כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משמר העיר חשף ארון עם ציוד משטרתי ומדים במקלט ציבורי בחולון

כל הפרטים על הארגון ההתנדבותי שמונה כבר מאות חברים בחולון

משמר העיר חשף ארון עם ציוד משטרתי ומדים במקלט ציבורי בחולון

אתמול, ה – 18 בחודש, במהלך סיור שגרתי של משמר העיר, בוצעה כניסה יזומה וסריקה של מקלט עירוני בגן אדמונד. בפתיחת הארון במקלט התגלו מדי שוטרים רבים וציוד נוסף.

אל המקום הוזעק הפיקוח העירוני להמשך טיפול באירוע.

עד עתה לא ברור האם הציוד הגיע באופן יזום כדרך הסתרה של גורם זר העושה שימוש במקלט ציבורי או שמא תקנת משמר אזרחי שפעלה בעבר, השאירה שם ציוד.

גילי בר דוד, מנהלת חמ"ל משמר העיר: "החשיפה של צוות משמר העיר סייעה למנוע אירוע פלילי או פח"ע שיכל להתרחש על ידי התחזות לכוחות הבטחון.


משמר העיר מצליח להגיע לכל פינה בעיר, לבדוק כל רחוב וכניסה ולתת עיניים נוספות לכוחות הבטחון. כקרימינולוגית, אני יודעת כי נפילת ציוד משטרתי כזה בידי גורמים עויינים הוא פרס אדיר שיכול להביא לנזק רב. אני מברכת את ערנות הצוותים בשטח ואת הפעילות האיכותית שהם מבצעים".

ליאור אברהם, מקים משמר העיר: "אנו מאפשרים לתושבי חולון להגן על עצמם ועל שכניהם, להגביר את תחושת הביטחון ולאחד את הקהילה בעיר. פעילות החשיפה מוכיחה הן לרשויות החוק והן לעירייה, כי התושבים מכירים את השכונה שלהם טוב מכולם, והחשיבות שלהם קריטית".

משמר העיר מונה מאות מתנדבים המחולקים לשכונות ומסיירים בשכונה. בין המתנדבים ניתן למצוא יוצאי מערכות הביטחון, לוחמים מיחידות מיוחדות, נושאי נשק, חובשים ורופאים וכן תושבים.

לאחרונה חתם משמר העיר על הסכם שיתוף פעולה עם ארגון "איחוד והצלה" והגדיל את יכולותיו בשטח.

המתנדבים במשמר העיר אינם מהווים תחליף לשיטור העירוני או למשטרה אלא לוקחים חלק במאמץ לסייע במתן תחושת הביטחון לתושבי העיר.

מעוניינים להתנדב? הרשמו לאתר והנציג השכונתי יפנה אליכם: לרישום לחצו כאן

בתמונה, צוות השטח שחשף: תדהר בן דוד (מנהל לוגיסטי), צופית אליאס (מנהלת אדמינסטרציה), אורי פרנק (מנהל שכונת רסקו), גילי בר דוד (מנהל החמ"ל), מישקה שאולי (מנהל שכונת נאות שושנים) ומתנדבים נוספים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן