כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת ים : מאות דירות יבנו סמוך לנתיבי איילון

כל הפרטים בחדשות goitem

560 יח"ד חדשות – אזורים ממשיכה להוביל את מהפכת ההתחדשות העירונית בבת-ים

בסך הכל מקדמת החברה בעיר כ-2,300 יח"ד במתחמי פינוי-בינוי

חברת אזורים מתכבדת להודיע על זכייה בפרויקטי התחדשות עירונית ותחילת חתימות במתחמים ברחובות הקק"ל-תנין וברחוב מבצע סיני שבבת ים. בסך הכל החברה צפויה להקים במתחמים אלו כ-560 יח"ד חדשות. באשר למתחם הקק"ל-תנין, החברה נמצאת כיום בהליך מתקדם של חתימות הדיירים על חוזים עם החברה, בחלק מהבניינים הגיעה החברה לרוב הדרוש. כמו כן, חברת אזורים מקדמת בימים אלו את התכנון מול המנהלת להתחדשות עירונית בבת ים בשילוב צוותי התכנון של הרשות המקומית.

המתחם מרחובות קק"ל-תנין, מורכב משני בניינים ותיקים ברחוב קק"ל 10-12 ומ-6 בניינים וותיקים נוספים ברחוב התנין במספרים 4-6-8 ו-7-9-11.  במתחם יהרסו כ- 111 יח"ד, ובמקומן יבנו כ- 330 יח"ד ב-3 בניינים בגובה של כ-26 קומות. כמו כן, המתחם צפוי לכלול שטחי ציבור, וכ-750 מ"ר המיועדים למסחר ותעסוקה.

אזורים מיוצגת בפרויקט ברחוב קק"ל – תנין ע"י עו"ד נועה קלאו ועו"ד עידית הגלר ממשרד גדעון פישר ושות'. עו"ד הדיירים בתנין 4-6-8 הוא עו"ד רוני חרמון, עו"ד הדיירים בתנין 7 היא עו"ד דפנה מנגד, עו"ד הדיירים בתנין 9-11 הוא עו"ד יוסי אומיד, עו"ד הדיירים בקק"ל 10-12 הוא משרד שחר פטל ועו"ד ניר פרבר.


בפרויקט ברחוב מבצע סיני 30-38, יהרסו 80 יח"ד ב-5 בתי רכבת ישנים, ובמקומן יבנו כ-230 יח"ד. בתחילת אוגוסט החל תהליך החתימות על החוזה בין הדיירים לחברה ותוך פחות מחודש ימים חתם הרוב הדרוש על ההסכם לפינוי בינוי.

אזורים מיוצגת בפרויקט ע"י עו"ד עידו היימר בשיתוף פעולה עם עו"ד חגי אדורם, הדיירים בפרויקט הם מיוצגים ע"י משרד גרשון שניידר ושירלי שניידר. אדריכלי הפרויקט הם ליאור אחירון ממשרד גיורא גור אדריכלים. בפרויקט זה, חברת אזורים פועלת בהתאם להנחיות המנהלת להתחדשות עירונית והתכנון מקודם בתאום עם הרשות המקומית.

עוד מקדמת אזורים מתחם רחב של כ- 320 יח"ד לפינוי במתחם הרחובות מבצע סיני, הנרייטה סולד והגבעות אשר במקומן יבנו כ- 900 יח"ד חדשות, המתחם נמצא בהליכי חתימה מתקדמים.

אדריכל הפרויקט הינו אילן פיבקו מבכירי האדריכלים בארץ ואת החברה מייצג עו"ד לירן זילברמן, את הדיירים מייצגת עו"ד אסנת לייבוביץ.

המתחמים שמצויים האחד בקרבתו של השני, מתאפיינים במיקום אטרקטיבי ברחובות שדרות קק"ל המהווה את אחת הכניסות המרכזיות לעיר בת ים ורחוב כצנלסון שהינו ציר ראשי בעיר. בנוסף, המתחמים נמצאים בקרבה לצירי תחבורה ציבורית ראשית, תחנת הרכבת יוספטל וכן גם קו המטרו M3 שעתיד להיפתח בתחנת קק"ל בעוד כמה שנים. כמו כן, ייחודו הוא בהיותו בסמיכות לצירים ראשיים כמו דרך איילון הממוקמת ממזרח. הפרויקטים ייהנו משטחים ומבנים ציבוריים כאשר מדרום למתחם נמצאת המכללה האקדמית בת ים. עוד בקרבת המתחמים ניתן למצוא את קניון בת ים ואזורי מסחר נוספים.

לחברת אזורים פעילות ענפה בעיר בת ים ובין היתר ניתן למנות את פרויקט עירוב השימושים וההתחדשות העירונית MOMENT במתחם השבטים אשר במסגרתו ייבנו ארבעה מגדלים בעלי 34-35 קומות ויכללו 714 יח"ד ו-6,500 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. הפרויקט נחשב לאחד המסקרנים בגוש דן בשל השינוי המשמעותי שצפוי לעבור האזור, לרבות הקו האדום של הרכבת הקלה שנפתח בימים האחרונות ועובר ברחוב הקוממיות, הנמצא ממש במקום בו מוקם הפרויקט בימים אלו. כיום הפרויקט נמצא בשלבי ביצוע ושיווק מתקדמים. כמו כן, לחברת אזורים פרויקטים נוספים למגורים ולשכירות ארוכת טווח בשכונת פארק הים החדשה.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "העיר בת ים נמצאת בתהליך מרשים של שיפור ופיתוח עירוני שיסייעו לצמיחתה ואף להכפלת תושביה. חברת אזורים שמחה לקחת חלק בתנופת הבנייה ובהתחדשות העירונית במתחמים השונים בעיר, ותמשיך לצעוד קדימה במחויבות לפיתוח העיר. אנחנו מודים על אמון הדיירים בחברה וסמוכים ובטוחים שיחד נצליח להביא להקמתם של פרויקטים חדשנים ומרשימים אך כאלו שגם שומרים על צביון השכונה ודייריה. יחד עם הדיירים, נמשיך לשדרג את התשתיות העירונית ולשפר את איכות החיים בעיר. אנו מאמינים שפעילות זו תסייע ליצירת פרויקטים חדשניים, מובילים ומשמעותיים."

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות וקבלת סרטונים מערוץ goitem tv-לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן 6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem