כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מרגש: אנשים פרטים וחברות שונות מהמשק שלא נותרו אדישים, מצטרפים למען המאמץ האזרחי בזמן המלחמה

טור מיוחד מאת מיכל ברוטפלד

קייטרינג  מונייר מראשון לציון נרתם למערך הסיוע לעורף עם פרוץ המלחמה. פעילות החברה הוסבה לחלוקת סלי כיבוד עבור אלו הזקוקים להם בזמנים קשים אלו. עובדי החברה הגיעו למשפחות היושבות שבעה על יקיריהן ולכוחות הביטחון בשטח על מנת להעביר לידיהם סלי כיבוד מנחמים ומחזקים וגם לתת חיבוק של נחמה וחיזוק להמשך. בכדי להמשיך בפעילות חלוקת סלי הכיבוד למשפחות השכולות, לפצועים ולצוותים בבתי החולים ומשפחות העוטף ניתן לתרום באתר החברה או במוקד הטלפוני שהוסב למטרה זו.

בנוסף לעזרה במימון סלי הכיבוד חברת מונייר תעביר מהתרומות עבור הארגונים והעמותות איתם הם עובדים על מנת לסייע להם בפעילות.
להעברת תרומה באתר החברה: לחצו כאן (יש לבחור באפשרות "איסוף עצמי" במסך הראשי) להעברת תרומה דרך המוקד הטלפוני : 03-5128160

חברת "חמשת הפסים" המתמחה ביום יום בהשכרת טקסטיל ושרותי כביסה למסעדות וחדרים נקיים, הסבה חלק מהמשאיות של החברה לשינוע והובלה של חבילות מזון, בגדים, ציוד ועוד לטובת חיילים בצפון ובדרום. לדברי הבעלים, ינקל'ה מצרי: "יזמנו איסופים ממסעדות שאנחנו עובדים איתם לטובת חיילים שרצו קצת פינוק וכן שינענו ציוד גדול יותר בעזרת  צי משאיות של החברה. הסבנו את החצר התפעול למחסן לוגיסטי, העובדים שלנו וגם מתנדבים הגיעו למיין את התרומות ואנשים טובים תרמו גם כסף עבור בקשות לציוד עבור חיילים. כולם מתגייסים ועוזרים וזה מחמם את הלב לראות את האחדות בעם".

רשת גודלייף, רשת חנויות לגיל השלישי, מפעילה את עובדי המוקד הטלפוני והחנויות שלה ביצירת קשר עם לקוחותיה, על מנת להציע תמיכה וסולידריות בימים מורכבים אלה. הרשת פתחה קו סיוע לקשישים ברחבי הארץ ובדרום בטלפון 8048*, המציע ייעוץ, אוזן קשבת ועזרה בהכוונה לגורמים מקצועיים רלבנטיים.

הרשת יוצאת במבצע חדש לנוכח השעה – החל ממחר יחולקו ערכות עזרה ראשונה מתנה בסניפים, ביניהם סניף ראשון לציון. המבצע עבור בני 70 ומעלה, נכים ובעלי מוגבלויות, או מי מטעמם, בתוקף עד 29.10 או עד גמר המלאי.

תיאטרון המדיטק, חולון מתגייס למען הילדים בנסיון להפיג מעט את המתח ולספק תוכן חינמי לצפייה בימים לא פשוטים אלו. התיאטרון העלה מגוון הצגות מתוך הרפרטואר העשיר לילדים ולנוער לצפייה חופשית אונליין.  הורים וילדים מוזמנים ומוזמנות להיכנס לקישור >> לחצו כאן  


לאור המצב וימים קשים ומאתגרים אלה, מוזיאון העיצוב חולון הכין עבור כל בני המשפחה, מגוון פעילויות עיצוב, שאפשר לעשות יחד עם הילדים מכל מקום בו תהיו, ואולי נצליח יחד לרומם מעט את מצב הרוח. בעמוד הפעילויות אותו נמצא למצוא באתר של מוזיאון העיצוב חולון, תוכלו למצוא מגוון רחב של הפעלות יצירתיות ודפי עבודה לילדים מכל שנות פעילותו של המוזיאון ותערוכותיו השונות, הפעלות המזמינות את הילדים להיות "בלשי עיצוב" ולנסות להביט על דברים מסביבכם מנקודת מבט חדשה. משחקי עיצוב, דפי פעילות להדפסה עם משימות כמו "סיפורו של חפץ", איך מגדירים כיסא? משימת עיצוב של הכנת כרטיס ביקור אישי מעוצב, פעילות על שפת הלבוש שלנו, יצירת מפה אישית,  איך מעצבים סמלים ועוד.

נאחל לכל בית ישראל לימים שקטים וטובים יותר.

לינק לכניסה:אתר:  dmh.org.il

אתר:  dmh.org.il

לינק ישיר לעמוד הפעילות באתר: לחצו כאן

סינמטק חולון במדיטק מחבק ומחזק את תושבי ישראל ועל מנת להפיג קצת מהמתח ולתת את האפשרות להתאוורר ולהקל מעט על המצב יקרין במהלך השבוע הקרוב סרטים קלילים ומבדרים למבוגרים.

הסרטים החדשים שיוקרנו: חנות ספרים בפריז, מאסטר שפית, חף מפשע.

במקום יש מרחב מוגן אליו ניתן להגיע בזריזות ובבטחה. לפני תחילת הקרנת הסרט יתקבלו הנחיות מהצוות.  הכניסה תתאפשר ללא עלות בהרשמה מראש באתר הסינמטק  ובשירות הלקוחות: 03-5021552 או 1800-20-29-30

ליאת סחייק מבת ים,  נשואה ואמא ל- 3 במקצועה אשת חינוך, מספרת כי לאור הימים הקשים , הבינה שזה או לשבת בבית או לצאת ולעשות עבור החיילים ועל הדרך גם עבורה, כי הנתינה טובה לנפש.

ליאת פירסמה מודעה בקבוצות "אמהות מחולון" ו"אמהות מבת ים", במשך חמישה ימים ההודעות לא פסקו לרגע מהרבה אזרחים ובעלי עסקים שתרמו מכספם האישי. נתינה אינסופית של עם ישראל.

ליאת אספה את הציוד ועם הרכב נסעה (עם ליווי כמובן) אל נקודות הציון שקיבלה. מסרה איחלה להם אהבה ושישמרו על עצמם צילמה כשהיה מותר.

תודות גדולות לאנשים ולעסקים שתרמו ועזרו:  מסעדת הסושי "אושי אושי" חולון שדאג ל100 חיילים. ליאור מ"סודוך" סניף ראשון לציון שתרם מנות, סלטים  ושתיה מכל הלב ל 150 חיילים.  

אורית שבזי מחולון שרכשה 200 כריכים לחיילים.

מיטל מוראדי, טובה טויטו , סופר הרצל 50 בבת ים על חבילות מפנקות בסכום נכבד.

ניסן מהסתדרות העובדים מחולון  וחנן לוי פעיל חברתי על ארגזים מלאים בכל טוב. לורנס לוי מחולון, רומי אליהו על עוגות מושלמות שאפתה, אושרה קציאל מחולון, ליוסי בכר ונירה גפני מבת ים שדאגו לחמישה ארגזים מכל טוב. לבית העסק  שיר טכנוטרייד מחולון על ארגזים מלאים בפינוקים לחיילים.

לטלי שנסי   , shiva pirashch שעזרו באיסופים לדניאל סחייק ולילך סרמני חזות ויקיר עבדי שליוו בנסיעות.

עליזה שריפי קוסמטיקאית טיפולית  שהקליניקה שלה נמצאת בקריית שרת בחולון, התנדבה באמצעות חברת ביופור עם קוסמטיקאיות נוספות.

אלו הגיעו לטפל בנשים שפונו מהעוטף ונמצאות בכפר המכביה, העניקו להם טיפולי פנים מרגיעים, סידור גבות/שפם וכמובן הקשיבו לסיפורים שהם בקשב רב. עכשיו יש בכוונת עליזה להמשיך להתנדב.

מעגל נשים טנג׳נט חולון הינו עמותה ובה 26 נשים הפועלות בהתנדבות מלאה, בדרך קבע עם אוכלוסיות בסיכון, קשישים ונזקקים בעיר חולון.

בימים אלו, בעיצומה של מלחמה לא פשוטה בחזית ובעורף, ולאור גיוס נרחב של אזרחים ואזרחיות למלחמה, חיילים וחיילות בשירות סדיר אנו נרתמות ופועלות בשבילם ובשבילן.

אנחנו ביום ה – 11 ללחימה ועד כה ארגנו משלוחים ל 7 גדודים המצויים בדרום ובצפון ביניהם: אוגדת עזה, שדה תימן, קציעות, הודיה, קרית שמונה ואדומית. לאור ריבוי התרומות בכל הארץ והרצון להגיע למקומות שבאמת חסר ציוד, אנו פועלים בשיתוף לוחמים מהשטח ואנשי קשר מטעמם על מנת לוודא חוסרים ולהגיע לאותם מקומות. למען הפצועים בעיר ובני משפחותיהם, אנו פועלות בשיתוף בית חבד בהפעלת עגלות לחלוקת שתייה קרה, חמה וכריכים בבית החולים וולפסון.

למען התושבים המפונים מעוטף עזה, אשר שוהים באחד מבתי המלון בתל אביב, אנו נפעיל השבוע כיתת לימוד לילדים בגילאים א-ג בשיתוף המורות שבינינו ויחד עם צוות נוסף שיגיע ויעשה להם שמח ומתוק בפה.

אלון קירשנר מחולון, שבשיגרת היום הוא בלוגר אוכל, בעל עמוד ״מגזין האוכל״ וממליץ על מקומות אוכל חדשים וטעימים בארץ, החליט לגייס את הפלטפורמות שלו להסברה בארץ ובעולם.

בנוסף  הוא עובר בין חמ״לים בארץ לראות מה הם צריכים ולהתרים להם.  מפעל קיטו ביף ג׳רקי בחולון – שמייצר אך ורק ללוחמים, בשר פרימיום מיובש בתוך ואקום – מנת חלבון מזינה ויכול להחזיק ללחימה לאורך זמן ארוך – כל הייצור נעשה על ידי מתנדבים ותרומות.  

חמ״ל בית ספר לבישול באור יהודה – של השף מיכאל כץ וצ׳יקו שמובילים מערך שלם של שפים וטבחים, אורזים, מובילים ועוד.   שפים בכירים שמבשלים עבור חיילים – כמו תומר תומס, אסף שטרן, גולן גורפינקל, לירן בלו, מושיק רוט ועוד. 

אליסה דיין, תושבת חולון מטפלת ברפואה משלימה, שיאצו וטווינא לילדים ומבוגרים, הגיעה למתנ"ס נאות שושנים שבעיר על מנת להעניק טיפולים מרגיעים ומורידים כאב לצוות העובדים שעובדים ימים ושעות ארוכים על מנת לתת, לעזור ולהעניק את המקסימום לאנשים ולא רק בימים אלה, אלא תמיד. "פגשתי אנשים מדהימים שקבלו אותי בידיים פתוחות, הערכה רבה והמון אהבה ונתינה".

בנוסף הגיעה להתנדב במיון בגדים נעלים שנאספו עבור תושבים מהעוטף, במתנ"ס נווה ארזים שבעיר. אנשים תרמו כמויות של בגדים ונעליים לכל הגילאים מתינוקות עד מבוגרים.

שנדע ימים טובים מאלה.

צילומים: מיכל ברוטפלד

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות וקבלת סרטונים מערוץ goitem tv-לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפות– לחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן