כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין – 03/11/23 ועד 09/11/23

התחזית באדיבות עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 03/11/23 ועד 09/11/23

טלה:

בשבוע זה עליכם להימנע מהססנות יתר מתוך הכרה ברורה שיש לכם את כול היכולות הדרושות כדי לצלוח כל משימה.

יצירת תוכנית ולוח זמנים יכולה לסייע לכם לארגן את המשימות שלכם ולמנוע מכם את הססנות. כמו נסו לכתוב רשימה של משימות ולהקצות זמן מוגבל לכל משימה, וכמובן עליכם להתחייב לבצע אותן בהקדם האפשרי.

באופן כללי: הכרה שאתם זוכים לה בשבוע זה, היא חיובית אך עדיין יש צורך בהתקדמות ובעשייה לכן, בשבוע זה אל תהססו להמציא את עצמכם כול יום מחדש.


שימוש בחשיבה יצירתית מגובה באמונה בבורא עולם, תאפשר לכם להניע את עצמכם קדימה ולנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בבית: קחו/מצאו זמן להאזין לצרכים ולתחושות של בניי הבית. הקשבה והתמיכה הן חשובות מאוד בעת משבר.

תנו להם לדבר ותנו להם תחושה שאתם מבינים אותם ובעת הצורך אתם תמיד זמינים עבורם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה.

ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. כסף: היו שקולים בהוצאות ואל תמהרו לשלוף את הארנק. לסיום, אנא הקפידו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של חיילי ישראל וכול כוחות הביטחון. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

שור:

השאלה שמנקרת בשבוע זה במוחם של רבים בניי מזל שור היא לאן ממשיכים מכאן? קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג?

שבוע של התבוננות ובחינה של מצבכם עומד בפתח. התלבטות כזו או אחרת יוצרת מתח ואף ספק. אל תהססו לבקש עזרה מחבר או חברה לפעמים, להתייעץ עם אדם אחר שיכול לספק לכם תובנות חדשות ולסייע לכם להבין מהו הדבר הכי טוב לעשות.

תנסו לדבר עם אדם שאתם מכירים ואמינים לו, שיוכל לתת לכם חווית מבט חיצונית .בבית :ספקו תמיכה רגשית לסובבים אתכם, הראו להם שאתם שם בעבורם ותמכו בהם רגשית. נסו להעניק להם מילים חמות ולהזכיר להם שאתם מאמינים ביכולתם לעמוד במשבר ולעבור אותו ביחד .לקוראינו שגרים בחו"ל :מחשבות על חזרה ארצה עולות על הפרק.

אצל חלקכם עולה דאגה לקרובים שנמצאים מעבר לים .בעבודה :חוסר חשק יוצר אווירה אפרורית. נסו להבין מדוע אתם מרגישים חוסר חשק. האם זה קשור למשהו בסביבתכם? האם ייתכן שאתם מרגישים מותשים, מודאגים, משועממים או כל סיבה אחרת? לעיתים קרובות, הבנת הסיבה לחוסר החשק יכול להוביל לפתרון . .לסיום, אנא הקפידו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של חיילי ישראל וכול כוחות הביטחון .שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

תאומים:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. מישהו או משהו גורם לכם לאכזבה/לכאב. תהליך זה של פגיעה רגשית מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות. זהו שבוע לא קל, היהדות מלמדת, שכגודל הקושי, כך גודל השכר.

לכן, אל לכם למהר להיכנס למרה שחורה ולהיכנע אל מול כל משבר הרימו ראש והיו חזקים. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, תנסו להגיד לחברים או למשפחה שלכם על המצב שאתם נמצאים בו, ובקשו מהם תמיכה והבנה. לעיתים קרובות, גם פניה למישהו מבחוץ יכול לספק לכם את התמיכה והעידוד חברתי שאתם זקוקים לו.

בעבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת החדווה/החשק שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם.

זוגיות: יש לנהוג בבגרות ובאחריות. בשבוע זה חשוב לדעת להבליג ולהימנע מרגשות שליליים.

בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף איזור רגיש: הלב ובית החזה כמו כן, בשבוע זה הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. טיפ לשבוע טוב יותר: לא לקחת את הכול ללב!! אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

סרטן:

השבוע סבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. מאבקי אגו וכבוד יוצרים מתיחות ויש להתנהל בזהירות מתוך ידיעה שעדיף להיות חכם מאשר צודק. רצון להיות לבד, תחושת קורבנות, יוצרת עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה או כאב אישי, אצל חלקכם ניתן לראות על כניעה לרחמים עצמיים או לכאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי.

בקיצור: שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע בשבוע זה למשבר. באופן כללי: ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וללא עזרה וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן".

בבית: המון דאגה יוצרת חוסר שקט נפשי אמונה והתחברות למסורת מתונה יאפשרו לכם להכיל את השבוע הזה מבלי ליפול ברוח. זוגיות: חבל לבזבז זמן על משחקי כבוד ואגו. בעת הזו שך לחימה יש להשתמש בזוגיות לחיזוק ולעידוד לכן נסו להתעלות ולגלות בעת הזו בגרות זוגית.

לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

אריה:

השבוע זהו זמן נהדר, לתת גז ולמנף רעיון, תוכנית או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם. זהו שבוע טוב לפעול, לעשות, להתנדב, לעזור

ולתת ולתת ולתת. לאלו מכם שהחלו במשהו חדש כמו למשל: עבודה חדשה, פרויקט חדש הכשרה, מראים הקלפים על המון אנרגיה חיובית שרק ממתינה לכם שתשתמשו בה בתבונה. דעו שפעולות נחושות שמלוות באמונה בעצמכם ובבורא עולם, יקדמו אתכם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם.

עבודה: תהליכים שמתרחשים במקום עבודתכם מציבים בפניכם השבוע, סיטואציות ומצבים בהם תדרשו להוכיח בגרות, אחריות ומסירות. מעבר או שינוי כזה או אחר במסגרת תפקידכם עשוי להוביל אתכם לנקודה חדשה שפותחת הזדמנויות חדשות לקידום ולשיפור מעמדכם המקצועי. אצל חלקיכם ניתן לראות שינויים שקשור בהסבה מקצועית או יצאה לדרך עצמאית בתחום חדש. בשני המקרים התהליך מבורך.

זוגיות: שבוע טוב להעניק לזוגיות שלכם את תשומת הלב הדרושה. מצאו כל דרך כדי ליצור קרבה רוחנית לבן הזוג. לרווקים: דווקא כעת בעת של מלחמה יש לכם הזדמנות להכיר, לפגוש ולחשוף את עצמכם. פשוט הרבו להתנדב ולפעול למען האחר וקופידון נמצא בשטח. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

בתולה:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. דאגות על רקע כלכלי יוצרת חוסר איזון ובאמת הקלף השבועי ממליץ בשבוע זה להימנע מבזבוז מיותר.

בעבודה: רבים מכם מרגישים שהם אינם מתוגמלים כראוי. כספים: חוסר ביטחון כלכלי מצריך מכם להיערך מבחינה כספית בצורה אחרת.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם בשבוע זה להתרחקות נפשית מבן הזוג. חשוב לזכור שדווקא בעת הזו של מלחמה חבל יהיה לפתוח חזית נוספת מול בן הזוג. לכן גלו בגרות והימנעו מהערות שמלבות את האווירה המתוחה. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

מאזניים:

היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה.

מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים.

אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח.

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם.

לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן משמעותי. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

עקרב:

שבוע מורכב בפתח. חוסר שקט נפשי מטריד את מנוחתם של רבים מבני מזל עקרב והתחושה הכללית שעוטפת אתכם היא תחושה של עייפות, חוסר אנרגיה וחולשה. אל תסתפקו בקבלת התחושות הללו כמובן מאליו. עליכם לשאול את עצמכם מדוע אתם חשים כך ולמה? הבנת הגורם תאפשר לכם להבין מה עליכם להפיק מהתהליך בו אתם מצויים ומה התועלת או החוסר תועלת בעשייתכם (רווח והפסד). רק לאחר הבנת הדברים תוכלו להתחיל וליישם את השינוי לו אתם מצפים בהצלחה הראויה.

בבית: מתיחות על רקע כספי עשויה להוביל למחלוקת ולוויכוחים עם בני הבית. תהליך זה גורר בעקבותיו תחושות לא נעימות שמציבות אתכם בנקודה שמצריכה מכם למצוא את שביל הזהב שיאפשר לכם לרצות את כל הנוגעים בדבר. בריאות: בשבוע זה מומלץ לכם בחום להתייחס ברצינות לבריאותכם. חולשה בריאותית וירידה באנרגיות מסמלות לכם כי היגיע העת להתייחס לגופכם בצורה קצת יותר מכובדת. הקפדה על תזונה נכונה, פעילות גופנית מתונה גם בעת הזו של מלחמה יכולים לחולל את השינוי ולהשיב לגופכם את הכוחות הדרושים לפעילות סדירה ותקינה. כמו כן עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר יכולה להעניק לכם את הויטאליות החסרה.

זוגיות: חוסר סבלנות והעדר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, גורמים לירידה במוטיבציה הזוגית. מהמקום הזה הדרך לריחוק ולקרירות קצרה ביותר. כדי להיחלץ ממצב זה יהי עליכם להכיר בעובדה שזוגיותכם זקוקה לעזרה. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

קשת:

הקלף השבועי שלכם מזמין אתכם בשבוע זה לגלות שהחיים הם גלגל ולהיזכר שפעם אנו למעלה ופעם אנו למטה. ולא משנה מה קורה או מה שעובר עלינו כעת תמיד יש עוד תקווה לשחר של יום חדש. שבוע לא קל ניצב בפתח.. תחושת החמצה, תחושת אכזבה ואפילו תחושת בגידה ועצבות. כול אלו מובילים את רבים מכם לאווירה לא נעימה ולמחשבות

מרובות שלא מאפשרות יצירה או חזרה של שגרה חדשה. באופן כללי: רבים מכם חווים ירידה חדה באופטימיות ובאנרגיות החיוביות. אצל חלקכם ניתן לראות שמתקיימת השבוע אכזבה מציפיות שלא הגיעו לידי מימוש או אכזבה מאנשים אשר הבטיחו ולא קיימו.

בבית: המצב שבו אנו שרויים כעת מותיר אתכם חסרי כוחות וחסרי מוטיבציה. אצל חלקכם בולט במיוחד הפחד ממה אחרים יגידו או פחד מאיך שאנשים אחרים רואים אתכם. תחושת אלו שוב מבשרות שיש בעיה עם האופן שבו אתם בוחנים את עצמכם(דימוי עצמי שלילי). בעבודה: מקום עבודתכם עשוי לאכזב אתכם לכן אל תמהרו לסמוך על הבטחות שניתנו לכם והקפידו על ערנות על כל המתרחש סביבכם. כספים: תחושת הביטחון הכלכלי מתערערת ועליכם לנהוג בזהירות ואחריות כלכלית.

זוגיות: דברים שמפריעים לזוגיות שלכם ניתן לסדר ולפתור רק באמצעות שיחה, אז למה אתם שותקים?? למה אתם מחכים? חשוב שתדעו שבזוגיות השתיקה מזיקה. נצלו את המלחמה על הבית הלאומי לחזק את הבית הפרטי שלכם גלו בגרות וצרו שיח עם בן הזוג.. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

גדי:

היכולת שלכם לסייע ולעזור לסובבים אתכם חייבת לבוא לידי ביטוי בעת הזו. לכן מצאו כל דרך להשתמש ולרתום את יכולותיכם לתועלת הסובבים אתכם. אל תחששו להציע עזרה או לעשות כול דבר שיש בכוחו לחבר ולאחד, לעודד ולתמוך בחברה בכלל ומשפחתכם בפרט. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלף השבועי מלמד שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לראות אופק כלכלי ברור גורם למועקה ולחוסר נחת.

יחד עם זאת, סכום כסף קטן אשר יגיע ב"ה במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולראות איפה ואיך אתם יכולים לקחת חלק בעזרה כזו או אחרת. נושאים שקשורים בתשלומי שכר עבור עבודה עולים על הפרק. בבית: קחו זמן להאזין לצרכים ולתחושות של בניי הבית. הקשבה והתמיכה הן חשובות מאוד בעת משבר. לכן, תנו להם לדבר ותנו להם תחושה שאתם מבינים אותם ובעת הצורך אתם תמיד זמינים עבורם.

זוגיות: עקב המצב אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, עשוי להוביל לריחוק ולמתחים לכן כדי למנוע זאת, מומלץ לשוחח עם בן הזוג ולהסביר לו את מצבכם ואת מה שעובר עליכם. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו.

דלי:

שבוע לא קל בפתח. היכולת להיבנות מתוך משבר זהו המבחן השבועי של רבים מבני מזל דלי. מצב הרוח שלכם, נמצא השבוע בשפל. דברים שונים בחיים שלכם דורשים מכם כעת התייחסות אחרת מזו שנהגתם בה עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם ולדחיק בתקווה שהדברים יסתדרו מעצמם, אך לא כך הם פני הדברים ורק

עשייה עניינית, תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו ב"ה לשינוי לריפוי וליציאה לדרך חדשה וטובה יותר. באופן כללי: השבוע יש להיזהר מנפילות. נפילות רוחניות ורגשיות כתוצאה מהלם/ פחד/כאב אך לצד הנפילות הרגשיות יש להיזהר גם מנפילות פיזיות של ממש (כמו למשל למעוד בדרך לממ"ד). לכן שימו לב. בבית: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שנפגע מהתנהגותכם.

בריאות: האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. לכן בשבוע זה התייחסו לבריאותכם ברצינות ואם יש ביכולותיכם, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם עשו זאת.

זוגיות: גם הזוגיות שלכם חוותה טראומה ויש צורך לטפל בזה. נצלו את המלחמה על הבית הלאומי לחיזוק הבית הפרטי שלכם גלו בגרות ונסו ליצור שיח עם בן הזוג. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!

דגים:

המהות של השבוע מלמדת שבני מזל דגים צריכים להתחבר לאומץ לב, לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה. זכרו ! אדם שהוא אמיץ לב הוא אדם שמוכן להתמודד עם אתגרים וסיכונים שנמצאים בפניו, בלי לאבד אמונה ותקווה או ירידת מורל או ערך עצמי.

הוא מתמודד בתוך עצמו ובעזרת מערכות תמיכה, ומצליח להתגבר על המכשולים ולפעול בצורה מועילה ובנויה. אדם עם לב אמיץ מוכן לצאת מגבולות הנוחות שלו ולהתמודד עם הסיכונים והקשיים שבדרך, על מנת לגדול ולהתפתח כאדם.

בעבודה: השבוע יש לפעול בנחישות ולהפגין ראש גדול. אל תהססו לפעול לתת לתרום. זוגיות: הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק ועידוד. כדי לעשות זאת, קיימו דיאלוג פתוח עם בניי הזוג שלכם תנו להם להביע את התחושות והדעות שלהם ושאלו שאלות פתוחות כדי להבין אותם טוב יותר. הקשיבו בכבוד ונסו להפנות את השיחה לפתרונות ולהבנה משותפת לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו.

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן