כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון: הותרו לפרסום כל הפרטים על הרצח שהסעיר את המדינה

כל הפרטים באתר חדשות goitem

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד האני קשוט (20) מרמלה, לאחר שרצח יחד עם אחרים את בני שלמה ז"ל, פצע את מאבטחו, שדד רכב וסיכן עוברי אורח ומשתמשים אחרים בדרך בתחנת הדלק שסמוכה לחולון.

מכתב האישום שהגיש עו"ד מיכאל כהן עולה כי קשוט קשר יחד עם שניים אחרים היוו חלק מחולית חיסול שביצעה את רצח שלמה. לצורך קידום והוצאת תכנית החיסול לפועל, נקטה החוליה בפעולות רבות, ביניהן קבלה של רכב גנוב, עליו הותקנו לוחיות רישוי מזויפות וכן לוחיות רישוי שנגנבו על ידם מרכב אחר, הצטיידות בשני אקדחים ותחמושת תואמת, בשלושה כובעי גרב וכן בשני בקבוקים המכילים בנזין. בתאריך 3.10.2022 שהה המנוח בתחנת דלק הממוקמת בצדו הצפוני של כביש 44, כשהוא מאובטח בידי מאבטחו הפרטי. המנוח הגיע למקום למטרת מפגש עם חמודה קשוט שהינו אחיו של הנאשם, ושוחח עמו בזמן זה. בשעה 14:30, נכנסה חולית החיסול ברכב הביצוע, אל רחבת החניה של תחנת הדלק. עם הגעתה למקום, פרקו שניים מחברי החוליה מרכב הביצוע, כשבידיהם האקדחים וכשהם עוטים את כובעי הגרב על פניהם. השניים רצו אל עבר המנוח, החלו לבצע ירי לעברו והמנוח נס על חייו בניסיון להימלט. לאחר שהבחינו השניים במאבטח, אחד מהשניים ירה בו במטרה לנטרלו. אחד מחברי חולית החיסול רדף אחר המנוח, שבשלב מסוים, נפל. אז השיג אותו וירה בו מספר קליעים מטווח קרוב כדי לוודא את מותו. 

בגופו של המנוח נגרמה פגיעה רב מערכתית שהביאה למותו. לגופו של המאבטח חדרו שני קליעים אשר גרמו לחבלות חמורות באיבריו הפנימיים והוא נזקק לניתוחים פולשניים ולאשפוז ממושך. סמוך לאחר הירי, שבו שני חברי חולית החיסול אשר פרקו מרכב הביצוע אל הרכב, והחוליה החלה בנסיעה פרועה ומסוכנת. הקצין ס' אשר הבחין בשלבו האחרון של אירוע הירי, החל מידית במרדף אחר חולית החיסול כשהוא רכוב על גבי הקטנוע שלו. בשלב מסוים, נצמד הקצין ס' אל רכב הביצוע באמצעות הקטנוע עליו רכב, וצעק "עצור משטרה". חברי חולית החיסול הבחינו בקצין ס' וניסו לדרוס אותו באמצעות רכב הביצוע. בתגובה, ירה הקצין ס' מאקדח משטרתי לעבר חלקו האחורי של רכב הביצוע עד שהסתיימה התחמושת שהייתה ברשותו באותה העת. כתוצאה מן הירי, התנגש רכב הביצוע באחוריו של רכב אחר, באופן שלא אפשר את המשך נסיעת החוליה ברכב הביצוע ותוך שחברי החוליה גורמים לרכב האחר נזק כבד. חברי חולית החיסול יצאו מרכב הביצוע כשהאקדחים שלופים, והחלו בריצה אל עבר מחלף חולון. בסמוך לשם, שדדו באיומי אקדח מנהג שהיה ברכבו את הרכב, ונהגו בו באופן פראי ומסוכן, בדרך לרכב המילוט שלהם.

כתב האישום מייחס לקשוט עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה, שוד בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק ושינוי זהות של רכב.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפות– לחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן


קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem