כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בראיון חג עם שי קינן המועמד לראשות העיר חולון

לאחר שמרבית המתמודדים ענו לנו על שאלות גולשי אתר goitem קיימנו לקראת ערב החג ראיון חגיגי בו שאלנו את שי קינן המועמד לראשות העיר שאלות בלי הנחות בנוגע לציוצים ברשתות החברתיות והחשש שחולון לא תהיה ליברלית ותהפוך לדתית ועוד...

ראיון חג עם שי קינן המועמד לראשות העיר חולון

לאחר שמרבית המתמודדים ענו לנו על שאלות גולשי אתר goitem קיימנו לקראת ערב החג ראיון חגיגי בו שאלנו את שי קינן המועמד לראשות העיר שאלות בלי הנחות בנוגע לציוצים ברשתות החברתיות והחשש שחולון לא תהיה ליברלית ותהפוך לדתית ועוד…

רקע על שי קינן

קינן (42), גדל בעיר והתחנך בבית הספר היסודי ״התבור״ ולאחר מכן בתיכון ״איילון״. הוא נבחר ציבור במועצת העיר מזה כעשור בהן יזם פעולות רבות למען תושבי חולון. בקדנציה הקודמת כיהן כסגן ראש העיר בהתנדבות מלאה ובין השאר הוביל מחאת הצהרונים בעיר, יזם את הקמת השיטור העירוני בחולון, הוביל והוציא לפועל את המהלך להכללת חולון בתכנית החומש של משרד התחבורה והכניס לחולון את קייטנות המדע. קודם לכן היה ראש תחום ישראל בהסתדרות הציונית, יועץ בכיר ליו"ר ועדת הכלכלה בכנסת וסמנכ"ל חברת "שוהם משאבי אנוש, השמה ומיון".

קינן הינו יוצא חיל המודיעין המשרת במילואים בפיקוד העורף. בעל תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במדיניות ציבורית בתוכנית למנהלים של אוניברסיטת תל אביב. בחודשים האחרונים נערך קינן להתמודדות על ראשות העיר ואנשיו מבטיחים מהלכים פוליטיים מפתיעים, בדרך לניצחון המיוחל.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן