כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בראיון חג עם שאול אידה יו"ר מרץ בחולון

כל מה שקורה לפני הבחירות רק בחדשות חולון goitem

ראיון חג עם שאול אידה יו"ר מרץ בחולון

ספר לנו קצת על עצמך

בן 42, נשוי לקרן, ואב להדר ויובל.

עובד בהסתדרות מזה למעלה מ 13 שנים, בתפקידים שונים וחשובים, וכיום מנהל פרויקטים לרוחב הארגון.

בעל תואר ראשון במדע המדינה והיסטוריה של המזה"ת, תואר שני במדיניות ציבורית (שניהם מאוניברסיטת תל אביב) ותואר ראשון נוסף במשפטים.


כיהן כחבר מועצת העיר בבת ים מטעם הקואליציה, עד שעבר להתגורר בחולון.

בעל ניסיון תעסוקתי וניהולי ברמה גבוהה במסגרת תפקידי השונים בהסתדרות ובחברות הגדולות במשק, כגון דיפלומט ומגדל חברה לביטוח. ניהל תקציבים של מליונים, כיהן כדירקטור בחברות ותאגידים בשווי עשרות מליוני ש"ח וניהל עובדים. כמו כן, עוסק בפעילות ציבורית ענפה, ובין היתר מכהן בהתנדבות כמנכ"ל של עמותת רווחה בבת ים מזה למעלה מעשר שנים.

בנוסף, בעל ניסיון פוליטי בין היתר גם בעבודה בכנסת.

למה צריך את מרץ בחולון?

אנו נמצאים בפתחן של הבחירות הדרמטיות ביותר בעיר, עם השפעה ברמה הארצית.
לצערנו, הקול הליברלי לא הושמע בעיר שנים ארוכות, והזירה הופקרה לסקטורים אינטרסנטים.
הפעם זה ישתנה.
כי בדמוקרטיה יש מקום לכולם, וחשוב שלציבור הליברלי חילוני אוהב אדם, סביבה ובעלי חיים, יהיה סוף סוף ביטוי בקבלת ההחלטות, חלוקת התקציבים והמשאבים של העירייה.

אנחנו בעד שוויון לכולן.ם, ללא הבדל דת, גזע, מין ונטייה מינית, ואנחנו עומדים בתוקף על זכותם של כל אחד ואחת לקבל את כל השירותים העירוניים באופן מלא ושיוויוני.

בעד הזכות לאהוב כל אחת.ד בכל צורה שהצדדים בוחרות.ים! בעד עידוד תחב"צ ופתיחת עסקים לפי בחירת בעלי העסקים והלקוחות – וכן- גם בחג ובשבת.
בעד איכות הסביבה ואיכות החיים לכל תושבי העיר בכל רחבי בעיר בכל ימות השנה. על כן נפעל לעצירת הפשרת השטחים הפתוחים שעוד נותרו בעיר לבניה החדשה למגורים, אך לצד זאת אנחנו בעד עידוד מסיבי של תכניות פינוי בינוי והתחדשות עירונית, תוך שילוב פיתוח סביבתי מקיף הכולל מבני ציבור, שטחי מסחר ומערכת כבישים מותאמת לצרכים.

הקו המנחה חייב להיות תחת תכנון חכם ומקיף, שיביא ליצירת שכונות שטוב לחיות בהן. כל זאת בהקפדה יתירה על שמירה ופיתוח של השטחים הירוקים בעיר.
בעד טיפוח זכויותיהם של בעלי החיים בעיר, בדגש על הקמה ופיתוח של גינות כלבים וסירוס/עיקור של חתולי רחוב.
אנחנו בעד חינוך פלורליסטי לסובלנות, הכלה וחמלה, המכיר את ערכיו ומכבד את ערכי הזולת. בעד טיפוח המצוינות בחינוך תוך הקצאת משאבים, הן חומריים והן תכנוניים, וחלוקתם בצורה הוגנת – מצוינות במדעים ובסייבר, ברוח, במעורבות חברתית וסביבתית. בעד שקיפות, ומתחייבים לפעול בניקיון כפיים. בעד טיפוח התרבות, הספורט ופעילויות הפנאי לכל התושבים בכל הגילים.

במי תתמכו לראשות העיר חולון?

אנחנו בעד כל ראש עיר שיקשור את כל הנקודות שלנו.

סיעת חולון חופשית מכניסים מרץ לעירייה אינה תומכת בשום מועמד לראשות העיר.

מה תרצה לומר לתושבי חולון?

המועמדים לראשות העיר שיתפו/משתפים פעולה עם הסיעות החרדיות והדתיות, ורואים את זה בבירור בפרוטוקולים ובמצע שהם מפרסמים. חלקם כבר סגרו איתם דילים מראש לקדנציה הקרובה, בתמורה לתמיכה הדדית.

אין באמת מי שנלחם עבור הציבור החילוני הליברלי בעיר היקרה שלנו, שמונה למעלה מ 200 אלף תושבים.

המציאות הזו משתנה באוקטובר 2023, כאשר מרצ תהיה לשון המאזניים של מועצת העיר!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן