כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תכירו את המסעדות של חולון-המסעדות גן סיפור, סילו וprimo ששמו את חולון על המפה הקולינרית בישראל

טור קולינריה מיוחד שיביא לכם סקירה על כל אפשרויות הבילוי בחולון

תכירו את המסעדות של חולון-המסעדות גן סיפור ,סילו וprimo ששמו את חולון על המפה הקולינרית בישראל.

המסעדן והיזם ברנרדו בלחוביץ פתח לפני מספר שנים את מסעדת סילו במתחם לה פארק בחולון .

אז נחשב הדבר כהימור מכיוון שהמקום היה חדש ולא מוכר ולא היו ברורים סיכויי ההצלחה.

ההצלחה הייתה ענקית המקום והמסעדה הפכו לשם דבר אצל החולונים וגם תושבי הערים החלו לנהור למסעדה החדשה שמצליחה עד היום להפתיע מחדש עם תפריטים מגוונים ושרות מצויין.

מהי מסעדת סילו?


סילו היא מסעדה מדי-איטלקית הממוקמת בפארק פרס בחולון ובראש המטבח שלה עומד השף אסף גלזר. פנים המסעדה הוא חלל גדול שבמרכזו טאבון עצים ממנו יוצאות מנות רבות בתפריט, והחוץ?

החוץ הוא מרפסת ענקית שמשקיפה על פארק פרס, בריכת המים והמפל. 

התפריט הגדול של סילו מציע מגוון גדול של פסטות, פיצות, בשרים ופירות ים, לצד קוקטיילים מיוחדים שעושים שמח. בין המנות המפורסמות של סילו פסטה טרטופו שמוגשת מתוך גלגל פרמזן, שניצל נפוליטנה, ביסטקה אלה-פיורנטינה ועוד.

לאחר ההצלחה של סילו נפתחה מסעדה בשם גן סיפור.

מהי מסעדת קפה גן סיפור?

למעשה זה פרויקט שלא היה כמוהו בארץ.

המסעדה הוקמה במרכזו של פארק שמסביבו בתי מגורים בשכונת קריית איילון בחולון.

ההצלחה הייתה מיידית, בתחילה נהרו תושבי השכונה והחולונים ששמעו על המסעדה המצליחה.

שהמסעדה הצליחה בצורה חסרת תקדים המודל שלה הועתק גם לערים נוספות.

 קפה גן סיפור היא קבוצת מסעדות המשלבות בין אוכל טוב לאהבת הספר, ומציעות תפריט מגוון וחוויה קולינארית איכותית.

הקבוצה שמה לעצמה כמטרה להיות מקום ידידותי לילדים, החל מעיצוב המקום הכולל, בין השאר, ועד תפריט ילדים מנוקד, המכיל מנות שילדים אוהבים. 

גן סיפור מעניק חוויה משפחתית ייחודית שאין כמותה.

 בית הקפה מציע תפריט חלבי דגים על טהרת חומרי גלם טריים ואיכותיים, ומציע בין היתר שלל פסטות טריות, מנות דג שונות, סלטים מיוחדים, מנות בוקר, כריכים ותפריט קינוחים נהדר של הקונדיטור תומר אומנסקי.

את החותמת האחרונה בתחנות שלנו הטביע ברנרדו בלחוביץ במסעדה שהפכה לשם דבר לא רק במפת הקולינריה החולונית אלא הארצית.

מדובר על מסעדת primo מסעדה שהפכה לשם דבר ומוקד עלייה לרגל לחובבי אוכל וסלבס מכל רחבי הארץ.

מהי מסעדת primo?

בר רחב ידיים, מטבח פתוח, קוקטיילים וחגיגה איטלקית: מסעדת סילו הוותיקה מחולון פותחת בר אוכל איטלקי חדש בשם "פרימו" בקונספט "door-extN", פרי שיתוף פעולה של בנצי ארבל והמסעדן ברנרדו בלחוביץ. את המסעדה יוביל השף אופיר וידבסקי בדגש על תוצרת חקלאית מקומית טרייה, מגוון בשרים ודגים טריים, פירות ים מובחרים וחיבור לחומרי גלם איכותיים הישר מאיטליה.

אחרי תקופת הכנה ממושכת המסעדנים ברנרדו בלחוביץ' (סילו, קפה גן סיפור) ובנצי ארבל (כפרה מיו, קלבריה) פותחים יחד עם השף אופיר וידבסקי בר אוכל איטלקי חדש בחולון, "Primo" ("ראשונות", המנות הפותחות את הארוחה האיטלקית).

הלוקיישן החדש הוא בר "Next-door" של מסעדת סילו, בר שכולו חגיגה איטלקית. בהובלת השף אופיר וידבסקי "פרימו" תתמקד בפאן דיינינג שסובב אלכוהול, טאבון איטלקי ורוד שממוקם במרכז החלל, מנות לצד קוקטיילים איטלקיים קלאסיים וייחודיים, חדר יינות מיקבי בוטיק מקומיים ואיטלקיים ודיג'יי.

וידבסקי מביא איתו ניסיון ממטבחים רבים בארץ וביניהם סבסטיאן, סיטרה, רושפלד ונוספים, וגם ממדינות רבות באירופה שם ניהל את קבוצת המסעדות של המסעדן ארתור ירצ'ינסקי.

לפרימו מטבח פתוח המוקף בבר רחב ידיים, המתבסס על תפריט עונתי בדגש על תוצרת חקלאית מקומית טרייה, מגוון בשרים ודגים טריים, פירות ים מובחרים וחיבור לחומרי גלם איכותיים הישר מאיטליה.

את המקום עיצבה המעצבת שני רינג והוא שואב השראה מהסעודה האיטלקית ומסיבות הרחוב האיטלקיות. אלו באים לביטוי בעיצוב אקלקטי של החלל המשלב עבודות יד מוקפדות, ואווירה סקסית אלגנטית.

קרדיטים לצילומים:לינה מיארה, אמיר מנחם

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן