כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נועה מרציאנו נרצחה בבית החולים שיפא

צפו בתעוד מבית החולים שיפא

על פי מידע מודיעיני של צה"ל ושב"כ, רב"ט נועה מרציאנו ז"ל נפצעה מהפצצת צה"ל ביום חמישי (09/11/23) והמחבל שהחזיק בה נהרג. מדו"ח פתולוגי ראשוני ומהמודיעין של שב"כ וצה"ל, עולה כי הפציעה של נועה לא הייתה מסכנת חיים וכי היא נרצחה על ידי מחבל חמאס בבית החולים שיפאא'.

צה"ל ושב"כ משתתפים בצערה של משפחת מרציאנו, ימשיכו ללוותה ולפעול בכל דרך להשבתם של החטופות והחטופים הביתה.

דובר צהל הוסיף ואמר " עדכנו את משפחתה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל בממצאי הדו"ח הפתולוגי הראשוני של מותה. על פי הממצאים, נועה נחטפה לדירת מסתור בסמוך לבית החולים שיפאא'. על פי המידע המודיעיני שיש בידנו, נועה נלקחה על ידי מחבלי חמאס מהמקום בו הוחזקה לתוך כותלי בית החולים שיפאא', שם היא נרצחה על ידי מחבל חמאס. בית חולים, מקום שאמור לקדש את ערך החיים, שימש את חמאס לרצח. מידע מודיעיני נוסף מראה כי חטופים נוספים היו בבית החולים בנקודות זמן שונות".

בתיעוד שנחשף, ניתן לראות את מחבלי חמאס ביום שבת 7 באוקטובר, מובילים בכוח חטופים – אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי, שנחטפו משטח ישראל.

קרדיט:דובר צהל


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן