כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הצהרונים בחולון: הודעה חשובה מרשת קהילה ופנאי

כל הפרטים על המהלך שיקל על הילדים וההורים

הצהרונים בחולון: הודעה חשובה מרשת קהילה ופנאי

כארגון קהילתי חברתי, המחויב לקדם ולשפר את איכות החיים של תושבי העיר בכל התחומים עליהם אנו אמונים, רשת קהילה ופנאי מייחסת חשיבות רבה למחויבות שלנו לספק להורי וילדי חולון את שירותי הצהרון, בגני הילדים ובבתי הספר, באופן מיטבי.

אתגר גיוס הצוותים החינוכיים למסגרות הבוקר והצהרונים הינו אתגר לאומי אשר נוכח באופן משמעותי בכלל הרשויות בישראל, באזור המרכז בפרט וגם בעיר שלנו חולון.

הרשת נותנת השנה מענה לכ-3,950 ילדות וילדים מ- 198 גני בוקר בעיר בכ-163 קבוצות צהרון בגני הילדים.

לצערנו, בשל החוסר בצוותים חינוכיים מתאימים, 9 צהרוני גני ילדים לא נפתחו בתחילת שנת הלימודים. אנחנו משקיעים מאמצים גדולים ומשאבים רבים במטרה לפתוח בהקדם את כולם, על מנת לתת להורים ולילדים את השרות המיטבי (צהרון אחד מבין ה-9 נפתח כבר היום). עיריית חולון נרתמה גם היא וגייסה עשרות עובדות לעזרה במילוי מקום עד לגיוס הצוותים החסרים.


במטרה לתת מענה מהיר ואיכותי למקסימום הורים וילדים, ובתמיכת וועד ההורים העירוני והמלצתו, פנתה הרשת, מיוזמתה, לחברת אפטר סקול (הפועלת בעיר לצד הרשת בשנים האחרונות במספר מצומצם של צהרוני בתי הספר), בבקשה לתת מענה מידי לפתיחת חלק מהצהרונים, לצד רשת, כך שניתן יהיה בשבועיים הקרובים לפתוח את כל הצהרונים בעיר ולתת שרות רציף לכולם.

חברת אפטר סקול, חברה מקצועית בתחום הצהרונים בעיקר באזור המרכז, נענתה לבקשת הרשת וחתמה איתה על הסכם הפעלה כספק משנה בתחום, כך שהשרות יהיה תחת ניהולה של רשת קהילה ופנאי בהתאם לתפיסה החינוכית ומכלול השירותים במסגרת הצהרונים, להם אנו אחראיים. חלק מהצהרונים אותם תפעיל חברת אפטר סקול הינם אלון, תומר, סיסם, מרום, רקיע וסהר שטרם חזרו לפעילות. הודעה בנושא נשלחה להורי צהרונים אלה.

חברת אפטר סקול החלה בהליך של גיוס כח אדם בהתאם לצרכים ותפעיל את הצהרונים במתכונת זהה לצהרוני הרשת.

ידוע לנו כי ההורים מפקידים בידינו את הדבר היקר להם מכל, את ילדיהם, וכי אי פתיחת חלק מהצהרונים מהווה קושי משמעותי עבורם לשמור על שגרת חייהם וחיי ילדיהם, לכן עשינו ונמשיך לעשות את המיטב עבורם, מתוך מחויבות לתת את השרות המקצועי והמיטבי.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן