כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"זורעים למען העתיד": עיריית ראשון לציון מצטרפת לזריעת פרחי הבר הגדולה בישראל

כל הפרטים בחדשות ראשון לציון goitem

"זורעים למען העתיד": עיריית ראשון לציון מצטרפת לזריעת פרחי הבר הגדולה בישראל

עיריית ראשון לציון מצטרפת לזריעת פרחי הבר הגדולה בישראל בסימן "זורעים למען העתיד", המתקיימת ביוזמת רכזי החינוך ביחידות הסביבתיות, באיגודי הערים וברשויות המקומיות בכל הארץ.

בין התאריכים 30-28.11.23, תקיים העירייה, בהובלת מינהל איכות הסביבה, זריעה של פרחי בר שבה ייקחו חלק גני הילדים ובתי הספר ברחבי העיר שישתלו את הפרחים בחצרות מוסדות החינוך ובסביבה הקרובה.

בנוסף, מזמינה העירייה את התושבות והתושבים להצטרף לזריעה ולקבל זרעים ממינהל איכות הסביבה. את הזרעים ניתן יהיה לאסוף החל מיום שני הקרוב (27.11), מאגף קיימות בין השעות 16:00-8:00. פרטים נוספים בטל': 03-9682471, או במייל: [email protected].

ראש העירייה, רז קינסטליך: "בשבוע הבא נזרע פרחי בר לזכר קורבנות השבת השחורה ב-7 באוקטובר, למען תקווה והתחדשות בתקופה קשה זו שעוברת על כולנו ולמען העשרת הטבע המקומי. בנוסף, מעודדת הפעילות למידה חוץ-כיתתית החשובה והנחוצה מאוד לתלמידות ולתלמידים שלנו בימים אלה, ומבטיחה מרחבים נעימים בחצרות של מוסדות החינוך".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem