כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרמטכ״ל למסיימי קורס קצינים קרביים

"מהיום על כתפיכם דרגות קצונה ואחריות משותפת לניצחון בשדה הקרב"

הרמטכ״ל למסיימי קורס קצינים קרביים: "מהיום על כתפיכם דרגות קצונה ואחריות משותפת לניצחון בשדה הקרב"

המפקדים הבאים של צה"ל: נקראו ללחימה בחזית וכעת מסיימים את קורס הקצינים הקרביים

היום סיימו את קורס הקצינים הקרביים ביבשה 213 צוערים. במעמד מיוחד ובצל הלחימה בעזה, טקס הסיום נערך היום (ה׳) בראשות מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי ומפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף דוד זיני. 213 צוערי השלמת החי״ר מגדוד ׳גפן׳ קיבלו את דרגות הקצונה.

טקס סיום קורס הקצינים שנערך היום בעיר אופקים, העיר אליה הוקפצו צוערי בה״ד 1 עם תחילת הלחימה, נערך בתום שמונה חודשי הכשרה, במהלכם עברו בוגרי הקורס את שלב ההכשרה הראשון במגמת "שדה". במהלך הקורס פרצה מלחמת ״חרבות הברזל״. הצוערים היו בין הראשונים שהגיעו ללחימה בעוטף, ובהמשך נכנסו ללחימה בעזה. במהלך הלחימה, הצוערים חיסלו מחבלים בהתקלויות שונות ובאמצעות הכוונת אש למטרות אויב, חשפו עמדות צליפה, פירים, תוואי מנהרות משמעותיים ותשתיות טרור של האויב. היום, הם קיבלו את דרגות הקצונה והחל ממחר הם עתידים להשתלב בתפקידי הקצונה ביחידות הלוחמות, לפקד בכלל הגזרות ולהוביל את צה״ל בלחימה – היום יותר מאי פעם.

צה״ל ממשיך בהכשרות הלוחמים גם בצל המלחמה על מנת להבטיח את המשך הלחימה ככל שיידרש.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן