוחות ופיזור חום אחיד ומתאימים לכל סוגי הכיריים וגם לתנור עד °150! 

כתמיד בבחירת הפריטים לקולקציה הקפידו מומחי נעמן ומעצבות סטודיו הבית Tutto Arte לתת מענה ולקלוע לטעמים השונים והמגוונים של הצרכן הישראלי, תוך שמירה על שפה עיצובית משותפת, המאפשרת לכל אחת ואחד לשלב את המוצרים וליצור בקלות שולחן ייחודי, מרשים וחגיגי. לרגל ראש השנה מעניקה רשת נעמן 40% הנחה על כל פריטי קולקציית סתיו-חורף 2023 החדשה, בקניית 3 מוצרים ומעלה (30% הנחה בקניית 2 פריטים). להשיג בחנויות נעמן ובאתר

בתוקף עד 27.9.23 ו/או עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים. 

  

כלים של נעמן. צילום: תמי בר שי 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן