כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

120 עצורים בדרבי התל אביבי

נתפסו 120 אבוקות, 35 רימוני עשן, 4 אקדחי זיקוקים ושני בקבוקי תבערה, בנוסף 2 שוטרים נפצעו

הפרות הסדר ופעילות המשטרה במהלך היום- נעצרו ועוכבו כ-120 חשודים ונתפסו 120 אבוקות, 35 רימוני עשן, 4 אקדחי זיקוקים ושני בקבוקי תבערה, בנוסף 2 שוטרים נפצעו

בניגוד לפרסומים שונים בתקשורת, משטרת ישראל פעלה בשעות האחרונות על מנת לשמור על הסדר הציבורי, בדגש לבידוק קפדני, במטרה למנוע הכנסת אמצעים פירוטכניים ולאפשר משחק בטוח ומהנה.

במסגרת הבידוק הבטחוני בתורים, אוהדים החלו להפר את הסדר הציבורי תוך התפרעות, השלכת חפצים וניסיונות לפרוץ את השערים, וכן נתפסו אמצעי פירוטכני במהלך הבידוקים בכניסה לשערים.

במהלך הפרות הסדר נעצרו עשרות חשודים בגין הפרת הסדר, תקיפת שוטרים והחזקת אמצעי פירוטכניקה מחוץ לאצטדיון בלומפילד בת"א.
בנוסף, שני שוטרים נפצעו כתוצאה מהשלכת חפצים.

כזכור, היום במהלך פעילות ממוקדת של המשטרה נתפסו מגוון רחב של אמצעים פירוטכניים וכלי משחית, שהיו מיועדים לכאורה להיות בשימוש במהלך משחקי ספורט. במהלך הפעילות עוכבו לחקירה עשרות חשודים.


אנו קוראים לקהל האוהדים להגיע למשחקים ולשמור על רוח ספורטיבית, כל גילוי אלימות מצד האוהדים יתקל ביד קשה מצד המשטרה וזאת לשם שמירה על בטחונו ושלומו של הציבור הנורמטיבי שמגיע למגרשי הכדורגל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן