כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קורה בחול המועד סוכות בראשון לציון

שיט סירות באגם ללא עלות, סיורי טבע והפנינגים מיוחדים והופעות של מיטב האומניות והאומנים בחינם

חול המועד סוכות בראשון לציון: שיט סירות באגם ללא עלות, סיורי טבע והפנינגים מיוחדים והופעות של מיטב האומניות והאומנים בחינם

גם השנה, עיריית ראשון לציון דואגת לשלל פעילויות ואירועים בחול המועד סוכות, המיועדים לכל הגילים. באגם הסופרלנד יוכלו התושבות והתושבים ליהנות משיט סירות פדלים ללא כל עלות במהלך ימי החג; מסיורי טבע ופעילויות למשפחה בגבעת האירוסים; במסגרת פסטיבל ראשון לציון החוגג 35 שנים יתקיימו מופעים רבים ללא כל תשלום בגן המושבה, בכיכר העירייה וברחבת בית העם של מיטב האומניות והאומנים, ביניהם: אבי אבורומי, רביב כנר, אגם בוחבוט, סטטיק, האחיות כרקוקלי, ליאור נרקיס, התקווה 6 ועוד. ראש העירייה, רז קינסטליך: "חול המועד סוכות הוא זמן נהדר לבילוי בחיק המשפחה, ולכן גם השנה דאגנו לשלל פעילויות ואירועים ללא כל עלות. אני קורא לתושבות ולתושבים לבוא לחגוג ולשמוח איתנו"

חול המועד סוכות הוא זמן נהדר לבילוי בחיק המשפחה, ובעיריית ראשון לציון ארגנו אירועים מיוחדים עם שלל אטרקציות ופעילויות לכל הגילים. באגם הסופרלנד יוכלו תושבות ותושבי העיר ליהנות משיט סירות פדלים של 30 דקות ללא כל עלות, בהצגת תעודת זהות. הפעילות, שמיועדת אך ורק לתושבות ותושבי העיר, תתקיים בין התאריכים 7.10-30.9 (למעט יום שישי, ערב שמחת תורה, ה-6.10) בין השעות: 16:00-10:00.

לפני החג וכן במהלכו יוקמו סוכות קהילתיות בשכונות ברחבי העיר: במרכז הנוער כרמים (26.9), במרכז נוער ותנועה נחשונים (27.9), במרכז נוער ותנועה הקוביה – השומר הצעיר (3-2.10), בתנועת מכבי צעיר ברח' תמר אבן 8 (3.10) ובמרכז הנוער תרבותא (4-3.10).

ביום שלישי (3.10), החל מהשעה 16:00, יתקיים בבית הספר "חפץ חיים" ההפנינג "שמחת בית השואבה" עם מתנפחים, שולחנות משחק, אופני קרטינג, ביתני לונה פארק, מופע קרקס, הרקדה חסידית ועוד. הכניסה חופשית.
¬¬¬¬¬¬¬
בין התאריכים 3-4.10 (שלישי-רביעי) יקיים מינהל איכות הסביבה סיורי טבע עירוני בגבעת האירוסים, בנוסף לפעילויות משפחתיות בנושא הטבע. הסיורים ללא כל עלות, אך מותנים בהרשמה מראש בלינק: https://tickchak.co.il/52926.


כמו כן, גם השנה יתקיים פסטיבל ראשון לציון שחוגג השנה 35 שנות יצירה, עם למעלה מ-100 אומניות ואומנים מפסגת המוזיקה הישראלית. בגן המושבה, בכיכר העירייה וברחבת בית העם יתקיימו מופעים רבים ללא כל תשלום של מיטב האומניות והאומנים, ביניהם: אבי אבורומי, רביב כנר, אגם בוחבוט, סטטיק, האחיות כרקוקלי, ליאור נרקיס, התקווה 6, התזמורת הסימפונית ראשון לציון עם יונתן רזאל, שימי תבורי, שרי, שיר זוארץ, אביתר אדיר ועוד.

במסגרת הפסטיבל יתקיים בגן המושבה (בדשא המזרחי) גם פסטיבל "קוליבירה" שישלב בין קולינריה של שפים מובילים למבשלות בירה איכותיות, ושבו ייקחו חלק השפים גיא גמזו, תומר אגאי, אבי לוי, אבי ביטון ועוד.

בנוסף, בהיכל התרבות ובלייב פארק יתקיימו מגוון מופעים בתשלום, ביניהם: שירי מימון שחוגגת 20 שנות קריירה; מופע רוק חד פעמי עם מופע הארנבות של ד"ר קספר, הג׳ירפות, נטע ברזילי, מרסדס בנד, איפה הילד, מוניקה סקס ועוד; עדן חסון; שלומי שבן שיארח את מירי מסיקה; ארקדי דוכין שיארח את אריאל זילבר; אסף אמדורסקי שיארח את אושיק לוי; ג'ין בורדו שיארחו את קרן פלס; ומופע מיוחד החוגג 50 שנות יצירה למרגלית צנעני.

הפסטיבל יתקיים בחו"ל המועד סוכות, בין התאריכים 5-1.10. לפרטים נוספים: https://www.hironit.co.il/?CategoryID=1519.

בחי כיף יתקיים הפנינג מיוחד לכל המשפחה – "סוכות של כוכבים" – במהלך כל ימי החג, עם כוכבות וכוכבי הילדים מיקי, דוד חיים, כוח PJ, מטוסי העל, סוניק, קרקס קסם, אורטלי, שירה מקושקשת ועוד. זאת, בנוסף למתחמי מתנפחים, מתחם סדנאות קרקס, מייצגי ענק וקירות צילום. תושבות ותושבי ראשון לציון יוכלו ליהנות ממחיר מיוחד בהצגת תעודה מזהה בכניסה. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: https://did.li/8VeZH.

במוזיאון ראשון לציון יתקיימו בין הימים שני-שלישי (3-2.10), פעילויות מיוחדות לחג עם הצגות ילדים, סדנאות יצירה וסיורים מודרכים. לפרטים ולרכישת כרטיסים:
https://eventbuzz.co.il/lp/event/piegs,
https://eventbuzz.co.il/lp/event/a78f8

בנוסף, יתקיימו במוזיאון אגם סיורים מודרכים לכל המשפחה עם סדנאות יצירה קינטיות לילדים. לפרטים ורכישת כרטיסים: https://did.li/0E0fT.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "חול המועד סוכות הוא זמן נהדר לבילוי בחיק המשפחה, ולכן גם השנה דאגנו לשלל פעילויות ואירועים ללא כל עלות עבור כל הגילים. אני קורא לתושבות ולתושבים לבוא לחגוג ולשמוח איתנו".

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem