כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עובר למיזם הבא: ליאור אברהם מעביר את ניהול משמר העיר לגילי בר דוד

גילי בר דוד, מנהלת משמר העיר הנכנסת: "שמחה על הזכות שניתנה לי לנהל את המיזם החברתי הזה שמשלב בין בטחון לשכנות טובה. לעבוד עם ליאור זאת חוויה אדירה. זכיתי להכיר חבר, אדם ויזם.

עובר למיזם הבא: ליאור אברהם מעביר את ניהול משמר העיר לגילי בר דוד

לפני כחודש הוקם משמר העיר בחולון. בתוך שבועיים המיזם הצליח לגייס מאות לוחמים, חובשים, אנשי סייבר וטכנולוגיה וכן תושבים שיסיירו בעיר ויתגבירו את תחושת הביטחון.

המיזם האדיר הזה הגיע כמעט לכל בית בחולון, וסוקר בהרחבה בכל אמצעי התקשורת המקומיים, לצד סיקור בארצי ובאמצעי תקשורת מחו"ל. ברמת ההצלחה בשטח כבר חשף המשמר מקלט ציבורי עם מדים, התריע על מספר חשודים, וסייע במניעת השחתת ציוד.

במשמר גם חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם איחוד הצלה, המסייע למשמר ברמה המבצעית.

המשמר הוקם באמצעות מערכת טכנולוגית אליה גויסה חברת WIX בסיוע בהקמתה, המאפשרת רישום על פי שכונה וטיוב הפנייה אל מנהל השכונה להמשך פעילות מול המתנדב.


המיזם הצליח להוציא את התושבים מהמסכים, לפגוש את שכניהם, לסייר איתם ביחד ולהעמיק את המרקם החברתי. אפילו נבחרי ציבור ומועמדים לראשות העיר, שזמן קצר קודם התמודדו אחד מול השני, הפכו חברים ופעלו כתף אל כתף בזכות המיזם ולמען בטחון התושבים.

את המיזם הקים כאמור ליאור אברהם, יזם הייטק ויועץ אסטרטגי שהרגיש כי בחולון אין מספיק כח שיטור להתנהל מול אירוע רב נפגעים. כיום כאמור, הוא מרגיש שהמיזם שהקים בשל להמשיך עם צוות חזק שבנה ויודע איך להמשיך לתפעל אותו.

כמה מילים עליך, למי שלא מכיר…

ליאור אברהם, אלמן בן 44, אבא לשלושה בנים. בעברי גייסתי למיזמים בבעלותי סכומים לא מבוטלים ממשקיעים שהאמינו ביכולות של הצוותים שהקמתי ובטכנולוגיה. הגיוס המוכר שבהם בתוכנית הכרישים בה גייסנו מיליונים למיזם בתחום התעופה. במיזם נוסף גייסנו כסף מהמדען הראשי וכן מקרנות נוספות. אני חי בעולם ההייטק, אוהב טכנולוגיה וחדשנות ומאמין בתעשייה הזאת מאוד.

יש שיגידו שלעזוב עכשיו זה לא לזרוע בלי לקצור

כיזם, התפקיד שלי ליזום, להקים תשתית טובה הן טכנולוגית והן אנושית, ולהשאיר אותה לצוות להמשך תפעול. כל דקה שאני מתפעל, זאת דקה שאני לא יוזם, ובחרתי להיות יזם.

בצוות שהקמנו יש את גילי בר דוד, קרימינולוגית, מנהלת החמ"ל שעושה עבודה מקצועית ונפלאה שאין כדוגמתה, ולצידה עומדים תדהר בן דוד בטכנולוגיה וניהול וצופית אליאסי באדמינסטרציה המומחים בתחומים וגם בזכותם המיזם הצליח. עשינו בחודש בחולון, מה שלא הצליחו לעשות עשרות שנים. הפכנו את חולון לעיר בטוחה יותר.

מותר לשאול לאן פניך מועדות?

בוודאי. בימים אלו אני מוביל פרויקט עם מפא"ת, בנושא ביטחוני ובשיתוף עם חברה ממשלתית. אחרי שעשיתי לביתי ולעירי האהובה, זמן לעשות שוב למדינה שלי.

נראה אותך ממשיך לסייע? לסייר בשטח?

כן. בכל מיזם שסיימתי בתפקיד רשמי, תמיד בחרתי לתת עצת זהב, ולהשאר חלק. גם כאן.

חולון זאת העיר שלי, כאן אני מגדל את ילדיי, והערכה שלי למיזם ולצוות היא אדירה. אסייע לגילי ולצוות בכל שירצו, מתי שירצו.

גילי בר דוד, מנהלת משמר העיר הנכנסת: "שמחה על הזכות שניתנה לי לנהל את המיזם החברתי הזה שמשלב בין בטחון לשכנות טובה. לעבוד עם ליאור זאת חוויה אדירה. זכיתי להכיר חבר, אדם ויזם.

שהוא כאן לצידנו ונסתייע בו רבות משנדמה לו. כעת המשמר עובר לנוהל עבודה בשטח, סיורים, פעילות מבצעית ואני בטוחה שאעמוד בהצלחה במשימה. קיבלנו תשתית מדהימה ועכשיו הזמן לתת לה להמריא ולצרף אליה תושבים נוספים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן