כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת ים: קשר רומנטי מסוכן

משולש רומנטי שכלל סחיטה בכח, שריפת קטנוע ואלימות קשה-כל הפרטים בחדשות בת ים goitem

משטרת ישראל הגישה הצהרת תובע נגד שני חשודים תושבי יפו שפגעו האחד כלפי השני על רקע רומנטי, תוך סחיטה בכח, שריפת קטנוע ואלימות קשה

במסגרת חקירה שהתנהלה בתחנת יפו, אודות שריפה של קטנוע, נעצר חשוד תושב יפו בן 22 בחשד לשריפת הקטנוע.

בעקבות פעולות חקירה מגוונות חלה התפתחות בחקירה, אשר הובילה למעצרו של תושב יפו בן 20 בעל הקטנוע שנשרף, לאור אלימות קשה שביצע כלפי החשוד ששרף לו את הקטנוע.

מתוך החקירה עלה כי האירועים התרחשו על רקע רומנטי, כאשר קטינה בת 17 מבת ים נפרדה מבן זוגה (החשוד ששרף את הקטנוע) אשר חשב שבן זוגה הקודם (בעל הקטנוע) הוא שגרם לפרידה.

בעקבות הפרידה, בן זוגה השני שרף לכאורה את הקטנוע של בן זוגה הראשון, והאחרון שגילה את זהותו של שורף הקטנוע, הוביל אותו באמתלה למקלט ושם הכה אותו באלה, תוך סחיטה בכח.


כאמור, שוטרי תחנת יפו שאספו ראיות וממצאים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, ביססו תשתית ראייתית שהובילה לאיתור ומעצר של שני החשודים.

בתום החקירה מעצרם הוארך והמשטרה הגישה הצהרת תובע נגד שני החשודים, לקראת הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בחשד לסחיטה בכוח, תקיפה והצתת קטנוע בבימ"ש המחוזי בת"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem