כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארנון בר-דוד לאזרחים עובדי צה"ל: "מודה לכם על ההתגייסות המהירה, העבודה מסביב לשעון והתמיכה בחיילים בשטח"

יו"ר ההסתדרות וצוותו ביקרו במרכז שיקום ואחזקה וקיבלו סקירה על הפעילות הענפה לטובת המאמץ המלחמתי

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו קיימו ביקור במרכז שיקום ואחזקה (מש"א) בבסיס תל השומר. מפקד מש"א אל"מ תומר שרייבר ויו"ר ארגון עובדי צה"ל מאיר בן הרוש סקרו את הפעילות הענפה המתבצעת בבסיס מבוקר השבעה באוקטובר.

יו"ר ההסתדרות סייר בין הסדנאות השונות בבסיס, פגש עשרות עובדים ואמר: "כשיריונר אני רואה את הטנקים ומתרגש. אני מודה לכם על ההתגייסות המהירה בשעה קשה זאת, על ההירתמות לעבודת הקודש סביב השעון ועל התמיכה בחיילי צה"ל הלוחמים בשטח. אנחנו אתכם יד ביד, בשוטף ובטח בשעת מלחמה, אתם חלק בלתי נפרד מהתעשיות הביטחוניות המפוארות של מדינת ישראל ואני אדאג שכל מדינת ישראל תדע להעריך את מה שאתם עושים. אני מתמלא בתחושה של עוצמה. היכולות שלכם והברק בעיניים מרחיבים את הלב".

בהמשך הגיע בר-דוד למפגש חירום במטה רכבת ישראל בלוד שם נועד עם העובדים, הוועדים וההנהלה. הוא קיבל עדכונים על הנעשה ועל המאמצים של הרכבת לתת מענה לצרכים הלאומיים בזמן חירום. בחמ"ל הרכבת ניתנה סקירה מיו"ר הדירקטריון משה שמעוני וממנכ"ל הרכבת שיקו ז'אנה על תרומת הרכבת לקהילה ועל תרחישים שונים שהרכבת נערכת אליהם ככל שתימשך הלחימה.

"אני מגיע לכאן לאחר סיורים במפעלים חיוניים ותעשיות ביטחוניות בכל רחבי הארץ. אני אומר לכם: המשק עובד, העובדים עובדים, ויש גאוות יחידה בכל מקום. חשוב היה לי לבוא לכאן לראות מקרוב איך העסק עובד בחירום. אני שמח לראות את שיתוף הפעולה בין ההנהלה והעובדים והוועדים – וכמו שעובדים כאן בשותפות, ביחד ננצח גם בקרב".

בהמשך נפגש יו"ר ההסתדרות עם גיגי לוי וייס ואיל נוה מארגון אחים לנשק, בחמ"ל הארגון בסינמה סיטי גלילות, ושמע מהם על הפעילות הענפה של הארגון מאז פרוץ המלחמה. "הקמנו את החמ"ל האזרחי הגדול בישראל, ובמקביל הקמנו חמ"לים קטנים בדרום ובצפון. הצבנו בהתחלה שתי מטרות עיקריות: לעזור לצה"ל לנצח ולסייע לכל מי שנפגע לעבור את התקופה במינימום סבל. רכשנו ציוד מיגון לחיילי צה"ל בעשרות מיליוני שקלים, סייענו בהובלת אנשי המילואים לחזיתות השונות, הקמנו חמ"ל נעדרים ועוד. כיום, שלושה וחצי שבועות לתוך המלחמה אנו עוסקים בעיקר במיצוי זכויות הנפגעים, בחינוך והעשרה למפונים ובתמיכה פסיכולוגית לנזקקים. כמו כן הקמנו קרן המסייעת במענקים כספיים לעסקים קטנים שנפגעו. בתחילה עבדנו בחלל ריק וכיום המדינה הבינה את כוחנו ונעזרת בנו". יו"ר ההסתדרות סיכם ואמר: "אתם עושים עבודה נפלאה. לקח למדינה יותר מדי זמן להתעשת ואני שמח שהייתם שם לתת יד. כל הכבוד לכם".


בסיור השתתפו: סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, סמנכ"לית משאבי אנוש אירית פוריין-וייצמן, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות עו"ד אייל ידין, מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה, עו"ד רועי בליטנטל ויו"ר מרחב שפלה משה ארבלי.

קרדיט תמונות: דוברות ההסתדרות

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפות– לחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

קבוצות ווטסאפ לתושבי חולון

קהילת שכונת אגרובנק חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת שכונת קריית שרת חולון-להצטרפות לחצו כאן

פורום נאות רחל בחולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי שכונת גרין-להצטרפות לחצו כאן

קהילת תושבי ח-300 חולון-להצטרפות לחצו כאן

קהילת קירית בן גוריון ושכונת רבין בחולון-להצטרפות לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בגנים –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בבתי ספר יסודים-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בנושאי חינוך בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכון-לחצו כאן

לקבלת עדכונים ושיח בנושא בחירות מקומיות בחולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן