כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משמר העיר הגיע להסכם שיתוף פעולה עם ארגון איחוד הצלה

כל הפרטים ודרכי ההרשמה למשמר העיר בgoitem חדשות חולון

משמר העיר הגיע להסכם שיתוף פעולה עם ארגון איחוד הצלה

ליאור אברהם, מקים משמר העיר: "אני מברך את איחוד הצלה על הרצון לסייע לנו. בזכות שיתוף הפעולה, מערך החירום בחולון התחזק משמעותית. נדע לתת מענה לכל תושב, בכל אירוע חירום. תושבי חולון יכולים לדעת שמשמר העיר פה עבורם".

היום, ה – 17 באוקטובר, נסגר הסכם שיתוף פעולה בין משמר העיר, המונה מאות מתנדבים המסיירים בכל שכונות העיר, וארגון איחוד הצלה, לצורך הגברת הבטחון.
כחלק משיתוף הפעולה, איחוד הצלה יקצה כ – 50 מן המתנדבים שלו, כולל הציוד, הקטנועים והידע הרפואי, לצורך מתן מענה חירום. זאת ועוד, מרבית המתנדבים של איחוד הצלה נושאי נשק, ובזכות כך, יגידל משמר העיר יגדיל את כח החמושים שברשותו.

איחוד הצלה, המוכר כגוף מסייע רשמי על ידי משרד הבריאות, הוקם לתת מענה רפואי ראשוני ומקצועי על מנת להציל חיים.  מתנדבי איחוד הצלה לא גובים תשלום על הטיפול בחולים ופצועים, הם פעילים 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה, כולל שבתות וחגים.

לפני מספר ימים יצא משמר העיר בקריאה להרחבת המתנדבים שלו, בדגש על השכונות: ג'סי כהן, קרית רבין, קרית עבודה, גרין, תל גיבורים ונאות יהודית, ואף פתח את שעריו לכלל התושבים ולא רק לבעלי רקע של לוחמה. להצטרפות למשמר העיר חולון באמצעות האתר: לחצו כאן
גילי בר דוד, מנהלת החמ"ל: "שיתוף הפעולה מבורך ברמה המבצעית. יש לנו יכולת לסייר בשכונות, לתת מענה מהיר הן לאירועי שגרה והן לאירועי חרום, ולעבוד בצורה מסודרת גם באירועים בעלי זירות מרובות. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן